Dit krijg je nu als je vecht (Lukkie)

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Heike
Mede-oprichtster

Dit krijg je nu als je vecht (Lukkie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 21:29

Afgelopen weekend is mijn held op sokken weer naar buiten gegaan. Normaal durft hij dat niet, maar deze keer dus wel. Hij heeft al eens eerder kennis gemaakt met een buurkat. Nu dus weer. Ik hoorde een hoop geschreeuw en zag Lukkie naar binnen rennen. Ik heb hem geinspecteerd maar niets te zien. Ikke blij.

De volgende dag had hij een bult bij zijn rechteroor zitten. Ik nog niet ongerust. Maar die bult sprong dus open en er kwam vieze pus uit.

Ik dus de DA gebeld. Ik moest het aankijken en als hij ziek werd langskomen. En vaak de pus eruit knijpen. Heb ik weer, dacht ik.

Lukkie deed net alsof er niets gebeurd was. Niet ziek geworden. Maar het wondje werd een wond. Ik heb het een keer gewassen met betadine shampoo.

Gelukkig kan ik nu zeggen dat het ergste over is. Er is geen pus meer. OK dan! Alleen een korstje.

Hier de foto's van zijn plekje.
Afbeelding
gelukkig onduidelijk. Was echt ranzig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zo valt het wel mee he?

Afbeelding
Een dag later.

Afbeelding

Och ja. Het trekt vanzelf wel weg, denk ik. Maar ik houdt het in de gaten. Ik ben al lang blij dat er geen pus meer is.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:35

Uitkijken dat er niet nog een stuk nagel inzit. Maar als de ontsteking netjes wegtrekt zal het wel meevallen. En vertel je kat dat hij niet meer zo stoer moet doen Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:18

Ja dat gaat van zelf wel weer weg, zo lang als er geen pus meer in zit gaat het de goede kant op.

Misschien is het voor Lukkie veiliger om binnen te blijven Tong uitsteken Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie