Gek hoe snel de tijd vliegt, ook als je het niet leuk hebt. De eerste maand zonder jou en het lijkt evengoed alsof het gisteren was. Veel mensen vragen waar jij en Dina zijn nu de weide leeg is. Het wordt mooi weer dus er komen weer veel mensen langs gewandeld, iedereen mist jou.
Dina is bij Duke nu, het gaat goed met ze. Ze is heel lief voor hem, kun je dat geloven? Ik nog altijd niet. Ik denk dat Duke niet helemaal door heeft wat er gaande is maar Dina zal het hem wel uitleggen, dat weet ik zeker.
Weet je nog hoe ik altijd met die lens in je snoet stond? Haha, vond je nooit zo leuk hé. Altijd je tong uitsteken en je oren draaien. Ouwe knar Maar ik ben toch blij dat ik het deed, kan lekker uren scrollen door jouw plaatjes. En nu moet ik er daar 14 uit kiezen, dat is toch onmogelijk.
Wat hebben we het leuk gehad hé? Er was niks dat je niet kon en alles was goed. Je had wel beloofd dat je er minstens 35 zou worden als ik jou niet meer in de rijbak aan het werk zou zetten We hebben het er in december nog wel over, als we vieren dat we 10 jaar samen
Het nieuwe huis schiet lekker op! Hopelijk kunnen we volgend jaar aan de stal en weide beginnen dan kunnen Dina en Duke lekker daar naartoe. Wat jammer dat je niet mee kunt maatje, je had het zo leuk gevonden.
Zie je snel, dikke knuffel
Foto's door Eligraphy, Laurence Verheijen, mijn vriend en mezelf