Sadira in de herfst

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-22 21:10

1. Afbeelding

Het is alweer herfst, en dat betekent dat Sadira al weer bijna 3,5 jaar oud is! Hoog tijd om weer eens foto's te maken. Vorige maand hadden we ook al een keer foto's gemaakt (toen zat ze nog duidelijk veel meer in haar zomervacht {:} en was ze nog iets schraler). In dit topic dus een combinatie van foto's van beide momenten.

Een korte introductie voor de mensen die haar niet kennen: Sadira is een Arabisch volbloed merrie die nu bijna drie jaar in mijn bezit is. Ik doe veel grondwerk met haar, we langeteugelen, longeren met enkele en dubbele lijn, doen liberty en wandelen regelmatig in het bos. Sadira vindt het werkelijk prachtig dat ze tegenwoordig wat meer mag doen en komt meestal (hinnikend) aangelopen of gegaloppeerd op de track, omdat ze zo graag mee gaat. Toch ben ik er van overtuigd dat ze het nog veel leuker gaat vinden wanneer ze ook echt mee mag op buitenritten, hopelijk vanaf volgend jaar, want ik denk dat ze een versnelling hoger mogen op buitenrit schitterend gaat vinden :+

Sadira zit momenteel in een groeispurt en het lijkt alsof ze langzaam aan iets minder overbouwd aan het worden is! Ze groeit ook rustig aan in het zadel, haha. Het duurt nog even voordat ik erop ga zitten hoor, maar toch was het leuk om eens te kijken hoe het haar staat :=

Eerst maar eens de foto's van vorige maand op een prachtig plekje bij het water <3

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

En de foto's van vandaag! Ik sta er voor de verandering ook eens zelf bij op :+

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

14. Afbeelding

En tenslotte nog een foto'tje van onze pony's samen!

15. Afbeelding

Bedankt voor het kijken! <3

Dandelion07

Berichten: 816
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:05

Oh wat een leuke fotos! Die laatste is leuk ze kijken zo hetzelfde! En 12 <3

Daihyo

Berichten: 88123
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:08

Wauw, wat een plaatje. Ze wordt steeds volwassener. En die laatste is er 1 om in te lijsten <3

Daantje_o
Berichten: 3
Geregistreerd: 05-05-22

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:34

Wat een plaatjes zeg! Hele knappe pony ook <3 De laatse vind ik ook heel gaaf maar ik ben ook verliefd op 7

Letizia

Berichten: 12156
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:47

Wat is ze toch ontzettend knap <3

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-22 23:24

Leuk dat jullie haar ook zo knap vinden <3 Voor mij is de de knapste pony van de wereld haha, maar ik weet nooit of ik nou bevooroordeeld ben :+

Die laatste vind ik ook zo'n geweldige foto, ze keken zo perfect hetzelfde.

Villanelle

Berichten: 1289
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 07:37

Ze is idd wel heel knap! En foto 12 met jou erbij is t mooist :)

divided
Berichten: 843
Geregistreerd: 07-03-21

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 08:04

Leuke foto's zeg! Ze heeft zo'n mooie uitstraling. Die laatste foto met z'n 2en is inderdaad heel schattig!

Anoniem

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 11:37

Sadira <3

Wat een prachtige foto's van jullie (en zo mooi in set :P )!
Heel veel zin om haar morgen weer te zien!

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-22 16:31

Dank jullie wel!

Jaaa in set! Die set heb ik dus al gerust anderhalf jaar voor ons klaar liggen, tot ik hem zou passen en Sadira eindelijk eens een zadel op zou hebben :') Dus dit is de eerste keer dat hij eindelijk gebruikt is! Ik kwam er na de foto's pas achter dat het kaartje nog aan het vest hing _O-

Ben heel benieuwd wat jij morgen van Sadira vindt!

Eef_Bam

Berichten: 4128
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 01:39

Hele leuke foto's!

Maar dat zadel zou ik ook niet voor meer dan foto's gebruiken, is echt veel te lang voor je pony. Daar gaat ze echt niet meer ingroeien ben ik bang. Kan de zadelmaker beter beoordelen, maar minimaal 1 inch kleiner, als het niet meer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 02:56

Knappe Sadira! Jullie zijn leuk samen <3

Eef_Bam schreef:
Hele leuke foto's!

Maar dat zadel zou ik ook niet voor meer dan foto's gebruiken, is echt veel te lang voor je pony. Daar gaat ze echt niet meer ingroeien ben ik bang. Kan de zadelmaker beter beoordelen, maar minimaal 1 inch kleiner, als het niet meer is.

No worries! Ik snap dat je dit zegt door de manier hoe het er staat in de openingspost, maar een toelichting: Dit is het zadel van de andere pony die er ook alleen voor de foto op ligt. Tegen de tijd dat Sadira er fysiek meer aan toe is (en wij nog een significant aantal kilo's afgevallen zijn) en we gaan denken aan rijden komt onze zadelpasser sowieso om te kijken voor een goed passend zadel voor haar! Tot die tijd, wat nog wel even gaat duren want ze zal lekker de tijd krijgen, werken we fijn vanaf de grond.

marley93

Berichten: 6050
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 08:31

Wauw, mooie plaatjes van een prachtig paartje. <3 Dat paars staat jullie beide goed.

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-22 10:53

Klopt, we hebben nog geen zadel voor Sadira! Die mag eerst verder uitgroeien (en ik verder inkrimpen :+ want nu past dat nog niet) en net zoals Olina net al mooi verwoordde gaan we tegen die tijd met de zadelpasser zoeken naar iets wat ons beide past.

Overigens ligt dit zadel wel achter de schouder en niet over de laatste rib, plus er lag een bontje onder, dus ik denk dat ze er voor deze wandeling en foto'tjes zoals we nu gedaan hadden niet zo veel last van had. :)

Soms is het gewoon leuk om haar even zo te zien en te dromen over de tijd dat we wel samen het bos onveilig kunnen gaan maken _O- En dan mag ze nu weer vrolijk verder met jong paard zijn.


Dankjewel Marley93!

JoeryMees
Berichten: 14
Geregistreerd: 31-10-22

Re: Sadira in de herfst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 15:57

Ah wat een ontzettend mooie foto’s!
Jullie hebben het echt getroffen met zo’n mooie omgeving en dan het zonnetje erbij

En wat zijn jullie een ontzettend leuk stel samen en matchen jullie mooi met elkaar! Je mag er zeker vaker zelf bij op de foto staan hoor ipv als uitzondering

Succes met jullie toekomst plannen en dromen, mooi zoals je het omschrijft dat jullie allebei je eigen pad nog hebben af te leggen om zo samen op het punt te komen waarin jullie ook onder het zadel kunnen gaan genieten met elkaar
Ik heb er veel respect voor dat je hier zo de tijd voor neemt en je paard ook de tijd geeft die zij nodig heeft!