zonder zadel rijden :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:57

Predator schreef:
kijk, zie jij liever een dik vet paard, waar je de ribben niet ziet, maar wel zo dik is dat het eigenlijk niet gezond is, dan moet je dat zelf weten. Maar ik ben gewoon trots op mn meissie en mager klinkt mij in de oren als slecht verzorgd en slecht gevoed, nou en dat is niet het geval.



dat heb ik allemaal niet gezegt, als dat wel zo is mag jij mij laten zien waar ik dat getypt heb... Ik heb gezegt dat ze er op die foto's mager uitziet ja.

Ik zeg wat ik er van denk, ik zie helemaal niet speciaal liever een dik paard, waar je dat weer vandaan haalt, weer zoiets. Ik heb een draver, dat is over het algemeen een iel ras, maar ik zie geen ribben en ze is ook niet vet.
En tuurlijk ben je trots op je paardje, het is ook een leuk paard!

Is ook helemaal niet aanvallend bedoelt, maar ja als jij dat zo opvat is dat toch niet mijn probleem?


Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 14:27

nee, ik weet dat jij niet hebt getypt dat jij liever dikke paarden ziet, maar wat ik probeerde uit te leggen, is dat je bij Peggy de ribben blijft zien, of ze moet echt enorm vet worden, dan pas zie je haar ribben helemaal niet meer, maar dat is niet goed voor haar.
Maar ik blijf erbij dat ze echt niet mager is hoor. (ik voel nog steeds meer dan alleen ribben en haar als ik op haar rijd Tong uitsteken )
Ok, het is misschien niet aanvallend bedoeld, maar zo kwam het wel op mij over Bloos

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:12

Oke ik geloof het ook wel hoor
Het viel me op en daarom zei ik t. Maar verder alleen maar goed dat het niet erg is en dat ze ook gewoon gezond is.
Pony van een vriendin van mij hebben ze zelfs aan het maismeel gezet om hem dikker te krijgen (op advies van da Knipoog ) en zelfs dat werkte niet.

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 15:19

Nou, sorry dat ik het verkeerd opvatte iig. Bloos

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:41

Spieren en vet zijn nogal verschillende dingen.
Paardje ziet er leuk en lief uit,maar ook ik vind haar wat aan de dunne kant. Maar daarmee zeg ik niet meteen dat ze slecht verzorgd is, mijn Maffick was ook vaak wat magertjes, maar slecht verzorgen deed ik hem niet.

Ik vind haar op die foto van vorig jaar er lekker uitzien

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:08

is ie niet oud ofzow, wij hebben een pony van 20 en die is ook altijd in de winter vrij mager omdat ie dan veel energie verliest met zich warm houden enzo..Wij voeren altijd mais bij, maar hij ziet er verder toch gezond uit en als ie dat dan ook daadwerkelijk is :Whats the problem???
Niet dat jullie het niet goed bedoelen hoor, maar je meot er niet altijd van uit gaan dat er wat mis is met de verzorging. Mooie foto's!!

O:) ......::: Wie liefde zaait, zal liefde oogsten :::...... O:)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:09

Wat een schatje!!
Mooi hoofdje!
Tja..beetje aan de magere kant maar zo erg is het nou ook weer niet Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers