Heleboel paardjes welke vinden jullie het mooist!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dewilover

Berichten: 144
Geregistreerd: 12-12-03
Woonplaats: hoogezand

Heleboel paardjes welke vinden jullie het mooist!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 20:56

hier onder allemaal foto's van paardjes die bij mij op de manege staan of stonden!

R.I.P Dit is Robbie....
hij is een paar weken geleden ingeslapen hij kon niet meer..Mijn eerste onderlinge wedstrijd was op hem..Hij was altijd een dondersteen zelfs op zijn laatste dag. Hij had best wel lang niet meer gegeten en gedronken dus de dierenarts kwam om hem te laten inslapen en begint hij in 1 keer weer te eten. Toen de dierenarts weer weg ging draafde die zelfs zijn stal uit. Maar s'avonds lag hij in zijn stal en kon niks meer hij had de moed opgegeven. Robbie is ongeveer 32 geworden.
Afbeelding

Dit is daisy zij is imiddels verkocht omdat ze niet geschikt was voor de lessen. Het meisje dat vroeger op haar reed buiten de lessen om mist haar nog heel erg als iemand toevallig daisy kent zou dat leuk zijn maar dat denk ik niet..
Afbeelding

Dit is Blacky tegelijkertijd met daisy verkocht blacky was een leuke grappige pony met 2 nadelen buiten bokte die heel erg en je kreeg hem niet de wei uit een heleboel leskinderen en ik zelf ook Schijnheilig zijn door de modder heen gegaan met blacky ook als iemand hem kent zou het leuk zijn om daar wat van te horen blacky heeft een klein kolletje. verder geen aftekeningen.
Afbeelding

Dit is Gwen kruising fries x bonte kwpn mooi paardje kan mooi lopen nu bijna 2 jaar. voor de liefhebbers ze is te koop!! OK dan!
Ook is haar volle broer jelle te koop. hij is dit jaar 3 geworden en loopt al zeer netjes onder het zadel! (voor meer paarden die te koop staan zie www.manegenieboer.nl)
Afbeelding

mimi eigenwijze shetlander!!
Afbeelding

Narik, Haflinger van birthe
Afbeelding

joris mijn oude verzorgpaardje is nu helaas verkocht Verdrietig
Afbeelding

Dodo op voorgrond! paardje erachter is carmen
Afbeelding

Any-dale nu een van de oudjes op de manege
Afbeelding

Dit is dewi het paardje waar ik nu op rij. ze is van de manege maar word niet gebruikt in de lessen. hier was ze heeel erg vies had ze in de modder gerold doet ze vaker vind ze leuk! Haha!
Afbeelding

Inver. tinker van ongeveer 2 jaar
Afbeelding

Dit is Willy helaas is ook hij een paar weken geleden ingeslapen. Hij had geloof ik een tumor in zin been.
Afbeelding

dit is Soraya het paard van maaike (sorayalover hier op bokt) met haar nieuwe zadel! *LOL*
Afbeelding

Dit is Suzan met haar tinker Rozan. Wie zegt dat tinkers niet kunnen springen! Knipoog
Afbeelding

Dit is winny-boy, op hem heb ik vier jaar lang gereden totdat dewi kwam. schatje he!?
Afbeelding


Dit waren ze eerst maar es binnenkort nog wel meer! *LOL*
Welke vonden jullie het mooiste Cheese!

hoe meer reacties hoe leuker!!
groetjes iris

Diszle

Berichten: 1075
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:02

ik zie de meesten niet... maar van degene die ik zie vind ik winny-boy en soraya het leukst *LOL*

zijn wel erg kleine foto's....

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132054
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:04

Verzameltopics en/of verkiezingen zijn niet toegestaan op Bokt.
Breezah-taal (zie titel) ook niet
Daarbij opgeteld dat het grootste deel van de foto's het niet doet, maakt dit topic slotje-waardig Knipoog