Portret: YuukiHime!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:24

Larish schreef:
Ik weet niet precies hoe het met de Akita Inu zit. Maar ik heb wel gehoord dat het verschrikkelijke beesten kunnen zijn..


Ja idd, pfff Scheve mond

    Dance to express, not to impress.


Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:04

Larish schreef:
Nee, gewoon Yuuki sneeuwprinses Haha!

Voor vreemden hebben ook onze honden geen echte interesse. Keiji komt wel begroeten en even snuffelen. Maar dan is hij gelijk weer weg en vind hij alles best. Wel houd hij alles in de gaten. Yuuki daarintegen begint als een gek te blaffen! Als ze eenmaal kennis heeft gemaakt vind ze het ook wel goed allemaal. Verder laten ze ook niet merken dat ze er zijn. En tonen ze geen interesse.
Onze Miko is helemaal zot van mensen. Ze vind iedereen aardig en wil gelijk spelen. Maar ze is ook niet voor niets pup. Tong uitsteken
Ik weet niet precies hoe het met de Akita Inu zit. Maar ik heb wel gehoord dat het verschrikkelijke beesten kunnen zijn..


Oh sorry, dacht dat't gewoon "Yuuki" was, en de andere hond 'sneeuwprinses' heette, heten ze nou allebij Yuukihime" of is het gewoon dezelfde hond? *in de war*
En hoe zijn Shiba's met paarden iig? (sorry voor de vele vragen)

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:30

Het is een en dezelfde hond..
Ik vond het allemaal wel meevallen toen ik de eerste keer kwam... Gewoon vriendelijk honden Lachen

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:49

Wow! Wat een prachtige hond ! Ook mooie foto's trouwens.. Oh, ik ben verliefd op je hond Tong uitsteken, kga um jatte Knipoog!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:51

Die laatste!! Kwijl Kwijl Kwijl

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:31

Op de foto's is het allemaal dezelfde hond Knipoog Haar roepnaam is Yuuki. Voluit Kuroakayuukihime.
Yuukihime betekend volgens mij sneeuwprinces.

We hebben dus ook nog 2 andere honden. Keiji (We-sedso Masamune Keiji) en Miko (KuroMiyoko)

Keiji en miko hebben we van jongs bij de paarden gelaten en ze zijn er nu gek op! Yuuki hebben we er ook aan laten wennen maar die vind ze vre-se-lijk eng. Het licht echt aan de hond zelf. De een is nou eenmaal anders als de ander Haha!

En je mag gerust vragen hoor. Geen probleem. Knipoog

Hier kun je trouwen kijken voor veel meer informatie! www.milagi.net/kuroaka

Onze site Lachen

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:28

Bedankt voor de info en zal zeker gaan kijken naar de site
^^
en nu snap ik m ^^
Yuki Hime is een bekend mytisch personage in Japan,en betekent inderdaad 'sneeuwprinses', daarom was de betekenis van 'yuki' in die naam makkelijk te begrijpen Haha!
Maar in't Japans zijn er verschillende kanji die als yuuki gelezen kunnen worden, daarmee dat ik even in de war was en (denkende dat't misschien een andere hond was) dacht dat de 'andere' yuuki met de tekens van 'moed' geschreven werd
Trouwens technisch gezien is sneeuw is't Japans met maar een 'u', yuki dus . Maar sorry Bloos! , ben de dingen ingewikkeld aan't maken
Ik ga gewoon naar die site kijken
en nogmaals prachtige honden :j:j


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 24 bezoekers