kittens geboren!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:30

crossmonster"]
[quote="minka"][quote="little schreef:
Jeetje echt lief.

Is die rode nou zo groot of lijkt dat maar zo ?


Ik denk dat de rode een kater is en de andere 2 zijn poesjes, en katers zijn meestal groter Haha!
[/quote]


er zijn volgensmij net zoveel rode katers als poezen hoor
hij zou idd groter kunnen zijn omdat t een kater is... en het kan de oudste zijn , poezen kunnen door 7 katers bevrucht worden heb ik me ooit laten vertellen Knipoog

die lapjes moet een poes zijn , volgensmij is een lapjeskat nl altijd vrouwelijk !
[/quote]


3 kleurige poezen zijn altijd vrouwelijk.
Ik heb op het moment ook drie van die kleintjes van een weekje oud, echt supper schattig

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:10

Ik mag er misschien eentje Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 08:34

Wat een lieve kleine frummeltjes Lovers . Wacht maar tot ze het huis gaan verkennen }> . Haha!

minka schreef:
Lapjes zijn inderdaad ALTIJD poezen, want op het Y-chromosoom zit geen kleur, dus er kunnen max 2 kleuren in zitten (wit is dan geen kleur). En ik dacht ook altijd dat het een fabeltje was van rode katers, maar dat is dus niet zo...we hebben op school een artikel gekregen met de genetische zooi, waarom katers vaak rood zijn , aftekeningen meer erkelijk dan kleur enz.

Wij hadden op stal de uitzondering die de regel bevestigt: een lapjeskater met de naam Brammetje. Het was echt geen poes gezien het zaakje dat hij achter zich had hangen *LOL* .

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 09:52

nou ze zijn echt lief hoor

melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:28

wat een schatjes zeg, ik kan ook bijna niet meer wachten want mijn kat is nu 8.5 week zwanger dus duurt niet meer lang.

Afbeelding

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:09

verona"]
[quote="Jessica schreef:
Wat een leukerds!
Hebben ze al een huisje?
Anders heb ik er wel 1. We zijn op zoek naar 2 kittens, een lapje en een cyperse en jij hebt ze gewoon!


er is er al 1 besproken,het lapje inderdaad,maar wil je geen rode en een cyper?
zal het nog even voor de zekerheid vragen en anders kan je ze komen halen over een 6 tot 8 tal weekjes.
[/quote]

Jammer!

We willen liever geen rode maar echt een lapjeskat. Ook al ziet de rode er ook heel lief uit maar er zijn meer mensen hier thuis en met name mijn moeder is echt op zoek naar een lapje en een cypers katje.
Ik dank je vriendelijk...


ps. Lapjes kunnen wel mannelijk zijn (al komt het heel weinig voor) maar ze zijn dan bijna altijd steriel en het voordeel daarvan is dat je hem dan ook niet hoeft te laten castreren Lachen

Eefje23

Berichten: 675
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:17

hoi, wat een schatjes zeg. Die rooie vind ik helemaal geweldig!
Is dat een mannetje? Ik wil namelijk graag nog een rooie kater erbij!
Of is ie al besproken?

Gr. eefje

Helina0611

Berichten: 1196
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:54

echt heeeeel lief jammer dat ik geen huisdieren kan houden om dat ik een vader heb met copd groetjes franca *LOL*

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:00

oei zal die foto's maar niet tonen aan mijn vader of die wil een van de lapjeskatjes. We hebben er nu 2 en dat is voldoende. (waaronder inderdaad een rode kater) Rode poesjes zijn altijd katertjes.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:32

Ze zijn echt lief!!!
Rode kittens hoeven niet altijd mannetjes te zijn hoor. Ik heb mijn schoonzusje een rood poesje gegeven.