Superpaarden!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 21:37

imker schreef:
Waarom zijn bij alle paarden die manen zo (verschrikkelijk lelijk) afgeschoren? Voor de mooiigheid toch niet?

Verder zien ze er allemaal goed verzorgd en doorvoed uit!!


Neej maar ze worden tog vaker per dag bereden en als ze dan al die manen in hun gezicht hebben is dat ook niet echt lekker.. en verder weet ik niet precies waarom.. Verward Maar bij sommige paardjes daar past het gewoon supermooi

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:42

Manen hangen aan de hals dus daar kunnen ze op hun hoofd geen last van hebben, en een voorpluk hebben ze wel. Vandaar mijn vraag, die manen zitten niet voor niets op hun hals, die hebben ze nodig bij het verjagen van vervelende vliegen.

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 21:46

imker schreef:
Manen hangen aan de hals dus daar kunnen ze op hun hoofd geen last van hebben, en een voorpluk hebben ze wel. Vandaar mijn vraag, die manen zitten niet voor niets op hun hals, die hebben ze nodig bij het verjagen van vervelende vliegen.


Jah ik weet het ook niet precies ik zal het dinsdag wel vragen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:47

Ja, doe dat, want ik ben eigenlijk best nieuwsgierig OK dan! !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:48

Me 2 Lachen.. Maar echt super lieve paardjes!!!

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:03

die eerste heeft een mooi koppie zeg

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 11:30

mysweetheart schreef:
jack is van binnen mooi en van buiten ook mooi hoor Haha!
het is gewoon een onwijs schatje en als je weet hoe je met hem om moet gaan is er echt niets aan de hand. tuurlijk moet je bij hem altijd oppassen maar dat moet toch echt bij ieder paard.
toch zonde van hem omdat hij erom bekend staat zijn de meeste ook bang voor hem Scheve mond Verward
het is gewoon een topbeesie met een gouden karakter Lovers



Wie ben jij als ik vragen mag?? Verward Rij je dr ook?

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:33

heey mooi paardjes alleen jammer dat alle manen zo kort zijn

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:20

iwayalover"]
[quote="Mariet"]Ja inderdaad ik denk dat ze het heel goed hadden gedaan als prive paard maar het is wel zeker: ze hebben het niet slecht!
[/quote]

[quote="Djangogirl schreef:
sorrie kan het niet laten: wel jammer dat ze manegepaardjes zijn


wat hebben we nou weer tegen manege ruiters Scheve mond
Sorry hoor maar bij sommige mensen krijg ik hier echt zo'n idee dat ze van alles tegen manege paarden en ruiters hebben.
Van manege ruiters kunnen paarden net zo veel leren als gewoon prive paard zijnde hoor. Dus het heeft er echt niks mee te maken dat ze van een prive ruiter meer leren als een manege ruiter

[/quote]
uhm sorrie zo bedoel ik het niet hoor Knipoog wie zegt dat ik wat tegen manegerutiers heb Verward maar ik vind het gewoon zielig voor die paarden dat als er een kind op hun rug zit die aan hun mond trekt en in zn maag schopt enzo..

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 21:33

djangogirl"]
[quote="iwayalover"][quote="Mariet"]
Ja inderdaad ik denk dat ze het heel goed hadden gedaan als prive paard maar het is wel zeker: ze hebben het niet slecht!
[/quote]

[quote="Djangogirl schreef:
sorrie kan het niet laten: wel jammer dat ze manegepaardjes zijn


wat hebben we nou weer tegen manege ruiters Scheve mond
Sorry hoor maar bij sommige mensen krijg ik hier echt zo'n idee dat ze van alles tegen manege paarden en ruiters hebben.
Van manege ruiters kunnen paarden net zo veel leren als gewoon prive paard zijnde hoor. Dus het heeft er echt niks mee te maken dat ze van een prive ruiter meer leren als een manege ruiter

[/quote]
uhm sorrie zo bedoel ik het niet hoor Knipoog wie zegt dat ik wat tegen manegerutiers heb Verward maar ik vind het gewoon zielig voor die paarden dat als er een kind op hun rug zit die aan hun mond trekt en in zn maag schopt enzo..
[/quote]

Ja maar dat zul je zelf bij je paard ook wel eens doen als die het nodig heeft Verward

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 21:36

Afbeelding

Dit is Blits, een oud-paardje van de manege.. hij is 3 weken geleden dood gegaan aan een epelesie aanval... Ik mis hem echt heel erg!!! maar hij verdient het om te rusten!!! R.I.P. Lieve Blits We will Never forget You!!!!

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:11

ben ik nou de enige die het minder mooie paarden vind, of moet je dat dan gewoon niet zeggen(ik zit nog maar net bij bokt). maarja bij manege pony's gaat het toch alleen om het karakter

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:14

MRmichiel schreef:
ben ik nou de enige die het minder mooie paarden vind, of moet je dat dan gewoon niet zeggen(ik zit nog maar net bij bokt). maarja bij manege pony's gaat het toch alleen om het karakter



nee!
want als een paard echt slecht gebouwd is (is ook lelijk toch)
kan ie zich neit optimaal bewegen en zal zeker van manege werk erg snel slijten..

sorry dit is een beetje off-topic.

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:24

Mooie paarden zeg!!!!!! ik vind ze er heeel mooi uitzien vooral die 1e foto is erg leuk!!

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 23:05

MRmichiel schreef:
ben ik nou de enige die het minder mooie paarden vind, of moet je dat dan gewoon niet zeggen(ik zit nog maar net bij bokt). maarja bij manege pony's gaat het toch alleen om het karakter


Nouw ik weet niet wat jij verstaat onder lelijke paarden Bloos! Verward Maarjah je bent zo'n beetje de enige ja!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 01:16

Hey op die manege heb ik ook twee keer een strandrit gemaakt.
Ik zat de eerste keer op een grote (kan best dat het luna is) maar daar werd ik vanaf geslingerd en ging ik op bram verder, de tweede keer zat ik op jack (geloof ik).
Het zijn wel erg leuke paarden, maar zijn echt bij alle paarden de manen afgeschoren?

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 20:54

Lieke schreef:
Hey op die manege heb ik ook twee keer een strandrit gemaakt.
Ik zat de eerste keer op een grote (kan best dat het luna is) maar daar werd ik vanaf geslingerd en ging ik op bram verder, de tweede keer zat ik op jack (geloof ik).
Het zijn wel erg leuke paarden, maar zijn echt bij alle paarden de manen afgeschoren?


Neej.. Niet bij de halflingers (behalve bram) en bij Fox niet, Cavello niet, Vaylet niet, Lando niet en Guus niet... maar ik vind het best wel zonde!!!!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:00

MRmichiel schreef:
ben ik nou de enige die het minder mooie paarden vind, of moet je dat dan gewoon niet zeggen(ik zit nog maar net bij bokt). maarja bij manege pony's gaat het toch alleen om het karakter

nou et maakt toch niet uit dat je ze lelijk vind Knipoog ieder zn eigen mening ik houd ook niet echt van ramsneuzen en dat hebben dr best veel op de fotos maar ik vind de 1e wel mooi!

en ja echt stom dat maneges de manen afknippen..

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 21:06

djangogirl"]
[quote="MRmichiel schreef:
ben ik nou de enige die het minder mooie paarden vind, of moet je dat dan gewoon niet zeggen(ik zit nog maar net bij bokt). maarja bij manege pony's gaat het toch alleen om het karakter

nou et maakt toch niet uit dat je ze lelijk vind Knipoog ieder zn eigen mening ik houd ook niet echt van ramsneuzen en dat hebben dr best veel op de fotos maar ik vind de 1e wel mooi!

en ja echt stom dat maneges de manen afknippen..
[/quote]

Dat doen ze daar maar 1x in het half jaar ofzo zodat de manen mooi blijven en gezond enzo Lachen (gloof ik)

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 21:01

imker schreef:
Ja, doe dat, want ik ben eigenlijk best nieuwsgierig OK dan! !


Nou ik heb het niet kunne vragen want de eigenaar zelf was op vakantie maar volgende week is die er weer dus... 'K hoop dat ik dan wijzer word Knipoog

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 21:48

Carolien007 schreef:
ze zien er allemaal mooi uit zeg, en ze kijken ook zo lief de camera in.



ja als ze voedsel zien Bloos Knipoog Hihi

Fjordieluver
Berichten: 3
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:11

Leuke paarden! ik heb ook een keer een buitenrit gemaakt op Luna en toen was ik eraf gevallen... Scheve mond Ook heb ik een paar keer in lessen meegekeken en toen was Luna idd onwijs druk enzo

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 20:12

Fjordieluver schreef:
Leuke paarden! ik heb ook een keer een buitenrit gemaakt op Luna en toen was ik eraf gevallen... Scheve mond Ook heb ik een paar keer in lessen meegekeken en toen was Luna idd onwijs druk enzo


Bij mij heb ze dus nog nooit wat geflikt ofzo Verward Bloos