Na 4 maanden rust....weer erop....KWPN

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 23:00

Omdat ik me helemaal wil gaan verdiepen in onze appaloosafokkerij en daarmee aangespannen ga rijden en eventueel ook menwedstrijden.
We hebben, zoals je misschien al in mijn profiel hebt gezien, 24 kleintjes en haar.....Ik heb toch weinig tijd om haar te rijden en het is gewoon een toppaard, dat graag wil werken....
Voor de val reed ze 5 keer per week en elke dag even werklustig en energiek...Terwijl de andere paarden op de stalling vaak een baaldag hadden en niet vooruit te branden waren. Zelfs als je 2 x per dag reed....altijd energie en lekker willen werken.
Ik ben helemaal tevreden over dit paardje..., maar ja je kunt niet alles.
Mijn vriend rijdt niet en wil graag samen met mij meer gaan verdiepen in de fokkerij, keuringen en aangespannen rijden van de minimaat!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:20

okee... das wel balen voor je, ik hoop dat je haar verkoopt aan een bokker, dan kan je contact blijven houden.... succes

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 23:35

degene die haar heeeel graag willen hebben, zijn kennissen van me, heb afgelopen maanden hun E-pony ingereden en ga die pony van de zomer ook voor de koets beleren. Hun kinderen krijgen paardrijdles van mij....
Ik mag dan altijd op haar blijven rijden, dus dat zou ideaal zijn!