Dagje Disneyland Parijs.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Dagje Disneyland Parijs.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 20:53

In de nacht van zondag op maandag rond half 4 ging ik met (bijna) alle eindexamen 4e klassers richting Parijs mét de dubbeldekker bus. Cool De buschauffeur was 2x verkeerd gereden waardoor we pas rond 11 uur in Disney land waren. Boos!
Het was echt super warm volgens mij in de zon boven de 30 graden. Bloedje heet dus. Cool
Die Space-mountain en Indiane nog iets zijn echt super leuk
We mochten tot 20:00 uur in het park blijven, wij waren al ruim op tijd bij de parkeerplaats, en die bus kwam maar niet en kwam maar niet. Rolleyes Kwam die pas om 20:45 uur aan zetten. Boos!
Op de terug weg moest de bus ook even op de vluchtstrook staan, wij dacht allemaal poedersuikerzooi een platte band, maar het bleek dat de deur open stond Verward , dus konden we zo weer door rijden. Haha! Maar voor de rest was het echt super gezellig. Vork Kortom een leuke maar ook vermoeide dag. Ik was pas om half 4 s'nachts thuis. Dromen
Hier wat foto's van Disney land!

Zo laat kwamen we pas in het park aan...
Afbeelding

Het kasteel van Doornroosje.
Afbeelding

De paardentram.
Afbeelding

Pluto
Afbeelding

Goofy
Afbeelding

Mini Mouse
Afbeelding

Sneeuwwitje en de prins
Afbeelding

De kleine zeemermin
Afbeelding

Jasmin en Alladin
Afbeelding

Dombo Lovers
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Annelou op 08-06-04 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt


Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:03

Klinkt erg gezellig !
En het was daar ook super mooi weer zo te horen Lachen

Ik wil der ook een keer heeeen Party!!

Wessel
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:08

Mijn zuster is er van de week ook geweest,ze vond het heel leuk maar wel vermoeiend Lachen ze was er maar 1 dag en dat was geen aanrader.

You're trying to drown a shark in the ocean

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:10

Da's nog eens wat anders dan onze Efteling *LOL* . Ik had eigenlijk helemaal niet meegekregen dat je daar naartoe zou gaan Bloos , ik miste je al op het dvt ! Fijn dat je het zo leuk gehad hebt. Wel een beetje kort tijd om alles te zien en te doen, zeker?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 21:19

Gwen"]
Da's nog eens wat anders dan onze Efteling *LOL* . Ik had eigenlijk helemaal niet meegekregen dat je daar naartoe zou gaan Bloos , ik miste je al op het dvt !
[/quote]

Nu heb ik gelukkig weer tijd om bij te DVTen. Lachen Dus ik heb een hoop in te halen. Haha!

[quote="Gwen schreef:
Fijn dat je het zo leuk gehad hebt. Wel een beetje kort tijd om alles te zien en te doen, zeker?


Vooral als je ook nog lange wachttijden hebt, is het weleens snel snel nu daarheen. Want je wilt toch zoveel mogelijk van het park zien. Maar dit is mijn 3e keer Disney. Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 13 bezoekers