Boktmeeting met Gringo_HS13

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tamara

Boktmeeting met Gringo_HS13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 20:26

Had al een tijdje met Judith gePBt en we vonden dat ik nou toch eigenlijk maar es een keer op bezoek moest komen. Dus gister langs geweest, ze staat met haar paarden vlakbij op een leuke, kleine pensionstal. Was heel gezellie, gaan we zeker nog es overdoen he! OK dan! Maar er zijn ook wat foto's gemaakt van mij op Gringo. Echt een supergaaf paard, heel apart met zn blauwe ogen en hij is echt heel lief! Wel heel apart, een heel verschil met mijn grote, brede Louna met mega nek, had echt het idee dat ik een heel stuk miste! Haha! Unique is ook een schatje!

Afbeelding
Nee hoor ik zit niet scheef Schijnheilig

Afbeelding
Das beter Tong uitsteken

Afbeelding
En de laatste en tegelijkertijd leukste foto! Maar wat mn handen hier aan het doen zijn.... Lips are sealed

Geen foto's van het rijden ofzo, wilde ze jullie toch niet onthouden. Commentaar geven mag, mits natuurlijk opbouwend Knipoog

Degene die iets onderneemt en daarin faalt, is nog altijd beter dan degene die niets onderneemt en daarin slaagt
31-08-2015 <3

Gringo_HS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:49

Hoi Tamara,

Ze zijn leuk geworden die foto's. OK dan!
Zeker weten!!!!!

Groetjes Judith

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie