Anjin's Eerste Pup foto's :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:02

Heinekengirl schreef:
:oo 1 van de 2 Bordeauxdogs van een kennis heeft hun Chihuahua doodgebeten Bloos!

Lekker karakter, bedoel je


Dus omdat 1 van het ras zoeits doet is meteen het hele ras verkeerd?...Dat is altijd zo hea..Er zijn een paar rotweilers die een keer iemand gebeten hebben of wat dan ook en het ras "rotweiler" staat bekend als vals ras...Slaat nergens op

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 16:55

Heinekengirl schreef:
Ach, ja...
Maar ik vind echt DOODBIJTEN toch wel even iets anders dan "speels"bijten...


speelsbijten ? heb je wel enig idee wat voor kracht er in zit ? ook als ze speelsbijten tya dan ist logisch dat zo'n pantoffel ( Haha! jah vond het een goeie !! ) het begeeft.

en net wat rodeo zegt? dus als 1 BBD bijt is het hele ras verkeerd? maar goed dat het tegendeel bewezen is !

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:25

echt een lieffie hoor
En dat het 'gevaarlijke' honden zijn vind ik echt onzin... ok het zijn grote honden, en als die bijten (ook al spelend) komt het altijd net iets harder aan dan wanneer er een poedeltje baldadig wordt Haha!
enne... wisten jullie btw dat de super kindvriendelijke golden retriever op nr 1 staat als het om geregistreerde hondenbeten gaat??? >;)
Ik heb zelf een bouvier... en daar kijken mensen ook weleens tegen aan alsof ze een valse hond is, maar ze is het tegendeel, een schijterd met teveel haar Haha!

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 23:46

dat wou ik dus maar net ff zeggen Lachen
maar het word nu wel heel OFF topic Knipoog:D

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:20

Wat een super geweldig lief puppy *LOL* zoo schattig!
Ik vind dat echt mooie honden! Ik ken er ook 1, die is wel een beetje lomp maar wel heel speels en niet sloom ofzo voor zover ik weet (kom er niet vaak maar dat beest is ook nog jong)

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 11:20

godver.. hij is net gegrepen door de hond van de buren Boos!

Anjin was in de tuin... en we hebben stroomdraad om de hele tuin heen gezet .. helemaal aan de kant van de buren want die hebben een niet zo lieve duitse herder Schijnheilig ! springt die * piep * hond er over heen ! terwijl onze kleine anjin in de tuin was !!!! nouw het was zo wat hap slik weg en nee dit was geen spelen!.... anjin helemaal piepen natuurlijk .. hij zit nou bij mij op schoot helemaal vastgeklamd en helemaal trillen zooooh zielig Huilen !

hij heeft gelukkig niks... pfjiew

Kimke
Berichten: 140
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:55

u buren hadden wrs wel eerst een hond he ? moest er iets met u hond geweest zijn dan hadden ze het wel geweten , ze moeten zorgen dat hun hond niet weg kan , jij hebt u kant afgemaakt ........ Kusje voor de hond

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 16:03

Kimke schreef:
u buren hadden wrs wel eerst een hond he ? moest er iets met u hond geweest zijn dan hadden ze het wel geweten , ze moeten zorgen dat hun hond niet weg kan , jij hebt u kant afgemaakt ........ Kusje voor de hond


er word nu een schutting gebouwd. om een 2e keer te voorkomen !!

Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:53

Heinekengirl schreef:
Ach, ja...
Maar ik vind echt DOODBIJTEN toch wel even iets anders dan "speels"bijten...



wat een speelse beet voor een grote hond kan zijn, kan fataal zijn voor zo'n minirasje...
Een verkeerd geplaatste "speelse " hap en zo'n ruggegraatje breekt.
Vaak denken kleine rasjes ook vaak dat ze groeter zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn en zien het gevaar niet. Mijn honden zijn zó gemiddeld 50 kilo en ik moet ze regelmatig wegtrekken van hondjes die met hun willen spelen. Zou ik de honden laten begaan en mijn hond zet een speels pootje op zo'n Swiffer, dan is tie echt plat, ookal was het niet zo bedoeld.