2 jaar op wei gestaan en net aan de longe gezet..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cinvJarig

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

2 jaar op wei gestaan en net aan de longe gezet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 16:12

Dit is Furillo die ik even aan de longe gezet heb en eens terug doen werken heb. Hij is niets vergeten ook niet zijn temperament... Bloos! Tong uitsteken
Ik vind hem zo lelijk geworden en zou hem terug zijn spiertjes willen geven ..zijn nek is zo fijn en zijn billen in punt...het doet pijn hem zo te zien maa ja... Verdrietig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je kunt zien , zitten de merries en de hengst in de verte te kijken. Het was kei grappig en lief want voor de 1ste x heb ik mij echt goe met furillo bezig gehouden en niet Vierno (ja erna Knipoog ) en het was lief hij bleef me overal volgen met zijn ogen en zo met een blik van wa doe jij , en ik...ik ben hier hé.. en fu als ik weg ging begon te hinniken , gelijk vroeger...is toch nie gemakkelijk 2 paarden verzorgen ..

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:18

Hij is idd niet zo heel erg gespierd meer. Haha!
Maargoed, met een beetje training moet dat wel weer lukken om het weer een beetje mooier te maken. Haha!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:27

waarom heeft ie dan 2 jaar op het land gestaan\??? was er iets mis??
wel leuk dat ze allebei zo aan je hangen Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:31

Wow!
Die zal morgen wel spierpijn hebben dan.
Als er spiertjes op zitten is hij vast weer mooier.

cinvJarig

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 16:35

Het was een echt mooi paard..enfin dat zeiden ze allemaal...Knipoog en een kei in springen en dressuur..zaaaaaaaaalig
Ik heb een hernia gehad en kan hem nie meer rijden en spijtig genoeg rijd mijn vriend nie zo graag ermee te moelijk hevig en hard..
Ik zou eens terug willen proberen maar weet nie door die domme gezondheid van mij...

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:40

wat erg,maar als je hem vaak longeert of laat lopen krijgt hij zijn spieren terug kijk maar is over 3 maanden!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:48

volgens mij word het echt een super mooi paard met wat spiertjes eraan!

cinvJarig

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 16:54

Als ik nog fotos vind die liggen boven zal ik ze eens scannen...
Ja ik wou hem 3 x per week beginnen longeren..en misschien ooit terug proberen te rijden maar ik moet opassen met een zwaar accident van knie en been zit ik al 5 maanden stil dat erbij maakt het nie gemakkelijk hé ...maar ik vind het zo spijtig hé...

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:16

Hoe oud is hij nu? Wel jammer dat je zelf niet kunt rijden zeg. Zit de kans erin dat je over een tijdje lekker buiten mag stappen? Misschien anders een idee om een bijrijder te zoeken? Vind je paard misschien ook leuk.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:35

Ach gossie daar zit niet veel vlees op idd. Naast trainen denk ik dat ie ook wel wat meer eten mag om wat vlees te kweken.

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:41

Neem een bijrijder!! Er zijn mensen genoeg dir graag op dit paardje willen rijden denk ik. Is maar een idee.....

cinvJarig

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 19:42

Euh ..ja maa nope....niemand...en wil nie da er iemand op rijd die geen respect heeft en het paard naar de botjes haalt, hij heeft been problemen gehad en is heel fragile...
Eten krijgd hij genoeg 9 dikke scheppen per dag, hooi a volonté en strooi en 5 dikke bieten...plus nog brood of apelen enzov..hij heeft bloedwormen gehad en ik heb een zwaar ongeluk gehad dus kon ik er nie meer zijn..ik ga terug bloed laten trekken.

Hier had ik net een clinic in zwaar dressuur gehad met Raymond Whitages, we waren allebei kapot ...... Tong uitsteken leuke herineringen...
Afbeelding

nog een foto in de stal
Afbeelding

En een laaste met zijn vroegere rijder (rechts), heel goede dressuur ruiter, toen had ik fu nog nie gekocht en zat op het ander paard ernaast
Afbeelding

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:46

Hij zag er vroeger idd een stuk beter uit Knipoog
Maar als je hem nu al maar regelmatig longeert, zal het ook vast beter worden. Ik ben blij om te zien dat je dat toch al weer kan doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers