Foto's van me rat..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:11

ah wat een lief ratje. Ze zijn ook zo lief Lovers Moet meteen weer aan mijn ratje denken. Die was ook zo nieuwsgrierig.
Wel lief dat ie in de plantenbak gaat slapen

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 20:35

Leuk dat iedereen m lief vind.. vinden de meetse mensen alleen hij is redelijk groot!

maar Genial t is ook eignlijk enti goed ze alleen te houden maar k mocht dr maar 1 maar hij si neit eenzaam denkk want hij komt heel veel zn hok uit en heeft geen intersse verder voor soortgenoten..

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:40

Coole rat !! Ratjes zijn echt leuke huisdieren Haha! , heb er zelf ook 2 (net foto`s geplaatst). Sommige mensen zijn bang voor ze Scheve mond , maar ze zijn echt superlief Lovers .

Flenna
Berichten: 207
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:47

Lief ratje hoor *LOL* ik heb thuis 13 ratten Bloos! allemaal mannen en ze zitten in een hele grote volliere (1.60 hoog, 1 meter breed en 55 cm diep).

xx_Irisje schreef:
maar Genial t is ook eignlijk enti goed ze alleen te houden maar k mocht dr maar 1 maar hij si neit eenzaam denkk want hij komt heel veel zn hok uit en heeft geen intersse verder voor soortgenoten..


mocht je van je ouders maar 1 ratje Verward ratten zijn gezelschapsdieren en moeten minstens per 2 gehouden worden ... Ze wassen elkaar ook en dat zijn toch dingen die jij niet kan doen ... Misschien toch nog maar eens je ouders lief aankijken of je er nog eentje bij mag, het is heus niet meer werk 1 of 2 ratjes ...
Anders moet je eens een kijkje nemen op http://www.ratten.nl daar zit ook een heel gezellig forum waar je veel informatie over ratten kan vinden Knipoog

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:28

he Steefje.. had al gereagered in je topic Knipoog die van jou zijn ook lief,

flenna : helaas mag t echt neit van me ouders.. heb wel eens m geporbeerd te laten kennismaken met een jong mannetje maara daar had hij geen interesse voor.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:32

Heel leuk ratje alleen heel erg jammer dat die alleen zit. Je mag een rat in princiepe nooit alleen houden. Ookal ben je uren per dag met je rat bezig een rat is vooal 's nachts actief en niet overdag als jij met hem bezig bent. ook kan je er nooit altijd voor hem zijn een soortgenoot wel. Ook is een rat heel erg inteligent en mist echt het contakt met soortgenoten je kan echt nooit een rat voor hem vervangen.
Kom eens een kijkje nemen op www.ratten.nl of ratjes.nl Er zijn op het moment heel veel opvangratjes die een nieuwe thuis zoeken. Rattentaxi's kunnen ook geregeld worden. Ik hoop dat je je ouders kan overtuigen misschien als je ze het forum eens laat lezen ofzo?
Tja 'forgive my' ben een beetje rattenverslaafd. Ik heb er zelf 6 op het moment in mijn profiel staan veel foto's van mijn schatjes. Ik vind de jouwe ook heel erg leuk ik hoop dat je je ouders kan overtuigen en nog heeeel veel plezier met hem.
PS: Genial was ik dat niet toevallig die je het afrade? Knipoog