Foto's nieuwe stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Foto's nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 19:05

Vandaag hebben we een 2e noodstal gemaakt voor een nieuw paard. Het is allemaal passen en meten maar uiteindelijk hebben we een 3X4 stal en een 3X3 stal met uitloop kunnen maken.
Het nieuwe paard komt in de 3X4 stal, bram staat nu even samen met Saphie (shetlander) in de andere stal met uitloop. Uiteindelijk zal saphie ook haar eigen hokje krijgen.. De foto's zijn niet echt duidelijk, ze zijn net gemaakt en het schemert nogal..

Afbeelding Dit is de 3X4 stal. Rechts komt een klein deurtje waar ik doorheen kan. Halverwege zie je 2 lichte palen, dit is de scheiding..

Afbeelding Hier stond ik in de grote stal. Hier zie je de afscheiding. Links is het hekje waar het paard doorheen moet de grote stal in (even lastig maar over een paar maanden word alles weer omgegooit omdat we dan eindelijk in de schuur kunnen) Achterin zie je deur naar m'n zadelkamer (kon ik geen foto van maken, want het was te donker)

Afbeelding Gat in de muur geslagen Bloos! .. Dit is de nieuwe doorgang. We weten nog niet of we hem zo laten of nog wat breder maken, maar de muur aan de zijkant word in ieder geval rechts gemaakt.. Dat staat ook wat netter

Afbeelding Dit is de kleine uitloop. Deze word over een week overdekt zodat ik droog kan poetsen en/of opzadelen. Nu is hij niet overdekt en kunnen de paarden nog even in en uitlopen. Links bij het ijzeren hek is m'n hooiopslag, aan de andere kant is m'n stro opslag.. (en de kat is m'n katje Muis.. Die volgt me echt overal Lovers )

Mijn paradijsje.. het word wel wat Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:26

Ziet er gezellig uit zo!! echtje eigen plekkie!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 14:06

het is een beetje een rommeltje op de foto's. M'n paard kan met z'n hoofd in het strohok en had alles omgebouwd.
Het gaat er steeds beter uitzien.. Ik ga nu weer naar buiten, ze zijn het dak van m'n "poetsplaats"aan het bouwen... Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: UnderIlse en 29 bezoekers