ook mijn vakantie foto's Turkije

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sjoos

ook mijn vakantie foto's Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 20:37

Deze mei vakantie was ik naar Turkije op vakantie geweest, Club Kadikale in TurgutReis, zie ik hier op bokt Foto’s vakantie turkije staan, ik ff kijken: hey..dat hotel komt me bekend voor..hey..dat meisje ook (Pam). Ik heb haar daar gezien Tong uitsteken echt grappig is dat
De wereld is klein haha, woon je allebei in nederland, zit je allebei op bokt, ga je allebei naar turkije op vakantie, naar het zelfde hotel, praat je niet eens ff met elkaar Tong uitsteken
Ik sta niet op veel fotos, daar hou ik niet van haha Tong uitsteken
Maarja, hier wat fotos,

Ik heb daar wel veel andere jongeren leren kennen, we begonnen met zn 3en, eindigden met zn 20en Tong uitsteken
We waren “de hangjongeren van het hotel” haha

Op deze foto zie je Lesley (heb ik daar leren kennen) en Alex, Alex, (rechts) is een barman daar, coole gozer, we zaten in een All In hotel, maar van hem kregen we ook gewoon flessen mee, mochten onze eigen coktails maken, mochten 8er de bar enzo, heel cool. Deze foto was trouwens gemaakt 8er de bar in de discotheek
Afbeelding

Dit was een deel van de groep, ik sta rechts, dat blondje ben ik Tong uitsteken
Afbeelding

Die gozer met dat bruine shirt heet Jam, hij riep ons altijd op het matje als we wat deden wat niet mocht Tong uitsteken
Een keer toen ik een beetje aangeschoten was heb ik em helemaal uitgescholden in het Nederlands..tja..eh..toen kwam ik erachter dat hij nederlands sprak Bloos! maarja, hij kon er gelukkig wel om lachen
Afbeelding

“mijn turkse hunks” Tong uitsteken
Afbeelding

Deze 2 gozers had ik daar dus ontmoet, Lesley en Joey

Afbeelding

Deze foto was genomen in de discotheek, ik schaam me dood, ik ben dus dat blondje weer Tong uitsteken
Afbeelding

Ik heb echt nog veeeeeeeeeeel meer fotos maarja, die kan ik niet allemaal neerzetten
Het was in elk gevaal heeel gezellig, we gaan nog es met de hele groep Knipoog

xxx

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:48

Leuke foto's! Was zo te zien idd heel erg gezellig! *LOL*

how sweet can it be to be loved by you

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:56

waha ik ken jou!! ik heb jou ook gezien!!
had alleen geen zin om die groep aan te spreken Schijnheilig mm ik vermaakte me met die turken daar Haha!

Sja en alex.. Schijnheilig is verder niks gebeurd. helemaal níks gelukkig, maar dat verhaal ken je he? (strand geweest, en dat groepje van jou maakte er gelijk meer van)

mn verdere foto's komen zow.

en jam.. gat zeg wat is dat een flirt, eerst een vriendin van me, ging naar nederland, nah ik had daar wat met een jongen, toen ze beide naar huis gingen, kwam ie naar me toe, you and me, beach tonight? pfff

Toekomstige reiningruiter verwacht in oktober 2015

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:06

LaFunkyJazz schreef:
Een keer toen ik een beetje aangeschoten was heb ik em helemaal uitgescholden in het Nederlands..tja..eh..toen kwam ik erachter dat hij nederlands sprak

*LOL* Dat is nog eens een goeie actie!

Leuke foto's, wat was de gemiddelde temperatuur daar? Cool En trouwens wel heel erg toevallig dat je Pam daar hebt gezien!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 21:08

Pam schreef:
waha ik ken jou!! ik heb jou ook gezien!!
had alleen geen zin om die groep aan te spreken Schijnheilig mm ik vermaakte me met die turken daar Haha!

Sja en alex.. Schijnheilig is verder niks gebeurd. helemaal níks gelukkig, maar dat verhaal ken je he? (strand geweest, en dat groepje van jou maakte er gelijk meer van)

mn verdere foto's komen zow.

en jam.. gat zeg wat is dat een flirt, eerst een vriendin van me, ging naar nederland, nah ik had daar wat met een jongen, toen ze beide naar huis gingen, kwam ie naar me toe, you and me, beach tonight? pfff

die mensen uit dat groepje die kennen die turken een btje, komen er vaker enzo, dus die weten wat er meestal gebeurt als je naar het strand gaat met ze, snappie Tong uitsteken

Jam durfde bij ons niet zo veel, want Lesley ging al tekeer toen Leo (andere barman) ons probeerde te versieren en doorging toen hij vroeg of ik mee ging naar het strand en nee zei, toen werd Lesley dus boos, en volgens mij was iedereen ooik een btje bang voor hem haha, lesley kan boos kijken hoor Tong uitsteken

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 21:09

Jessie88"]
[quote="LaFunkyJazz schreef:
Een keer toen ik een beetje aangeschoten was heb ik em helemaal uitgescholden in het Nederlands..tja..eh..toen kwam ik erachter dat hij nederlands sprak

*LOL* Dat is nog eens een goeie actie!

Leuke foto's, wat was de gemiddelde temperatuur daar? Cool En trouwens wel heel erg toevallig dat je Pam daar hebt gezien!
[/quote]

jaaa echt blonT haha
mare ik ben daar 2 weken geweest, 2 dagen wat minder weer, verder gemiddeld 25/30 graden denk ik

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:14

ja over die lesley heb ik heel wat verhalen gehoord.

Waha als ik niet wil dat iets gebeurd, gebeurd t ook niet Haha! Alleen de tweede keer waren we bijna aangevallen door een hond, toen liep ik te trillen joh! toen sloeg ie zn armen om me heen en liet niet meer los. echt zo: 'Are you ok now?' Yeah you can let me go 'No, I hold you a little longer' toen zei ik, als ik mn sigaret op heb ga ik naar mn kamer, toen bukte ie net om zn fles drinken te pakken, en toen ben ik snel weggelopen. Daarna niet meer echt gesproken, wel steeds gevraagd of ik mee ging, toen zei ik steeds dat ik echt moe was. Ja en toen had ik met die nederlander (gróte fout!! maar ik had 2 cola glazen met pure wodka op) en die ging naar huis, en toen flink lopen flirten met farti, die vond ik pas echt lekker!

Toekomstige reiningruiter verwacht in oktober 2015

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 21:18

Pam schreef:
ja over die lesley heb ik heel wat verhalen gehoord.

Waha als ik niet wil dat iets gebeurd, gebeurd t ook niet Haha! Alleen de tweede keer waren we bijna aangevallen door een hond, toen liep ik te trillen joh! toen sloeg ie zn armen om me heen en liet niet meer los. echt zo: 'Are you ok now?' Yeah you can let me go 'No, I hold you a little longer' toen zei ik, als ik mn sigaret op heb ga ik naar mn kamer, toen bukte ie net om zn fles drinken te pakken, en toen ben ik snel weggelopen. Daarna niet meer echt gesproken, wel steeds gevraagd of ik mee ging, toen zei ik steeds dat ik echt moe was. Ja en toen had ik met die nederlander (gróte fout!! maar ik had 2 cola glazen met pure wodka op) en die ging naar huis, en toen flink lopen flirten met farti, die vond ik pas echt lekker!

wat heb je over lesley gehoord?? vertel! Tong uitsteken (anders mss beter over pb Tong uitsteken)

en tja..ik vertrouw die turken niet echt daar, de reputaties die hun hebben (de barmannen)
de enige die ik vertrouwde waren Apache en Snoopy Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie