ik heb geen tinker meer :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:29

Oh wat zonde!

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:41

MelanieS schreef:
Mijn Tinker heeft hele armoedige manen doordat hij vreselijk schuurt. Ik zit er ook over te denken om ze van de zomer flink te kortwieken, maar ben nog niet overtuigd ookal vind ik het zo kort wel grappig staan!

Op deze foto ben ik de schade aan het bekijken Verdrietig
Afbeelding

Heeft hij geen zomereczeem ofzo..?

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:51

Ik vind het zelf niet mooi, iedereen zijn eigen smaak Bloos!
Ik denk dat je er spijt van zult krijgen en dat het minstens 5 maanden zou duren met groeien

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 10:00

Owwwwwwwwww wat vind ik dit zonde! Ik heb 's nachts serieus nachtmerries dat iemand dit met mijn merrie uit zou halen!

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 11:07

ArieLover"]
[quote="MelanieS schreef:
Mijn Tinker heeft hele armoedige manen doordat hij vreselijk schuurt. Ik zit er ook over te denken om ze van de zomer flink te kortwieken, maar ben nog niet overtuigd ookal vind ik het zo kort wel grappig staan!

Op deze foto ben ik de schade aan het bekijken Verdrietig
Afbeelding

Heeft hij geen zomereczeem ofzo..?
[/quote]

Ja, ik ben al smerende met 't een en ander. Ondertussen zijn zijn manen kort en ongelijk. Echt zo zonde! Om het er wat beter uit te laten zien loop ik dus ook met de gedachte zijn manen te kortwieken. Er zitten ook nog redelijk lange plukken tussen en ik blijf ook hopen dat het nog bijgroeit.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 11:15

OOOOOOOOHHHHHHHH jij hebt het echt gedaan Haha! .........
Ik heb tegen mezelf gezegd(en toevallig gister in een topic over lange manen) dat als Quint deze zomer weer schuurt en hij daardoor weer lengte verschil heeft ik hem na het dazenseizoen een fjordenlook geef.
Kijk dit is zijn favoriete schuurboom ........
Afbeelding

moon65
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:15

Sorry hoor ik vind het echt heel erg zonde
Maar inderdaad smaken verschillen ik hou van lange manen

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:18

hahaha het lijkt nu net een pony maar staat vet stoer!!!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:34

MelanieS schreef:
Ja, ik ben al smerende met 't een en ander. Ondertussen zijn zijn manen kort en ongelijk. Echt zo zonde! Om het er wat beter uit te laten zien loop ik dus ook met de gedachte zijn manen te kortwieken. Er zitten ook nog redelijk lange plukken tussen en ik blijf ook hopen dat het nog bijgroeit.


Ja bij Whizzy hebben we dat vorige zomer gedaan, omdat het toen echt geen gezicht meer was dat ongelijke en het staat hm trouwens best stoer, maar de eigenaresse heeft toch ook liever lang (stond hm ook super ) --> het begint nu weer een beetje te groeien (maar echt met mm Verward )
Dit is whizzy:
Afbeelding

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:46

Ach hier word ik zo ontzettend verdrietig van Huilen
Vreselijk afschuwelijk zonde,het stond zo prachtig!
Syl heeft ook een dikke bos brrrr moet er niet aan denken,mijn grootste nachtmerrie!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:56

Wat ongelofelijk gaaf Ik vind het dus echt super staan, veel leuker dan lang. Dit is ook veel praktischer Schijnheilig Echt super gaaf!
Was het niet eng om het te kortwieken? Je hebt er zeker ook wel lang over na moeten denken Verward Maar als ik jou was zou ik er echt geen spijt van hebben Ach gut

Leo

Berichten: 50158
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:59

Ik vind het ook ongelovelijk gaaf!!!!! Wauw!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:02

Brrrr... als iemand dat bij Licor zou doen hak ik zijn hoofd eraf Haha!

Maar op zich staat het haar wel...

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:20

jeetje wat erg zeg
het staat er wel ofzo
maar als ik naar die foto's kijk met lange manen
dan vin ik het echt super zonder

ik hoop dat je geen spijt krijgt
want zo makkelijk en snel groeit het denk ik niet aan

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:57

WQooowwwww

Ik vind het wel stoer Haha!
hahah ik vind het wel erg stoer eigenlijk Tong uitsteken
En dat zeg ik.. haha ik degene die zelf ook lange manen pony heeft..

Ik word er soms ook wel gek van maar ik durf ze er toch echt niet af te halen en wil het ook niet, ik vind dat juist de manen Pasha zo speciaal maakt..
en inderdaad gooi ik met rijden ook atlijd een hengstenvlecht erin.. (bijna altijd )
maar ik heb de manen eigenlijk nooit vast als ze in stal of op de wei staat, want ik ben juist bang dat ze dan afknappen Verward
ze zitten soms wel helemaal in de knoop maar nee altijd zon strakke vlecht in.. lijkt me voor de pony ook niet echt fijn...

Zo zie je maar ik weet zelf ook niet wat ik wil, maar haal ze er toch maar niet af..
Maar bij jou tinker vind ik het wel erg stoer staan zeg, en lekker fris voor de zomer

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:11

ZONDE zeg.
Maar ik snap heel goed dat je het gedaan hebt. Die lange manen lijken me erg irritant.

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:23

woow die manen op de laatste foto Kwijl Kwijl:~:~:~:~:~:~
wat een super tinker.....is die eigenlijk geschoren....lijkt zo op de 1e pic

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 23:58

dapperdier"]
Ik heb al menigmaal met schaar in mijn handen gestaan om ook Blizz te voorzien van een hanekam..... is voorals nog niet gebeurt.
Lange manen ( en staart) is onwijs lastig soms als je even snel wil, vergen behoorlijk wat onderhoud....

Dapper van je hoor dat je de schaar erin hebt gezet... ik durf het niet..

Ik vind dat geschoren veel minder staan moet ik eerlijk zeggen.. blote tinker! Ieks!
[/quote]


dat geschoren moest ook wel hoor anders was dat ook niet te doen

ik heb er zeker een half jaar over getwijfeld.

[quote="lonnie"]
jah idd als je die foto's had weggelaten Knipoog, want toen ik alleen de bovenste zag vond ik het echt heel stoer staan, de nek komt wel mooi uit nu!
Als je nu alle afgeknipte haren bewaart en opstuurt, dan kan ik misschien een pruik of extensions maken voor Rover Haha!
[/quote]

haha er hangt een vlecht op mijn kamer als een soort van herinnering (heb ik van mijn vorige paarden ook)

[quote="scooby"]
Vind het wel stoer staan!!!!
Hoe ga je het laten groeien op dressuurknotjes ofrmaat of laat je het ene hanenkam??
Scheelt idd een hele hoop tijd en gefrunnik!!!
[/quote]

het is veelste dik voor knotjes ik denk dat ik het zo hou

[quote="peeky"]
[quote="dapperdier"]Ik heb al menigmaal met schaar in mijn handen gestaan om ook Blizz te voorzien van een hanekam..... is voorals nog niet gebeurt.
[/quote]

Houden zo! Bloos!

Tja ik vind het niets hoor Thirza, ik ben ook altijd flink bezig met het lange manen onderhoud bij Eileen, maar zonder zou ze een groot deel van haar uistraling verliezen mijns insziens, en zo denk ik er bij iedere tinker over. Zelfde bij die Andalusiërs die ze kaalscheren in Spanje, vreselijk! Lips are sealed Maar ja, smaken verschillen....
[/quote]

die anda's vind ik ook zeker lelijk maar bij sy lijkt het zelfs of ze nu nog meer uitstraling heeft vind ik persoonlijk en je ziet ook haar leeftijd er niet meer vanaf
en eigenlijk hoeft ze van mij ook geen "tinker" te zijn... als ik tegen iemadn zeg dat ik een tinker heb dan krijg ik gelijk te horen ohw die slome beesten ook (terwijl sya op 65km is geklokt)

[quote="tobilover"]
oooooo zonde vond die krullen mooier Scheve mond
[/quote]

dat vond ik juist zo lelijk! ze had daardoor echt geen hals meer...


[quote="ArieLover"]
Ik vind het zelf niet mooi, iedereen zijn eigen smaak Bloos!
Ik denk dat je er spijt van zult krijgen en dat het minstens 5 maanden zou duren met groeien
[/quote]


haha 5 maanden als ik ze weer lang wou hebben dan vind ik dat erg snel 5mnd maar verlopig hou ik het lekker zo!


[quote="irish_lady"]
Owwwwwwwwww wat vind ik dit zonde! Ik heb 's nachts serieus nachtmerries dat iemand dit met mijn merrie uit zou halen!
[/quote]

dat had ik ook toen ze nog lang waren!


[quote="CarS"]
OOOOOOOOHHHHHHHH jij hebt het echt gedaan Haha! .........
Ik heb tegen mezelf gezegd(en toevallig gister in een topic over lange manen) dat als Quint deze zomer weer schuurt en hij daardoor weer lengte verschil heeft ik hem na het dazenseizoen een fjordenlook geef.
Kijk dit is zijn favoriete schuurboom ........
[/quote]

sya schuurde niet ze at het alleen bijna bij haar eten op
nu zie je het resultaat bij een tink
laat je het me weten als je ze er echt af wilt halen?

[quote="moes"]
hahaha het lijkt nu net een pony maar staat vet stoer!!!
[/quote]

het is een pony Haha! ze is maar 1.48

[quote="Goldie"]
Wat ongelofelijk gaaf Ik vind het dus echt super staan, veel leuker dan lang. Dit is ook veel praktischer Schijnheilig Echt super gaaf!
Was het niet eng om het te kortwieken? Je hebt er zeker ook wel lang over na moeten denken Verward Maar als ik jou was zou ik er echt geen spijt van hebben Ach gut
[/quote]

thnx! ik heb er ook helemaal geen spijt van!

[quote="Leo_ke"]
Ik vind het ook ongelovelijk gaaf!!!!! Wauw!!!
[/quote]

jij ook bedankt!

[quote="Pasha"]
WQooowwwww

Ik vind het wel stoer Haha!
hahah ik vind het wel erg stoer eigenlijk Tong uitsteken
En dat zeg ik.. haha ik degene die zelf ook lange manen pony heeft..

Ik word er soms ook wel gek van maar ik durf ze er toch echt niet af te halen en wil het ook niet, ik vind dat juist de manen Pasha zo speciaal maakt..
en inderdaad gooi ik met rijden ook atlijd een hengstenvlecht erin.. (bijna altijd )
maar ik heb de manen eigenlijk nooit vast als ze in stal of op de wei staat, want ik ben juist bang dat ze dan afknappen Verward
ze zitten soms wel helemaal in de knoop maar nee altijd zon strakke vlecht in.. lijkt me voor de pony ook niet echt fijn...

Zo zie je maar ik weet zelf ook niet wat ik wil, maar haal ze er toch maar niet af..
Maar bij jou tinker vind ik het wel erg stoer staan zeg, en lekker fris voor de zomer
[/quote]

ik moest ze wel vast hebben anders ging het schuren tegen die balk van mijn box...
en ik heb ze dan liever mooi lang dan lelijk dus heb ik ze er maar af gehaald omdat er geen zin meer in had om er tijd in te steken.
het leek me idd ook niet fijn voor haar iederekeer die vlecht!

[quote="Naadjuh4Live schreef:
woow die manen op de laatste foto Kwijl Kwijl:~:~:~:~:~:~
wat een super tinker.....is die eigenlijk geschoren....lijkt zo op de 1e pic


die manen zijn er nu dus niet meer Haha!
en ja ze is geschoren...

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:39

Het is wel zonde, maar heb ff in je profiel gekeken, je hebt wel een heel leuke pony.........!

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:13

Afbeelding

Nog zo één Tong uitsteken Bij mij meer uit noodzaak, maar nu is het wel makkelijk!

Moet er bij Sya nog wel even aan wennen moet ik eerlijk toegeven. Knipoog

lauwtje_nina

Berichten: 282
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:13

wat super coewl ik vind het echt leuk staan die korte manen super toppie hoor!!!!!!!!!!!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:36

Nou als ik n tinker had met zulke lange manen zou ik het ook niet super kort knippen maar wel mooi lang maar ook niet zo stikke lang.. waarbij je de hals goed ziet maar toch lekker lang is en toch fijn.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:15

Mss wel zonde, maar het is wss ook handiger!
En het staat frisser, en sportiever Knipoog
Ik vind het mooi OK dan!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 17:41

Mientjeuh"]
Mss wel zonde, maar het is wss ook handiger!
En het staat frisser, en sportiever Knipoog
Ik vind het mooi OK dan!
[/quote]

thnx!

[quote="MoonChloe"]
Nou als ik n tinker had met zulke lange manen zou ik het ook niet super kort knippen maar wel mooi lang maar ook niet zo stikke lang.. waarbij je de hals goed ziet maar toch lekker lang is en toch fijn.
[/quote]

volgensmij wordt dat echt niet mooi als je er maar een gedeelte van af zou halen, dat denk ik iig.


[quote="lauwtje_nina"]
wat super coewl ik vind het echt leuk staan die korte manen super toppie hoor!!!!!!!!!!!!
[/quote]

dankje Lachen


[quote="*Tequila*"]

Nog zo één Tong uitsteken Bij mij meer uit noodzaak, maar nu is het wel makkelijk!

Moet er bij Sya nog wel even aan wennen moet ik eerlijk toegeven. Knipoog
[/quote]

ik wist dat jij het ook had ik vond het hem zo gaaf staan toen dat ik er ook over ging twijfelen (dat is al weer bijna 3 kwart jaar geleden)
ik moest ook even wennen maar vind het nu zo gaaf!


[quote="Biepmiep schreef:
Het is wel zonde, maar heb ff in je profiel gekeken, je hebt wel een heel leuke pony.........!



dankje Bloos!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:37

Thirzaaaaa Bloos! dit is echt even wennen zeg!
Ik vind het echt super zonde!