te dik of niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 14:14

Ze heeft de bouw van een haflinger en der koppie van een arbier. Ze is lekker mollig. Beren als een iel paardje dat vidn ik altijd eng om op te rijden maarja ik zal beginnen kort eens voelen kijken of ik de ribben kan vinden hahhaa

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:18

miekelover schreef:
Ze heeft de bouw van een haflinger en der koppie van een arbier. Ze is lekker mollig. Beren als een iel paardje dat vidn ik altijd eng om op te rijden maarja ik zal beginnen kort eens voelen kijken of ik de ribben kan vinden hahhaa


Haha! ... in iedergeval als je ze moet gaan zoeken, dan is ze zeker te dik Tong uitsteken

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:58

Misschien moet je als je haar straks op de wei zet wel wat minder brokjes geven.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:29

Ze is wel wat te dik, maar volgens mij minder erg dan het lijkt: ze heeft namelijk vooral een beetje een dikke hangbuik Tong uitsteken Op de andere plaatsen ziet ze er niet zo heel dik uit, dus volgens mij valt t relatief nog wel mee.
Ik denk wel dat ze zeker minder moet worden bijgevoerd als ze 2/7 op de wei staat (wel afhankelijk van hoe vol of schraal de wei is) en dat een beetje extra beweging geen kwaad zou kunnen Lachen (maar dat jij het druk hebt met je examens is alleen maar logisch->ik moet ook dit jaar examen doen dus begrijp dat prima. Is er niet iemand die haar ook 1/2 keer per week beweging kan geven?)

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 17:59

ik ben net terug van mieke en ik heb gevoel. Als ik licht over de ribben ga voel ik niet.. Druk ik iets harder (niet hard dan voel ik ze wel). Ja ik weet nie of iemand dat kan doen omdat ide andere meisje niet zo vaak kunnen komen dusja da schiet niet op. Ze is gewoon een vreetzak die alles doet voor eten haha