een dag van het leven van fuzzy......

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bakkie

een dag van het leven van fuzzy......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 11:47

Hallo, ik ben fuzzy....waggelkont..
Afbeelding

En dit is mijn huis..
Afbeelding
Gaaf he? *LOL*

Ik zal jullie een korte rondleiding geven..
Afbeelding
Ik zaty boven en moet eerst naar beneden dus ik moet even door de tunnel...al zie je me slecht...ben net een worm in die buis Clown

Afbeelding
Hier kom ik dus uit de tunnel zoals je ziet...

Afbeelding
Ik kon het niet laten om dat snoepje zo zielig alleen te laten liggen...

Afbeelding
Waar ik nu aan zit is mijn drinkflessie...en daarnaast noem ik het de glijbaan....daar gaa je op als je in de bal wilt...en daar was ik helaas te snel voor Pling

de rest van de foto's van de bal....was mislukt helaas..
Afbeelding
Dit is mijn favourite snoepje Vingers aflikken het zijn yoghurtdrops....hmmm

Afbeelding
Dit zijn ook dingen die ik vaak krijg(jaaa ik snoep wat af Haha! )
Links is gewoon lekker en veodigzaam, de middelste(happy dinoos Clown ) is met groente en zeer gezond, en daar rechts zijn voedingsrondjes met in het midden peterselie en hier zitten om\ntzettend veel vitaminen in....kortom ik heb alles wat mijn hartje begeert

Afbeelding
Hier mag ik nog even los, ik moest even rennen ben een beetje stout de laatste tijd...

Afbeelding
Ik ontsnap de laatste tijd iedere nacht en dan komt 's morgens de meoder van mijn baasje beneden en dan laat ik haar heel erg schrikken....de kat eet me toch neit op en ik kan even lekker spelen...

Afbeelding
Bedankt voor het kijken, en als jullie het neit erg vinden ga ik even slapen....ik ben 's nachts liever wakker...
doeggggggg

En wat vinden jullie van mijn leventje...???

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:56

Wauwie onwijs mooie kooi, mooi bedacht, plasticbak/trailies/plastickap...
En gafe kleuren.

En de bewoner mag er ook wezen hoor Haha!

Sanne is verliefd 16 September 2007 4.15u bevallen van zoon Thomas Maarten Zeinstra!! 18 oktober 2008 18.18u bevallen van dochter Yolanthe Saar Zeinstra!! 3 Juli 2010 om 2.45 bevallen van dochter Lotte Fabienne Zeinstra!! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie