Mijn nieuwe mexicaanse neusriem>> passen!!!!! +:+

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:32

horen de onderste riempjes van de neusriem niet over de bitringen heen? anders hebben deze nog geen functie toch?

ik vind zelf ook dat de bovenste gedeeltes te dicht onder de ogen zitten, lijkt me niet lekker voor flame, sorry.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:34

Als k eerlijk ben vind k t neit zo mooi bij m, maar ben neit zo gek op die neusriemen zo ie zo

maar ijn dat je dr blij mee bent,

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:54

ik vindt hem super stoer!!!! als je flame kent ( de dondersteen ) dan staat zoon neusriem eggies wel!!! Ik heb het ook wel wel gezien....wel mooie neusriem vind ik.. even oftopic: doe je hem ook een keer bij call om??

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:29

ha!
probeer de neusriem misschien een gaatje langer te doen, want als je een keer flink aan de handrem moet trekken dan trekt dat natuurlijk van zn bit naar zn bakstukken naar zn kopstuk en vanaf zn kopstuk aan die neusriem en dan heeft hij twee ijzeren ringetjes in zn oog Knipoog

als jij er maar blij mee bent, *LOL*

gr.
Naomi

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:22

dit was de eerste dag dat ze de neusriem omhad... de dag erna had ik de neusriem boven al langer gemaakt de ringetjes zitten dus niet meer vlak onder haar ogen Knipoog

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:23

Pellie schreef:
horen de onderste riempjes van de neusriem niet over de bitringen heen? anders hebben deze nog geen functie toch?

ik vind zelf ook dat de bovenste gedeeltes te dicht onder de ogen zitten, lijkt me niet lekker voor flame, sorry.


ze zitten als ik ze omdoe over de bit ringen Verward
maar dat is net als met mijn sperriem... na het rijden zit ie er altijd onder

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:25

ik vind het stoer staan, en mooi Tong uitsteken, en als het ook nog helpt, beter toch?

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:30

Ik vind het niet zo heel erg mooi staan bij jou paardje. De pony die bij mijn verzorgpaardje staat, Niki: Afbeelding *let er niet op dat ze zo mager is, ze stond een poosje op een manege maar dat was 10 x niets. * Deze pony heeft ook een Mexicaanse Neusriem, een bruine, en dat staat haar toppie en mooi. Dat komt ook doordat ze zo'n lang hoofdje heeft en omdat ze wit is, daar kleurt dat bruine goed bij. helaas nog geen foto's.

Maar als het bij jouw pony werkt is het wel beter natuurlijk, maar ik vind het niet staan.

Kus Ilse
Laatst bijgewerkt door Ilsiie op 29-03-04 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:30

Ik vind een mexicaanse neusriem geen fraai gezicht, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk/

Heb je wel eens naar je zadel gekeken? Drukt het niet ergens? Want je verteld dat hij zo vrezelijk druk is, en geen biks meer krijgt, er moet toch ergens een reden voor zijn drukkigheid zijn?

Staat ie alleen, of krijgt ie kuilgras?
Wat geef je hem te eten want ik neem aan dat ie niet alleen op hooi leeft.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:42

@ Chiqa: ze krijgt alleen hooi en iedere dag 1 of 2 wortels
het zadel ligt goed...
en zonder zadel is ze ook druk
ze staat met zo'n 6-8 andere pony's

@ pattyrex: uh Verward deze vergelijking snap ik niet Tong uitsteken Flame is een bonte shetlander... en geen wit paardje Knipoog . ik denk trouwens dat veel het niet mooi vinden staan omdat zoals horsewisper al zegt: 'we zijn het niet gewend' ik heb voor Flame eignelijk ook nog nooit een shet met die neusriem gezien

ilovelucky
Berichten: 2442
Geregistreerd: 28-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:45

leuk schettietje egt een sgattie Cheese! OK dan! *LOL* Pling

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:46

Je neusriem zit niet goed.

In mijn profiel staan foto's hoe die hoort, op welke plek de ringetjes.

Verder vind ik het ergens apart dat je voor een shetlander zo'n neusriem nodig hebt.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:53

Miss_Petit schreef:
Je neusriem zit niet goed.

In mijn profiel staan foto's hoe die hoort, op welke plek de ringetjes.

Verder vind ik het ergens apart dat je voor een shetlander zo'n neusriem nodig hebt.

het ringetje zat al lager... maar ik wist eigenlijk niet helemaal precies waar het ringetje moest zitten dus zal er nog wel even paar gaatjes bij in maken Haha!
bedankt voor je tip Knipoog

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:44

steff het staat super tof ikw ile rook nog wel zo een en ik weet ook dat je hem hebt om dat het echt helpt xxx jessica

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:03

hey ik vind et niet mooi bij een shet sorry.. ik vind het niet bij hem passen sorry

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:04

Ik vind het net een ridderpaard Clown

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 19:10

haha dankje jes Haha!


ridderpaard Tong uitsteken hehe Haha! cool had ik er nog niet achtergezocht Haha!

truelove

Berichten: 137
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:21

ik vind het wel gaaf, maar moet je hem toch even 2 gaatjes lager doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:39

gelukkig maar dat smaken verschillen anders liepen we allemaal met dezelfde shabrakjes en hoofdstellen!

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:51

Grrrrrrrrrrrrr ik krijg de rillingen over mijn rug van al jullie reacties:
Goh wat staat dat gaaf, goh het is net een ridderpaard. Brrrr Meis neem een goede instructrice dan heb je dit soort moordwerktuigen ( want dat vindt ik het in de verkeerde handen!!!) helemaal niet nodig!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:12

heej, ik vind het echt stoer staan en als je zou kiezen tussen een scherper bit of een hulpteugel en een mexicaanse neusriem had ik dat gekozen. En ik vind het nog mooi ook!!!!

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:50

Cloverdale schreef:
ik denk trouwens dat veel het niet mooi vinden staan omdat zoals horsewisper al zegt: 'we zijn het niet gewend' ik heb voor Flame eignelijk ook nog nooit een shet met die neusriem gezien


Ik ben het niet gewend bij een shetlander nee maar toch vind ik het nie mooi Knipoog
Maar dat is mijn mening !! Dus dat komt nie daardoor bij mij in iedergeval

Kusjess

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:04

Cloverdale schreef:
hmm als je keus zou hebben tussen scherper bit, hulpteugel of andere neusriem...
wat zou jij dan doen...


deze snap ik niet.... je "paard' goed africhten en trainen is ook nog een optie namelijk

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:07

ik weet uit ervaring dat hoe meer druk je erop gaat zetten hoe meer verzet je krijgt. Zeker bij een shet aangezien die er niet zo van houden om gedwongen iets te doen. wil je dat je pony echt met plezier met je rijdt zou ik die neusriem eraf halen...

Verder vindt ik het ook niet mooi staan, maar dat is je eigen mening dus dat moet je zelf weten. Denk er alleen goed over na wat zo'n neusriem inhoudt, wat het met je paardje doet (vooral geestelijk) en of je er zelf mee om kunt gaan.
Ik kan niet hierzo gaan beoordelen of je wel of niet goed kunt rijden, maar als je een probleem hebt probeer die dan eerst bij jezelf te zoeken en niet bij het paard. 9 van de 10 keer ligt het aan de ruiter, niet aan het paard. Jammer dat veel mensen dat niet in willen zien.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:08

Debo"]
[quote="Cloverdale schreef:
hmm als je keus zou hebben tussen scherper bit, hulpteugel of andere neusriem...
wat zou jij dan doen...


deze snap ik niet.... je "paard' goed africhten en trainen is ook nog een optie namelijk
[/quote]

DEBO OK dan! OK dan!