De eerste show... - Aslan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NikkivanOlst

Berichten: 7830
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

De eerste show... - Aslan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-24 17:09

Zo, wat een periode hebben we toch weer achter de rug met het ventje :+
Maar alles weer helemaal ten goede!

Afgelopen weekend hebben we zelfs onze eerste échte show mogen geven op EquiDay, en dat ging zo machtig goed *\o/*

Voor wie het leuk vind ons verhaal te lezen:
[PP] [VOLG] Het leven van Aslan
(het gaat allemaal best met ups en downs, maar ook het proces van inrijden etc!)

Om 11 uur hadden we demo in de buitencirkel om mee te beginnen, een fijne plek, want de dag ervoor, en s'ochtends al heel vroeg hebben we in diezelfde cirkel ook al lekker wat gespeeld en gerommeld.

Dus hup, het publiek door, en die ring in!


Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig was daar zijn 'brother from another mother' Moos, die hem de nodige steun gaf, dat was écht enorm fijn!


Afbeelding

Afbeelding

Het thema van de demo was 'een eerste show ervaring'.
Dus een positieve ervaring leggen, lekker spelen, rennen en vooral kennis maken met het publiek!


Afbeelding

Afbeelding

De show in de middag was voor ons een stuk spannender...
Binnen, nog nooit in een binnenbak geweest, headset, gek geluid, veel meer onrust in de baan...
Ook hier hadden we een super fijne, mental support in de vorm van mini pony Caramel!
Die zowel de show konden stelen, als Aslan een beetje chill houden :+:

Afbeelding

Al met al viel het me trouwens mee, hij leek snel relaxed!

Afbeelding

Niet extreem onder de indruk van alle gekke prikkels, wat kleine oefeningen gingen al snel goed :j
Inparkeren, jambette, beetje spaanse pas, spagaatje... Alles nog in de kinderschoenen, want hij is natuurlijk nog niet zo lang bij me :+

Afbeelding

Even een onder onsje, en dan toch maar los geklikt!

Afbeelding

En dat los gooien maakte hem stoer, zelfverzekerd, bijna baldadig :Y)
Hij stond super op de hulpen, deed voorbeeldig een rondje, kwam weer terug op fluiten en wilde ineens een knaller van een steiger maken :D

Afbeelding

Al met al een fantastische eerste show ervaring voor mijn kleine, gouden mannetje...
Niet slecht met zijn 4 jaar oud en pas een goed half jaar bij mij!

Dit was het begin van hopelijk veel meer, hij is geslaagd voor de 'test' om te zien of shows geven daadwerkelijk wel iets voor hem zouden zijn, dus tijd om verder te trainen en uit te gaan vinden wáár we naar toe kunnen gaan trainen.... Ik heb in elk geval heel veel mooie plannen voor hem _/-\o_

Foto's met heel veel dank aan Annemayke Fotografie!
Geweldig om zo'n aandenken te hebben :+:

DJZ

Berichten: 3112
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: De eerste show... - Aslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 02:41

Echt mooi om te zien hoe hij in die 6 maanden al zoveel is gegroeid. Niet alleen in body, maar ook mentaal en vertrouwen in alles wat je met hem doet. Genieten met een hoofdletter G :D +:)+

Elisa2

Berichten: 37239
Geregistreerd: 31-08-04

Re: De eerste show... - Aslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:26

Dat ziet er leuk uit, hij wordt steeds knapper en super dat hij zich zo voorbeeldig gedragen heeft.

Henrike5

Berichten: 775
Geregistreerd: 26-02-13

Re: De eerste show... - Aslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:31

Wat is hij knap zeg en zo stoer mee ook dat beloofd wat voor de toekomst!

DemiSisa

Berichten: 1030
Geregistreerd: 10-02-15

Re: De eerste show... - Aslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:36

Ik vind het een onwijs gaaf paard, heel fijn dat hij al zo gegroeid is dat zijn eerste show zo goed ging! :D

Flubberboot

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-21

Re: De eerste show... - Aslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:49

Gaaf dier is het ook <3 Fijn dat de eerste show goed ging en hij er een fijne ervaring bij heeft

NikkivanOlst

Berichten: 7830
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-24 13:35

DJZ schreef:
Echt mooi om te zien hoe hij in die 6 maanden al zoveel is gegroeid. Niet alleen in body, maar ook mentaal en vertrouwen in alles wat je met hem doet. Genieten met een hoofdletter G :D +:)+


6 maanden is natuurlijk nog best weinig, maar kijk zo enorm uit naar wat de toekomst nog te bieden heeft *\o/*


Elisa2 schreef:
Dat ziet er leuk uit, hij wordt steeds knapper en super dat hij zich zo voorbeeldig gedragen heeft.


Ja ik mag echt in mijn handjes klappen met hoe goed hij gaat momenteel :o


Henrike5 schreef:
Wat is hij knap zeg en zo stoer mee ook dat beloofd wat voor de toekomst!


Dat stoere begint hij echt nu pas een beetje te ontwikkelen! Ik hoop dat EquiDay hem een boost heeft gegeven in zich "stoer voelen" :=


DemiSisa schreef:
Ik vind het een onwijs gaaf paard, heel fijn dat hij al zo gegroeid is dat zijn eerste show zo goed ging! :D


"De kop is er af" zullen we maar zeggen en met een hele fijne, positieve ervaring! Dat was echt een heel belangrijk puntje voor mij :j


Flubberboot schreef:
Gaaf dier is het ook <3 Fijn dat de eerste show goed ging en hij er een fijne ervaring bij heeft


Opzetten voor succes ; *D
Als het niet goed ging of hij zich er niet fijn bij voelde, was dit ook meteen de laatste voor in elk geval dit jaar geweest :') maar er staan alweer plannen voor nieuwe shows omdat het super ging *\o/*

Captain

Berichten: 21384
Geregistreerd: 15-10-08

Re: De eerste show... - Aslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 13:43

Wat knap zeg dat het allemaal zo goed ging, kan me voorstellen dat je rete-trots bent! <3