flame@work een shetlander is een echte allrounder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:31

wat een gezeik altijd.

als jullie dit al te groot vinden laat staan het topic van de boktmeeting in ridderkerk. clovie laat ze maar lekker banketstaaf. ik vind het er leuk uit zien Haha!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:34

O ja en nog iets: (bijna) altijd als je foto's neerzet op bokt krijg je van dat loze commentaar en dan ook nog eens twintig keer hetzelfde. Kijk, als Flame nou mijn pony was, dán mag je commentaar geven, maar niet als Stephanie er op rijdt. Ze doen het echt hartstikke goed samen, dus niet zeuren. Als ik zo in jullie profielen kijk, kan ik ws nog veel meer commentaar verzinnen. Maarja, het is zo makkelijk om iemand af te zeiken als je diegene niet echt ziet he... Boos!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:38

Yaar"]
[quote="Marieke_456"]Pfffffffff.... wat een gezeik! Laat cloverdale het lekker zelf uitzoeken
[/quote]
Precies.

Btw heb ik niks tegen warmbloedpaarden hoor, integendeel Lachen.
[/quote]
haha heb er zelf niks tegen hoor Lachen vind het leuke paarden...
alleen de mensen hier op bokt hebben wat tegen shets...
bij hun zijn de warmbloed paarde 'de' paarden en het is raar als ze een shet zien dressuuren (of een tinker etc.) Knipoog


[quote="Annetjuh schreef:
O ja en nog iets: (bijna) altijd als je foto's neerzet op bokt krijg je van dat loze commentaar en dan ook nog eens twintig keer hetzelfde. Kijk, als Flame nou mijn pony was, dán mag je commentaar geven, maar niet als Stephanie er op rijdt. Ze doen het echt hartstikke goed samen, dus niet zeuren. Als ik zo in jullie profielen kijk, kan ik ws nog veel meer commentaar verzinnen. Maarja, het is zo makkelijk om iemand af te zeiken als je diegene niet echt ziet he... Boos!


met die laatste zin ben ik het zeker weten mee eens...
heel vaak krijg je comentaar van iemand kijk je in zijn/haar profiel... en staat er ergens wel een foto met dezelfde fout...
en uh.. bednakt dat je voor me op komt Knipoog
en zoals ik zostraks al zei...
en iemand eens in mijn vorige topic zei :
als 1 schaap over de dam is volgt de rest...
best sneu eigenlijk

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:43

Nou ik denk dat de mensen het best wel mogen zeggen. Het is toch ook echt waar en je ziet eht toch duidelijk en als je zadel zover naar voren ligt ondervind je pony er wel degelijk echt hinder van. Het gaa hier misschien wel helemaal niet over afzeiken maar de mensen willen ook graag het beste voor een paard of een pony. Je zorgt er misschien heel erg goed voor en je bent misschien heel erg lief voor hem maar misschien is het beter niet meer op te rijden want het 'past' gewoon niet meer. Kun je niet wat anders gaan doen, vd-en of ander grondwerk.

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:44

Cloverdale schreef:
bedankt dat je voor me op komt Knipoog

Altijd! Haha!

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:45

owh daar heb je die schapen vandaan steph Tong uitsteken whahaha ben het helemaal met hilarische kostelijke annette eens *LOL* whaha Tong uitsteken Tsjaah Steph.. sommige mensen dan wil je echt ff Ofniet Schijnheilig

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:46

Neuh Schijnheilig Knipoog

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:47

SAKKIA schreef:
Het is toch ook echt waar en je ziet eht toch duidelijk en als je zadel zover naar voren ligt ondervind je pony er wel degelijk echt hinder van.


Ze heeft geen hinder gemerkt..
haar pony blijft doodleuk rondhobbelen.. doet alles heel braaf enzo..
dus hoe in de godsnaam kan ze merken dat de pony er last van heeft??

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:48

Hm gelukkig, de reacties worden al beter!
Maar ik moet ook nog ff hoor... Bloos

Ik begin er echt een super hekel aan te krijgen dat jullie Steph en Flamepje elke keer WEER beginnen af te zeiken!! Bij zowat alle topics van haar en Flame gebeurd het weer! Oke, Steph dr benen steken eronder uit, maar ze is zeker niet TE lang of TE zwaar, anders had Flame echt niet zo goed gelopen en zo goed dr best voor dr gedaan, het beestje loopt immers altijd met de oortjes naar voren, zou ze er dan last van hebben?? Dacht het niet, anders was ze wel veranderd in een sjaggi rotknol die niks wil!
Ik ben wel bij Steph en Flame geweest, heb zelfs ook op Flamepje gereden.. Ik ben nog groter dan Steph, en ook daar had ze niet bepaald last van!
En Steph en Flame hebben er toch beide dikke lol in, daar gaat het toch om?? Lol hebben in het rijden! Het is misschien voor het oog wat minder, maar ze heeft laatst wel mooi alle pony's eruit gereden in de L OK dan!

Steph, ik kan wel geloven dat je hier supersjaggo van word, zelfs ik was net!

Ik hoop dat jullie de volgende keer dat ze weer een topic plaats, niet gelijk allemaal weeeeer beginnen te zeiken over dat ze groot is.. Beeld je ook es in Steph in, net of is het leuk voor haar als in ieder topic zij en dr pony worden afgezeken!



Verder leuke foto's hoor Steph! Lachen

Btw, sinds wanneer zitten de knieschijven aan de achterkant?.. >;)

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:48

SAKKIA schreef:
Nou ik denk dat de mensen het best wel mogen zeggen. Het is toch ook echt waar en je ziet eht toch duidelijk en als je zadel zover naar voren ligt ondervind je pony er wel degelijk echt hinder van. Het gaa hier misschien wel helemaal niet over afzeiken maar de mensen willen ook graag het beste voor een paard of een pony. Je zorgt er misschien heel erg goed voor en je bent misschien heel erg lief voor hem maar misschien is het beter niet meer op te rijden want het 'past' gewoon niet meer. Kun je niet wat anders gaan doen, vd-en of ander grondwerk.

wat past niet?
het past hartstikke goed....
de mensen van bokt kennen lfame niet dat is het probleem bij hun...
de pony heeft gewoon GEEN hinder...
pony's laten dat echt merken als dat zo is....

ik snap dus niet waar iedereen mee zit...
Flame heeft er plezier in... ik heb er plezier in wat is er dan mis mee?
ze is misschien klein maar toch echt sterker als een slank welshje van 1.25 hoor!!!!!
at misschien wel iets beter zou staan

en ik denk wel degelijk dat het met afzeiken te maken heeft want het word NIET op een vriendlijke manier gezegt

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:52

Go Hoffieeeh!! Ben het met je eens hoor meid.. ik ben ook groter dan steph en ik heb vamdaag gesprongen op flame.. Ik bedoel.. als je stephanie op Nulita van 1.78 ofzow ziet dan verzuipt ze in dat beest en dan lopen jullie haar vast ook wel af te zeiken dat ze beter een kleinere pony had kunnen uitkiezen.. dus WAT BOEIT HET ALLEMAAL... laat haar lekker.. en als ze lekker haar pony wil hinderen mishandelen of weet ik veel.. daar houdt de dierenbescherming zich wel mee bezig maar ik heb geloof ik nog geen dierenbescherming gezien daarzo dus...

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:52

Hoffieeeh schreef:
Hm gelukkig, de reacties worden al beter!
Maar ik moet ook nog ff hoor... Bloos

Ik begin er echt een super hekel aan te krijgen dat jullie Steph en Flamepje elke keer WEER beginnen af te zeiken!! Bij zowat alle topics van haar en Flame gebeurd het weer! Oke, Steph dr benen steken eronder uit, maar ze is zeker niet TE lang of TE zwaar, anders had Flame echt niet zo goed gelopen en zo goed dr best voor dr gedaan, het beestje loopt immers altijd met de oortjes naar voren, zou ze er dan last van hebben?? Dacht het niet, anders was ze wel veranderd in een sjaggi rotknol die niks wil!
Ik ben wel bij Steph en Flame geweest, heb zelfs ook op Flamepje gereden.. Ik ben nog groter dan Steph, en ook daar had ze niet bepaald last van!
En Steph en Flame hebben er toch beide dikke lol in, daar gaat het toch om?? Lol hebben in het rijden! Het is misschien voor het oog wat minder, maar ze heeft laatst wel mooi alle pony's eruit gereden in de L OK dan!

Steph, ik kan wel geloven dat je hier supersjaggo van word, zelfs ik was net!

Ik hoop dat jullie de volgende keer dat ze weer een topic plaats, niet gelijk allemaal weeeeer beginnen te zeiken over dat ze groot is.. Beeld je ook es in Steph in, net of is het leuk voor haar als in ieder topic zij en dr pony worden afgezeken!



Verder leuke foto's hoor Steph! Lachen

Btw, sinds wanneer zitten de knieschijven aan de achterkant?.. >;)


haha miranda Lovers jij bent echt ;lief Haha!
misschien moeten meer mensen Flame meeten Haha!
weten ze ook meteen dat Flame er plezier in heeft en altijd lekker vlot is Haha!
en ja... mijn pony heeft zoveel hinder dat ze inderdaad L loopt Verward
klopt eigenlijk ook niet maarja Lachen

ik hoop dat mensen ooit eens in gaan zien dat ze niet een pony van iemand moeten afkraken je berijkt er toch niks mee...
alleen iemand die een beetje hekel aan je gaat krijgen Haha!
maar ik denk niet dat iedereen daar op wacht Haha!
naja je weet maar nooit >;)

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:53

En over dat zadel, het LIJKT misschien alsof het naar voren ligt! Maar in het topic van Hof en mij toen, ook allemaal ''gezeik'' over dat het zadel te ver naar voren lag en blablabla... We hebben er zo'n zadelmensje bij gehaald, en ja hoor, het lag perfect! Het LEEK alleen wel alsof het wat naar voren lag, omdat Hof lange lendenen heeft, en hij heeft een lange maaninplant, en daardoor kan het lijken dat het zadel naar voren ligt!
Misschien heeft Flame ook wel lange maaninplant? Sorry hoor, maar ik vind niet dat jullie op een foto kunnen beoordelen hoe een zadel ligt!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:54

xxxSuusje schreef:
Go Hoffieeeh!! Ben het met je eens hoor meid.. ik ben ook groter dan steph en ik heb vamdaag gesprongen op flame.. Ik bedoel.. als je stephanie op Nulita van 1.78 ofzow ziet dan verzuipt ze in dat beest en dan lopen jullie haar vast ook wel af te zeiken dat ze beter een kleinere pony had kunnen uitkiezen.. dus WAT BOEIT HET ALLEMAAL... laat haar lekker.. en als ze lekker haar pony wil hinderen mishandelen of weet ik veel.. daar houdt de dierenbescherming zich wel mee bezig maar ik heb geloof ik nog geen dierenbescherming gezien daarzo dus...

haha nee klopt... toen ik foto's van nulita erop had was het dat ik misschien een kleinere pony had kunnen kiezen Verward
en de dierenbescherming? hmmm dat gaat wel ver...
maar idD daar houden zei zich mee bezig

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:55

Hoffieeeh schreef:
En over dat zadel, het LIJKT misschien alsof het naar voren ligt! Maar in het topic van Hof en mij toen, ook allemaal ''gezeik'' over dat het zadel te ver naar voren lag en blablabla... We hebben er zo'n zadelmensje bij gehaald, en ja hoor, het lag perfect! Het LEEK alleen wel alsof het wat naar voren lag, omdat Hof lange lendenen heeft, en hij heeft een lange maaninplant, en daardoor kan het lijken dat het zadel naar voren ligt!
Misschien heeft Flame ook wel lange maaninplant? Sorry hoor, maar ik vind niet dat jullie op een foto kunnen beoordelen hoe een zadel ligt!

hmm tsjaah maar misschien lag het zadel wel iets naar voren... ik zal er wel op letten... maar haar zadel ligt zobijzo op de manen als die goed licht...

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:58

Cloverdale schreef:
ik hoop dat mensen ooit eens in gaan zien dat ze niet een pony van iemand moeten afkraken je berijkt er toch niks mee...
alleen iemand die een beetje hekel aan je gaat krijgen Haha!
maar ik denk niet dat iedereen daar op wacht Haha!
naja je weet maar nooit >;)

Idd, en dan vooral de mensen laten komen die hier in dit topic zo zitten te 'zeiken'! Sorry, maar ik word er strontziek van, vooral omdat ze iedere keer weer lekker opnieuw beginnen! En als 1 iemand wat gezegd heeft, begint opeens half bokt mee te zeuren Scheve mond

En ik denk dat er wel meerdere mensen een hekel aan ze krijgen... En ik denk dat er nu ook wel mensen een hekel aan mij krijgen Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:00

Cloverdale schreef:
hmm tsjaah maar misschien lag het zadel wel iets naar voren... ik zal er wel op letten... maar haar zadel ligt zobijzo op de manen als die goed licht...

Ja, en dat heeft Hof dus ook, het ligt gewoon voor een gedeelte op de manen, en dan heeft ie ook nog es lange lendenen.. Ik wil nu ook niet zeggen dat het zadel perfect ligt, maar het ligt ook niet helemaal op stront ofzo, want anders had flame allang drukkingen en andere klachten bij het rijden gekregen.

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:01

Was niet bedoeld om je af te zeiken hoor van die dierenbescherming, steph.. Maar ff als voorbeeld dat mensen het misschien snappen dat je je pony niet hindert enzo.. misschien was de dierenbescherming iets te ver gegrepen.. Bloos maar het was een voorbeeld

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:07

Pfoeh wat kan je moe worden zeg van sommige bokkers hier die maar doorblijven z**ken en allemaal het zelfde en telkens weer in een nieuw geopend topic!! Gaaaap

Ik vind Flame super stoer Haha! en je moet gewoon zo doorgaan!!! Als je egt te groot word merk je dat vanzelf!! mensen bij je op stal gaan het zeggen en je instructice zeker!! Ik zou gewoon lkkr door blijven rijden!! OK dan!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:19

Ik vind het eerlijk gezegd ronduit geen gezicht op die pony.

Ja, een pony kan wel wat hebben en ik heb zelf een 'shetlandachtige' pony gereden van 1.20-1.25 (en ik was 1.75). Deze pony liep duidelijk fijner met mij erop dan met mijn zusje of haar vriendinnetje (iets van 1.55 lang ofzo?). Dit was nog een jonge pony die ik inreed om gebruikt te worden als kinderpony. Ik woog toen 52 kilo, en je wil niet weten wat voor een reacties ik van sommige mensen kreeg. Maar mijn taak zit erop, en nu rijden er kindjes op die veel beter op dit ponytje passen in lengte.

Maar ik zou persoonlijk nooit de keus hebben gemaakt om met een pony die in mijn ogen te klein voor me is te gaan dressuren.

Niet aanvallend bedoelt en ik weet dat al 100 mensen dit hebben gezegd, maar dat zou juist je ogen moeten openen in plaats van je kop in het zand steken en gillen dat iedereen schapen zijn en allemaal stront in hun ogen hebben.

Aan de andere kant begrijp ik ook heel goed dat het niet leuk is om uit je pony te groeien en dat je deze dus niet zomaar weg doet, omdat het er allemaal niet bepaald charmant (want dat kan je niet ontkennen Knipoog) meer uit ziet. In zo een geval zou ik denk ik ook 2 bananen in mn oren stoppen en door rijden (zolang het ponytje me goed zou kunnen dragen).

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:53

eej wie is die lompe pony daar op die eerste f0t0?? * wat een Sgaamte * Die is niet van mij hoor Geld, geld!

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:58

nou een shet kan best wat hebben hoor rij ook nog vaak op mijn shet.
zij is 1,05 hoog.
mischien ziet het er kwa lengte niet zo uit maar maar kwa gewicht kan het wel.
ik weeg 55 kilo.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:12

Myra1 schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd ronduit geen gezicht op die pony.

Ja, een pony kan wel wat hebben en ik heb zelf een 'shetlandachtige' pony gereden van 1.20-1.25 (en ik was 1.75). Deze pony liep duidelijk fijner met mij erop dan met mijn zusje of haar vriendinnetje (iets van 1.55 lang ofzo?). Dit was nog een jonge pony die ik inreed om gebruikt te worden als kinderpony. Ik woog toen 52 kilo, en je wil niet weten wat voor een reacties ik van sommige mensen kreeg. Maar mijn taak zit erop, en nu rijden er kindjes op die veel beter op dit ponytje passen in lengte.

Maar ik zou persoonlijk nooit de keus hebben gemaakt om met een pony die in mijn ogen te klein voor me is te gaan dressuren.

Niet aanvallend bedoelt en ik weet dat al 100 mensen dit hebben gezegd, maar dat zou juist je ogen moeten openen in plaats van je kop in het zand steken en gillen dat iedereen schapen zijn en allemaal stront in hun ogen hebben.

Aan de andere kant begrijp ik ook heel goed dat het niet leuk is om uit je pony te groeien en dat je deze dus niet zomaar weg doet, omdat het er allemaal niet bepaald charmant (want dat kan je niet ontkennen Knipoog) meer uit ziet. In zo een geval zou ik denk ik ook 2 bananen in mn oren stoppen en door rijden (zolang het ponytje me goed zou kunnen dragen).


Precies, ik vind ook dat hier een beetje gedaan wordt alsof iedereen met commentaar een dom schaap is zonder eigen mening en het niet goed hebben, sta dan ook open voor mening van anderen.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:27

Cloverdale schreef:

als je goed kijkt zie je dat het zadel helemaal scheef ligt....

mijn zadel ligt namenlijk niet perfect op haar rug... omdat ze is afgevallen verschuift het
zadel nu makkenlijker...

Of je nou een perfect warmbloed paard hebt of een shet, een goed passens zadel is altijd 1 van de belangrijkste dingen! Ik snap niet hoe je hier zo makkelijk over kan denken! Ben benieuwd wanneer je pony last van dr rug gaat krijgen..

Verder vind ik te groot vaak onzin, zolang je niet te zwaar bent kan t weinig kwaad, zolang je op een goed passend zadel rijdt..

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:17

Myra1 schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd ronduit geen gezicht op die pony.

Ik snap wel dat Steph gaat zeggen dat ze sommigen schapen vind, misschien kunnen jullie ook (proberen) om het wat aardiger te zeggen, dit komt bijvoorbeeld super l*llig op me over, en vooral als het over mn eigen pony zou gaan...
En jullie beginnen in elk topic van haar er weer over te zeuren, dat ze te groot is. Laat dr lekker in dr waarde! Zij heeft plezier met Flame, ze wil jullie graag foto's laten zien omdat ze er trots op is, en jullie gaan gewoon in elk topic weer roepen dat ze te groot is! Sorry hoor, maar ik zou er op het laatst ook stront en strontziek van worden!....