shetlander @ zwemwork

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MinX

Berichten: 258
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: hoeksche waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 19:49

hey ienna, sorry, het kwam op mij aanvallend over, en mijn pony betekent echt heel veel voor me, en als iets niet veilig zou zijn, dan doen we het ook echt niet. Deze schepen varen pakweg 500 meter verderop, wijzelf blijven binnen de golfbrekers. Het is dus op dat punt niet echt "open" water te noemen, en er is dus geen risico. Ik had het schip op de 6e foto zelf echt gemist Tong uitsteken niet eens gezien joh. Lachen
Ik wil nog wel heel even zeggen, het ziet er zo allemaal leuk uit enzo... in dit "zwemwerk" zit wel 2 jaar voorbereiding!!! Dit is niet nodig op zich, maar ik raad het iedereen wel af om nu zn paard te pakken en hem het water in te sturen! hiervoor is een zeer goede vertrouwensband écht een vereiste!!
Als je een goede band hebt, en zelf de leider bent, volgt je paard je waar je maar wil. Als je paard dus niet met jou mee het water ingaat, is jouw positie nog niet bevestigd, en moet je er ook neit mee doorgaan om problemen te voorkomen!
zwemmen met je rijbroek aan... oew... ik vond dit half-gare kort-afgeknipte-spijkerbroek-geval al niet lekker... Niet omdat volgens sommigen een spijkerbroek niet lekker rijdt, ik vind een spijkerbroek namelijk het fijnst om mee te rijden, maar omdat het ding nat werd... ieuw... Volgende keer moet het iets warmer zijn, dan kna ik gewoon mn bikini aan. Tong uitsteken

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:23

Ik kan me nog herrinneren dat ik vorig jaar met mn shet in zee heb gezwommen! was echt heel gaaf, ik hield zn manen en hals stevig vast en daar gingen we Lachen was erg gaaf om te doen en t water was lekker lauw, was rond 9 uur savonds. Ja was heel speciaal zijn alleen niet diep geweest, ik kon net nog wel staan Sam alleen dus niet meer.

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:42

leuk hoor grappige knol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:02

leuke foto's maar waarom maak je je zo druk over je hulpen en houding???? Neem aan dat je niet series dresuur probeerd te rijden zo diep in het water....

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:47

gave foto's!

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:07

Lijkt me echt super gaaf om samen met je pony te gaan zwemmen. Clown
Ziet er erg leuk uit zo... Bloos
Volgende keer weer foto's maken he? Van jou en je pony gezwem... Verward

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:38

Dat ziet er leuk uit zeg!
Grappige Shet, hij zwemt mooi!
Leuk plekje ook trouwens daar om te water te gaan!

ienna

Berichten: 836
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:59

MinX schreef:
hey ienna, sorry, het kwam op mij aanvallend over, en mijn pony betekent echt heel veel voor me, en als iets niet veilig zou zijn, dan doen we het ook echt niet. Deze schepen varen pakweg 500 meter verderop, wijzelf blijven binnen de golfbrekers. Het is dus op dat punt niet echt "open" water te noemen, en er is dus geen risico. Ik had het schip op de 6e foto zelf echt gemist Tong uitsteken niet eens gezien joh. Lachen
Ik wil nog wel heel even zeggen, het ziet er zo allemaal leuk uit enzo... in dit "zwemwerk" zit wel 2 jaar voorbereiding!!! Dit is niet nodig op zich, maar ik raad het iedereen wel af om nu zn paard te pakken en hem het water in te sturen! hiervoor is een zeer goede vertrouwensband écht een vereiste!!
Als je een goede band hebt, en zelf de leider bent, volgt je paard je waar je maar wil. Als je paard dus niet met jou mee het water ingaat, is jouw positie nog niet bevestigd, en moet je er ook neit mee doorgaan om problemen te voorkomen!
zwemmen met je rijbroek aan... oew... ik vond dit half-gare kort-afgeknipte-spijkerbroek-geval al niet lekker... Niet omdat volgens sommigen een spijkerbroek niet lekker rijdt, ik vind een spijkerbroek namelijk het fijnst om mee te rijden, maar omdat het ding nat werd... ieuw... Volgende keer moet het iets warmer zijn, dan kna ik gewoon mn bikini aan. Tong uitsteken


oke, ik bedoelde er ook verder niks mee, maar het leek heel erg op n water bij ons in de buurt waar ook schepen varen en ook zo'n soort water is en daar is het super link om te gaan zwemmen, zelfs alsje zonder paard gaat zwemmen!! dus daarom vroeg ik het, maar dan is het dus opgelost Lachen eind goed al goed :p

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 01:46

wat een gave foto's hoor!! OK dan!

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 08:33

achjoh die houding maakt niet uit hoor als je wat gaat zwemmen!!1
zal vast heel gaaf zijn geweest... echt stoer hoor,ben wel een beetje jaloers. mooie foto's *LOL*