paardje van de slacht gered!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:28

Een handelaar die in slachtpaarden handelt Verward Ik vind het wel goed van je OK dan! , als 'ie niets mankeert snap ik niet waarom die naar de slacht moest

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:08

patriciah schreef:
hoi hoi hier ben ik eindelijk!
ja heb een paar daagjes verlof gehad en ben dan niet echt achter de pc te vinden.

het gaat super! ze komt heel goed overeen met lady, ze knabbelen aan elkaars nek en staan constant bijeen. ze is nu een dikke twee weken in mijn bezit en ze is nog altijd niet knettergek dus dat is al een goed ding Haha! de dierenarts is intussen geweest en ze is nergens niet kreupel ofzo t enige dat ze heeft is een hoestje en wat snotteren maar daar krijgt ze nu medicatie voor en daar geraakt ze volledig door. goedgekeurd door de dierenarts dus OK dan! ik ben wel achter iets raars gekomen en dat is toen ik onder haar buik naar haar uier keek hingen daar propjes aan ik heb die eraf gedaan en er eens in geknepen en wat blijkt.... je kunt t wel raden zeker, er komt melk uit! dit is nu al van zaterdag en der is nog geen veulen en ze ziet er ook niet drachtig uit dus nu vraag ik me wel af is ze drachtig, is ze juist van een veulen af, of is t mischien van de medicatie? afwachten zeker....

ik zal van de week nieuwe foto's maken want ze is al verandert. ze is uit haar winterpels en is al goed dik geworden. dus binnenkort op bokt!

misschien heb je wel twee paarden gekocht Knipoog Hopelijk kom je later niet achter mankementen die de dierenarts over het hoofd heeft gezien, maar als ie gewoon gezond is is dat natuurlijk erg leuk!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:13

Ze ziet er echt nog goed uit , ben blij dat iemand haar een mooi plaatsje heeft kunnen geven , er gaan zoveel gezonde paarden naar de slacht..
You go girl !