Digger......................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:04

Nee hoor, benauwd ben ik geen moment geweest. Knipoog Ik probeerde hem wijs te maken om een paar stappen te doen, ik was in opperste concentratie Lachen

Het filmpje is erg leuk geworden. Ik was Nanouk aan het filmen die op Bailey aan het rijden was en Digger stond gezadeld te wachten, vastgebonden aan het hek.
Ineens zie ik hem in mij ooghoeken rollen Bloos! Je ziet het beeld heen en weer schudden, hoort mij een paar ferme vloeken geven en Digger zit lekker onder het zand.
Wat de camera niet zag was dat Nanouk door mijn brul er bijna naast lag! Vriendjes zijn? Bailey schrok zich een apenootje Bloos!

Dus Charene; filmen, foto's, alles willen we zien Kusje

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:36

vera schreef:
Dus Charene; filmen, foto's, alles willen we zien Kusje


Oeps Bloos! Bloos hahahah wacht maar..........echt alles Haha! dan slaat bokt ophol Tong uitsteken

Volgens mij kunnen we beter een keer een video en foto avond houden OK dan! ....kun je de film van Digger op de NK in marienheem ook gelijk zien Tong uitsteken

En die film van jullie ben ik ook best nieuwsgierig naar Haha! .........kan me er wel iets bij voorstellen.......

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 15:09

Heb jij Digger in Marienheem gefilmd? Weten wij niks van.......of wel?!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 15:36

Vera wel Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:31

Huh? Verward Ik ben erg Blond geweest die dag want ik kan het me niet meer herrinneren!!! Bloos!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:17

hmmmm dus toch maar een video en foto avondje houden Haha!
alles staat erop (nou ja vanaf dat je de ring in kwam) & tot dat je er weer uit ging................ echt waar

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 09:26

Nanouk"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Ik zie ze niet en ik BAAAAAAAl daar zo van!!!! Nanouk, hellupppppp!!!!! Ikke zien, ikke zien, Lachen.

Ik heb ze via de mail naar jou PERSOONLIJK verstuurd Karen!

Jahaaaaaaaaaaaaaaa, ik héb ze!!! En ze zijn stoerrrrr, jeeetje, daar zit ze dan, Koningin Vera!!! Helemaal te kicken zeg OK dan! !!