kittens verwacht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:36

deze zijn zooooooooooooooooooo lief Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:43

Ik vind ze erg leuk hoor ! Ik zie hier nou niet echt zieke beestjes op de foto staan ! ze zien er super uit die kleintjes!

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 13:00

nee klopt het zijn ook geen zieke beestjes.
dat denken veel mensen maar dat is niet zo.
je hebt ze wel dat zijn echt bij die brood fokkers die gaan gewoon door met zo poes.
als ze net een nest heben gehad dan zijn ze al weer zwanger en dat is niet gezond daar krijg je zwakke kittens van Ziek en daar kan ik nu boos om zijn Boos!

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 13:14


daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:22

wat lief zeg! aaagh

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:33

Citaat:
Vind die opmerking over de vachtverzorging zo wie zo nergens op slaan, dat kan nl geen enkel huisdier... Een paard doet het niet,


Dieren verzorgen wel degelijk hun eigen vacht.

Mijn katten doen dat, mijn cavia's en mijn paarden.

Maar het probleem bij paarden is vaak dat ze de kans niet krijgen om elkaars vacht te verzorgen omdat de dieren vaak geschoren zijn en tot de nek toe in de dekens staan. Verder is rollen(vachtverzorging) dan ook niet aan de orde.

Honden rollen ook en likken elkaar, ook vachtverzorging.


Nu weer even ontopic.
Van de eerste foto's schrok ik wel een beetje, die tongetjes hebben amper de ruimte Verdrietig .
Maar ben blij te lezen dat het fokbeleid wat bijgedraaid is en de perzen weer een beetje neus krijgen.

Met een neusje krijgen ze ook een wat vriendelijkere uitstraling vind ik.

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 19:15

Cowgirl schreef:
Citaat:
Vind die opmerking over de vachtverzorging zo wie zo nergens op slaan, dat kan nl geen enkel huisdier... Een paard doet het niet,


Dieren verzorgen wel degelijk hun eigen vacht.

Mijn katten doen dat, mijn cavia's en mijn paarden.

Maar het probleem bij paarden is vaak dat ze de kans niet krijgen om elkaars vacht te verzorgen omdat de dieren vaak geschoren zijn en tot de nek toe in de dekens staan. Verder is rollen(vachtverzorging) dan ook niet aan de orde.

Honden rollen ook en likken elkaar, ook vachtverzorging.



Nu weer even ontopic.
Van de eerste foto's schrok ik wel een beetje, die tongetjes hebben amper de ruimte Verdrietig .
Maar ben blij te lezen dat het fokbeleid wat bijgedraaid is en de perzen weer een beetje neus krijgen.

Met een neusje krijgen ze ook een wat vriendelijkere uitstraling vind ik.


ojaa hahaha dat zijn kittens en bij kittens is het heel normaal dat je de tong ziet.
komt ook ik had ze net de fles gegeven toen ik deze foto maakte.
schrik niet het is alleen bij voeren zo dat het een sterke kitten word *LOL*

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:51

Bijvoeren om een sterk kitten te krijgen? Verward

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 19:59

ja met een flesje om wat exstra vitamine`s te geven voor een sterke en gezonde kitten.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:26

Oh leuk, ik ken henk heinen wel. En Margreet ook. Zelf ook perzen en exotics gefokt maar na relatiebreuk de perzenwereld vaarwel gezegd. Teveel jaloezie en rancune.

Maar nu hebben wij een britskorthaar Golden Tabby en een Silvertabby poesje. En het virus heeft toch weer wat toegeslagen. We zijn op zoek naar een kitten (kater) en willen de poes dit jaar laten dekken door een mooie silver.

Haha!. Maar showen zal ik niet meer doen. Ik kan de mentaliteit daa rniet aan.

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:29

hoe lief Lovers Lovers Lovers Lovers

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:31

Fasel, ik ben het met je eens dat het fokwereldje/Perzenwereldje heel erg hard kan zijn, ik heb nu fikse ruzie met de vereniging, om niets eigenlijk... Maar de mentaliteit op shows, ik vind die sfeer daar juist geweldig... Iedereen helpt je als je iets vraagt! Vergeleken met paardenwedstrijden is dit stukken beter...

En kittens bijvoeren, vind ik wel heel erg vreemd... Imo maak je daar juist zwakke kittens mee...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 02:51

Wat fok jij dan Pervinco?

Kittens bijvoeren is inderdaad een overtuiging. Ik deed het eigenlijk nooit tenzij de moeder weinig melk had ofhet een erg groot nest was. In andere gevallen moet het zlef vechten. ERvaring leert dat je altijd zwakke kittens houdt.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:49

Ik ben net begonnen met de Perzen Lachen Paar shows gedaan met onze poes, nest gefokt, is niet goed gegaan vanwege allerhande fouten door de fokster van onze poes... 1 kitten heeft het overleeft. Ik ben nu aan het wachten op mijn eigen poesje, om de fok daarmee voort te zetten.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:07

Ik vind het geweldige poezen, maar ze kijken altijd zo boos! Bloos! Ben zelf iets meer weg van main-coons Lovers

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 16:53

Fasel schreef:
Oh leuk, ik ken henk heinen wel. En Margreet ook. Zelf ook perzen en exotics gefokt maar na relatiebreuk de perzenwereld vaarwel gezegd. Teveel jaloezie en rancune.

Maar nu hebben wij een britskorthaar Golden Tabby en een Silvertabby poesje. En het virus heeft toch weer wat toegeslagen. We zijn op zoek naar een kitten (kater) en willen de poes dit jaar laten dekken door een mooie silver.

Haha!. Maar showen zal ik niet meer doen. Ik kan de mentaliteit daa rniet aan.


hee wat leuk om te hooren dat je henk en margreet kan.
dat zijn goede vrienden van ons.
we heben ook poesen van hun en we zitten altijd bij elkaar als we een show heben altijd gezelig dan.
en gaan prive ook met elkaar om toch leuk om te lezen dat er iemand van bokt hun kan hoeee kan dat ook anders de poesen wereld is *LOL* klein *LOL* *LOL*

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 16:54

Laurakeuh schreef:
hoe lief Lovers Lovers Lovers Lovers

zo lief Lovers Lovers Lovers Lovers haha *LOL*