lucky i miss you 4 ever

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loeslover
Berichten: 213
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: Friesland

lucky i miss you 4 ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 17:06

hey bokkers

vandag 15-4-04 is mij lammetje LUCKY overleden Verdrietig Verdrietig hij komt aan zen naam omdat hij in het begin zou die ook bijna dood zijn maar toen kwam die er weer boven op mijn vriendin(larissa) had de naam verzonnen omdat ze het zo zielig wond..maar toen die in de ochtent weer kon lopen was zijn naam lucky geworden en hij had een vriendje LUCAS die leeft gelukkig nog maar toen die net kwam was die heel erg koud en hij bibberde heel erg toen kwam de buurvrouw en zei ging een electischedeken halen en een warme lamp na 1 uur was lucky weer helemaal warm en de volgende dag kon hij weer lopen hij was helemaal zwart en had een breede streep over zijn hoofd en 3 witte voetjes en toen ik vanmiddag thuis kwam zei me moeder dat lucky dood was...ik vond dit echt heel erg toen ik het hoorde wand ja we hebben toch voor hem gezorgt enzo hij was echt heel erg lief...een hij had zo een schatig neusje... ik moet nog steeds veel aan hem denken als ik van die rustige nummers hoor zoals dat liedje van Do en van Marco Borsato dan bast ik los van de tranen....
hier zijn de foto's van hem voor dat hij overleed dit was bij mijn broertje op school

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit is lucas
Afbeelding

liesje_waal

Berichten: 2878
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:11

agg wat zielig
sterkte
en je broertje zal het er wel moerlijk mee hebben en zo te horen jij ook

loeslover
Berichten: 213
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 18:07

liesje_waal schreef:
agg wat zielig
sterkte
en je broertje zal het er wel moerlijk mee hebben en zo te horen jij ook


dat heeft die zeker en laatst hebben we nog gehoord dat onse andere schape(2) 1 tje daarvan heeft een dood lam gekregen en de ander krijgt dr miss niet eens een en hij wacht al dagen op de lammetjes en hij gaat elke dag naar ze toe wel 2 x per dag dus...hij heeft het er zeker moeilijk mee...