deel 2 vakantie kiekjes

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sirius_

deel 2 vakantie kiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 21:08

(allemaal personen foto's zometeen ff wat foto's van de omgeving)

Afbeelding
Sergan en ik, die me allemaal cadeautjes gaf.. zo een lieve jongen!! Schoonheid zit van binnen.

Afbeelding
Hoe bedoel je arro? Dr was zo'n enge fotograaf, jaar of veertig, en die blééf me maar versieren en foto's maken, dan word je dr een beetje moe van!!

Afbeelding
Ik met Snoopy. Hij deed me echt wel denken aan cristian chivu. Lekker ding trouwens, heeft wat gehad met een russisch meisje waar ik mee om ging.

Afbeelding Salat!!!!! Een van de coolste turken daar. Sprak me telkens aan in t turks, en ik antwoorden in t nederlands, tis goed met je, ik versta dr geen ruk van en sodemieter nu maar op. Lag ie helemaal dubbel! Haha!
Hij dacht niet dat ik de foto nam en liep een beetje vaag te doen. Tadaaa: t resultaat!

mm en nu heb ik geen zin meer, ben al veels te lang bezig met foto's Schijnheilig

Toekomstige reiningruiter verwacht in oktober 2015

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:25

leuke foto's net zoals die andere! Haha!

Mama van Gwen 7-2-15

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:24

Snoopy ging met iedereen daar, niet alleen dat russische meisje, hij lijkt zo lief maar is een player hoor Tong uitsteken
En van die fotograaf werd ik ook gek! altijd maar fotos fotos fotos, en ik zei steeds nee en stuurde em weg, hij heeft dr toch een paar gemaakt, stiekem!..en tja..Salat..wat moet ik daarvan zeggen, vreemde gozer Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie