De paardjes van stal.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

De paardjes van stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 18:24

Ik zal hier de paardjes van de stal eens voorstellen. Deze staan allemaal bij de mensen waar ik Olga verzorg. Deeigenaars zijn Andrea en haar dochter Saskia.

Afbeelding
Dit is dus Olga (een Ierse Hunter), de lieven Bol waar ik op rijdt. Eigenlijk is ze van Andrea, maar ik heb haar dus als verzorgpaard omdat ze er zelf niet altijd de nodige tijd voor heeft, maar ze helpt toch steeds als ik in de stal bezig ben. Knipoog

Afbeelding
Dit is Sunny (een New Forestje), de pony van Saskia. Het is een wedstrijdpony'tje waarmee Saskia in de lrv rijdt. Helaas moet ze volgend jaar naar de paarden en wordt Sunny verkocht. Huilen

Afbeelding
Dit is Harisha (ras weet ik niet, moeder was een Dpony en vader een groot paard). Harisha is het veulen van Saskia's vorige pony (die helaas overleden is) en wordt Saskia's paard.
Beetje rare foto, maar ja Lachen

Afbeelding
Rechts nog eens Harisha, links Amity (BWP) het nieuwe paard van Saskia waarmee ze volgend jaar lrv gaat starten. Nog een jong beestje, maar zit wel veel in.

Afbeelding
En dan het oudje van stal: Laika (geloof het of niet: een rasechte Haflinger met papieren!) Ze is al 27 geloof ik, maar nog steeds vol pit!

Dit waren de paardjes van stal.

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 18:33

Hier nog even twee foto's van Olga die ik net van de digi haal Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:39

Leuke paardjes zeg, Sunny heeft een erg mooi koppie. *LOL*

de rest ook hoor, Harisha lijkt op die foto heel erg smal.Haha!

Ik weet niet of dat in het echt zo is.Haha!

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 18:50

Ja, het is nog een jaarlingetje, dus ze is nog niet zoals ze moet zijn. Iedereen zegt dat ze smal is, terwijl ze eigenlijk best veel eten krijgt *LOL*