HELE MOOIE FOTO'S!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:24

misxha schreef:
die snor is eng, vies en funzig


Vunzig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:42

Sharmila schreef:
. Ik heb een gloeiende hekel aan arabieren, gekke nekken en satéstokbeentjes. Ga ik ook niet van de daken afschreeuwen, .



Hoho heeft hier iemand gezegt dat we een GLOEDHEKEL hebben aan die tinker van jou??????? Ja als je foto's plaatst kan je commentaar verwachten, vooral om je schreeuwende titel, die vraagt als je het mij vraagt om commentaar, vooral als het geen doorsnee paard is maar om nou meteen een arabier af te kraken tot en met dan kan ik ook nog wel een hele topic openen over lelijke tinkers, maar daar gaat het nu niet om.

Meningen verschillen gelukkig maar anders reden we allemaal op sate stokjes benen paardjes met enge kippenekjes!

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:04

misxha schreef:
die snor is eng, vies en funzig

deel mee in je menig
spijt me zeer dat ik de tinker niet mooi vind,is gewoon mijn smaak niet

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:19

Hij is echt gaaf! Super, lekker veel behang en een snor! Vind ik helemaal geweldig!

judithM
Berichten: 1497
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:30

Ik vind hem stoerrr

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:47

Prachtige foto's van een schitterende tinker! Ik vind het wel jammer dat er zo naar gereageerd wordt. Reageer dan niet als je het paard niet mooi vindt. Als ik een foto niet bijzonder vind reageer ik gewoon niet. Ga niet de boel af zitten kraken. In ieder geval vind ik dit erg mooie foto's en een heelrijke tink, zoals ze horen te zijn, lekker wollig!
groetjes Cindy en Spetter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:48

Hé meid, leuke Tink heb je hoor! Hij is vast ook heel lief, of niet? Knipoog

Maar wat een reacties in dit topic zeg, jeetje Scheve mond Ieder zijn mening, maar zó hoef je toch niet te reageren?!

misxha schreef:
die snor is eng, vies en funzig

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:58

Damn...wat kunnen sommige mensen toch ontzettend laag zinken!
Sorry hoor, maar volgens mij kicken de meeste er wel op om nog ff te zeggen dat ze hem lelijk vinden Verward

En Chiqa: Waarom reageer jij zo fel?
Stel je nou eens voor dat jij foto's plaatst van je paard, en er zitten een zootje mensen te zeggen dat ie lelijk is, blablabla...dan ga je daar toch ook tegenin?
Jullie vinden hem niet mooi, nou dat mag, maar laat die reacties dan voor je. En zij heeft gewoon een hekel aan arabieren, nou dat moet je ook maar respecteren dan. Ze zet het iig niet in elk arabierentopic die ze ziet Knipoog

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:03

Als we nou eens allemaal de negatieve reacties negeren gaat het veel beter. Als iedereen nu op iedereen gaat reageren schiet het gewoon niet op.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 21:10

De mensen die negatief reageren zijn gewoon mensen die aandacht willen denk ik. Ik denk maar zo! Blijven mijn mooie tinkerpics mooi onder de aandacht want hij staat nu wel al sinds gistermiddag alleen maar bovenaan! hahahahahaa

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:15

Laat die lui met negatieve reacties hun paard maar is op bokt zette...Iedereen heeft misshien wel andere smaak maar vind het banketstaaf as je dat dan zegt dat ie lelijk is...
Ik vind het wel een leuk paard..Is het een rasechte tinker..Vind het ook wel een op een kleine shire lijken:P

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 21:18

Kweenie hij komt uit Ierland..... Ik weet niet wie zijn papa en mama zijn. Maar ik heb wel heel vaak rasechte tinkers gezien die heel veel op hem leken. Volgens mij zit er ook wel n beetje shire bloed in tinkers hoor....

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:36

Ik vind hem stoerrrr!en wat een sexy lijf Tong uitsteken. Ja ik vind hem wel leuk. zelf is het mijn spaak niet. Maar deze vind ik wel vet stoer en een lkkerding!!!!!:P en mensen die alleen dat beestje willen afzeiken kunne dan beterniet zo reageren je mag heus wel zeggen dat het je smaak niet is. maar geef toe het zijn wel mooie actie foto's en het is een lkkr behaart schatje!

misxha schreef:
die snor is eng, vies en funzig
en dat vind ik egt nergens op slaan! hij is niet vies hij is daar net geborsteld tog! en hij glimt daar ook nog! en hij is ook niet eng en vunzig hooor!xxxxx

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:39

hier een positieve opmerking: kvind het ene kei leuk beesje, ben helemaal verzot op zulke stevig gebouwde paarden Lovers

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:58

Nogmaals ieder zn eigen smaak he...
Respecteer dat gewoon.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:04

Ik vind dat je een onwijs stoere Tinker hebt, en ik vind die snor geweldig, mijn Tinkie heeft helaas maar een prielsnorretje Scheve mond Haha!

Moonlight20
Berichten: 540
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:10

ik vin het een mooi paardje, lekker stevig gebouwd.
De kleur is wel speciaal, maar wel mooi Knipoog
Iedereen heeft een verschillende smaak inverband met paarden, al maar goed, want als iedereen op éénzelfde paard zouden vallen, dat zouden de andere paarden geen baasje hebben.
je mag je mening uiten, maar doe dit op een fatsoenlijke manier en niet zo botweg.
Het voornaamste is dat jij hem leuk vindt en dat zijn karakter goed is.
Als ik kon kiezen tussen geen mooi paard mee een super karakter of een prachtig paard, maar waarop je kan verongelukken, dan s mijn beslissing vlug gemaakt, dit moet echter iedereen voor zijn eigen uitmaken wat hij het liefst heeft.
De ene persoon zie graag zwaar gebouwde paarden ( friezen, tinkers, enz)
de andere personen fijner gebouwde paarden ( arabieren)
Ik wil alleen maar zeggen, iedereen heeft een mening en je mag je mening uiten, maar doe dit op een fatsoenlijke manier, want anders ga je ooit met eender wat tegen de lamp lopen,...

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 22:14

Goed advies Moonlight!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:17

Ik heb ook liever een lelijk en betrouwbaar paard als een mooi onhandelbaar kreng.
Maar als je een paard gaat kopen heb je genoeg keus dus zou ik gaan voor een mooi EN betrouwbaar paard.
Gaat dus niet echt op...

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:22

Het gaat dus weldegelijk op. Sharmila vind dat van een tinker en jij (arabsrulezz) vind dat van een arabier. Mooi toch?

loeskim
Berichten: 749
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:17

haha nou ik moet eerlijk zeggen iedereen mag toch zijn eigen mening geven?dan moet je het inderdaad daaniet zo neer zetten.

Eenne er zijn genoeg mensen die mijn paard (naast sjimmy Appie) ook niet leuk vinden. Ik bedoel die leuke reactie'die ik nu kreeg hier op bokt maakt me weerhelemaal blij Bloos! je moet eens bij ons op stal horen iedereen kraakt mijn paardje af..omdat ze allemaal maar dressuur parden willen hebben (kwpn)daar zeg ik dan toch ook niks over? Ook alleen maar omdat ik western rijd Verdrietig Ach gut

Dus toen begon ik gewoon te twijfelen over m'n paardje. maar nu ik hier hoor dat sommige mensen haar wel mooi vinden ben ik wel weer een beetje trots op d'r Bloos

Maar ik vind tinkers ook niet zo mijn type paard. Sjimmy zou ik dan ook nooit willen hebben en zijn hoofdje vind ik egt niet zo mooi. Maar als zij er gelukkig mee is. dan vind ik het super voor je Lachen OK dan!
En trouwens over arebierenen gesproken je zit toch wl aan kim dat ze arabiesbloed heeft? kijk maar naar d'r koppie als ik er los gooi enzv.
Dus hoe kan je kim dan mooi vinden? Verward

sorry mensen voor mijn lange reactie Bloos! sorry maar ik wu het toch even kwijt. dankjewel:$

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:19

Wat laag hier allemaal Stelletje kleuters. Hoe oud zijn jullie nou Verward

Hele gave sjim! Ik vind hem super Lachen Lekker lomp Lovers

Nikki20000

Berichten: 19
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:22

Vind je paard super!
Lekker wollig....hoge aaibaarheids factor!

Grtz. Mar10.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 13:29

Bedankt voor alle lieve reacties!!! Haha!