Ik op Veerle & meer..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:10

Goh wat leuk dat je er al op kon zitten.
Blijkbaar vertrouwd ze jouw ook al heel goed. Dat is een goed teken!
Veerle is echt een mooi haffie! iedere keer als ik dat koppie zie dan denk ik echt zo van oh wat een lief koppie!
Heel veel succes als je haar gaat inrijden. dat zal wel lukken!
Of ga je haar niet zelf inrijden?

.


andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:53

Heej Joyce Wat zie ik nou!!!! Gaaf hoor dat je erop geklommen bent!! Zeker leuk om er voor het eerst op te zitten, nu alleen nog even wachten voordat ze ingereden wordt.
Wat braaf trouwens dat ze het zomaar goed vond, dan zal het inrijden ook geen probleem worden denk ik.
Groetjes

Veel spullen te koop!! Zie markt.
Lieve mensen doe ajb een bod want ik wil er echt vanaf. Dekjes mogen voor een prikkie weg.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 13:17

Wat een super leuke reacties allemaal!!
Marieke, ik kon idd niet van haar afblijven Haha! Maar ik doe rustig aan nu hoor, ben er na die keer niet meer op geweest Lachen

Ik ben echt super benieuwd hoe het onder het zadel gaat.
Het lijkt hier echt zoals mientjuh zegt dat ze alles zomaar toelaat, maar het is me er ééntje hoor!!! Als die geen zin heeft of niet wil ~~}>
Mijn veearts zei ook al '' Veerle laat duidelijk merken als ze iets niet leuk vind ''
Maar dat geeft niet, het moet toch ook niet altijd vanzelf gaan allemaal Knipoog Dat ze hierop zo reageerde vond ik wel super, en ergens denk ik ook wel dat ze zo braaf blijft Lachen Zucht, ben echt super benieuwd hoe ze het gaat doen strakjes met inrijden *LOL*
Het is toch ook gewoon een heel groot deel een kwestie van vertrouwen Lovers

Verder zal ik alle complimentjes over Veerle maar niet aan haar vertellen want ze vind zich zelf al zo leuk Scheve mond Knipoog

Bowena_84, is idd heel heel mooi shabrak he Haha! Heb hem gekregen van een vriendin maar vind hem echt heel mooi


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers