Lekker winderig buiten ritje gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 01:02

ziet er lekker uit zeg en wat een mooie tinky's

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 01:24

Citaat:
wel is door de wind onze mooie grote inloopstal helemaal in puin ,alleen de buitenwand staat nog


jeetje wat rot zeg, en nu ?kunnen de paardjes niet schuilen?
Gaat weer koste...

Ik lees het al Ric is dus toch een doorsnee Tinker !!!!!
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahaha
Allemaal heel herkenbaar..

Maar toch zijn ze braaf, en ik zou zijn kuren ook niet willen missen!
Ik wil hem met alles er op en er aan..Mijn tinkie binkie...

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 01:41

tinkernikky schreef:
Citaat:
wel is door de wind onze mooie grote inloopstal helemaal in puin ,alleen de buitenwand staat nog


jeetje wat rot zeg, en nu ?kunnen de paardjes niet schuilen?
Gaat weer koste...

Ik lees het al Ric is dus toch een doorsnee Tinker !!!!!
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahaha
Allemaal heel herkenbaar..

Maar toch zijn ze braaf, en ik zou zijn kuren ook niet willen missen!
Ik wil hem met alles er op en er aan..Mijn tinkie binkie...


Ja nu effe met regendeken buiten! Niet dat ze het zo erg vinden want ik verbaas me er al iedere keer weer over dat ze met dagenlang regen "gewoon" gezellig buiten staan te grazen en de stal er eigenlijk ook alleen voor de sier stond!! (maar ja toch voor het idee dat ze altijd kunnen schuilen als ze dat zouden willen)

Gelukkig wordt de stal (zo snel mogelijk) weer professioneel in elkaar geknutseld!!De stal was al een keer opgelapt en nu vond de "eigenaresse" het toch tijd om het weer eens goed inelkaar te laten zetten....dus binnenkort weer nieuwe stal!!!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:05

Sandra.k schreef:
Ok, in principe is hij bomproof maar kan buiten erg jolig zijn.


OK, doe ik het weer: een generelisatie van alle tinkers Bloos! Even een edit dan: dat vind ik het leuke aan Eileen Haha! (al kan die ook ineens overdreven gaan snuiven en dansen als ze bijvoorbeeld van die ukkepuk shetties ziet die gaan racen door de wei Schijnheilig

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 10:17

peeky"]
[quote="Sandra.k schreef:
Ok, in principe is hij bomproof maar kan buiten erg jolig zijn.


OK, doe ik het weer: een generelisatie van alle tinkers Bloos! Even een edit dan: dat vind ik het leuke aan Eileen Haha! (al kan die ook ineens overdreven gaan snuiven en dansen als ze bijvoorbeeld van die ukkepuk shetties ziet die gaan racen door de wei Schijnheilig
[/quote]

Ja klopt, Ric bv : als er een enge machine langs komt waarmee ze bv ophet land werken , hier hebben ze met grote gele blaas zakken er aan enz.. dan loopt hij zo van ow even snuffelen wat interesant zeg allemaal..

Maar staat er dan ineens een boter bloempje blij te wezen en te dansen in de windje schrikt hij zich te pletter!!!!
dan gaat het inderdaad ineens met 4 benen hoppa omhoog, maar is meteen weer rustig....geen na gesnuif..dat vind ik zo fijn.
Mijn kwpner kon een half uur na het gezien hebben van een vuilnis zak in de berm nog steeds blazen en dribbelen.. Die sprong dan ook wel opzijn en ging altijd wijken(en dan kon hij het wel ineens prachtig).........
moest je altijd uit kijken of de kant waarnaar hij uitweek niet weer een ongeluk kon veroorzaken bv een sloot!

ooit lag er een boterham zakje op de weg, en max springt dus op de andere weg helft waar een vracht wagen aan kwam zo heey ik kneep hem echt even, want vracht wagen had te weinig tijd om af te remmen, en ik dus als een gek snel omdraaien en weg wezen dat scheelde een haartje..

maar het is geloof ik al off topic.
en ik plaatste de foto weer in het verkeerde onderwerp, ik leer het ook nooit!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:08

tinkernikky schreef:
Ja klopt, Ric bv : als er een enge machine langs komt waarmee ze bv ophet land werken , hier hebben ze met grote gele blaas zakken er aan enz.. dan loopt hij zo van ow even snuffelen wat interesant zeg allemaal..

Maar staat er dan ineens een boter bloempje blij te wezen en te dansen in de windje schrikt hij zich te pletter!!!!


Hahaha, dat zou Sam kunnen zijn Haha! Maar idd daarna weer meteen de rust zelf.
Waar hij trouwens wel helemaal van in de war raakt: als hij zich achtervolgd voelt Verward Gister bijv. reden er een eind achter ons 2 paarden, die zo heel af en toe weer in zicht kwamen. En iedere keer weer schrok ie zich daar wezenloos van. Zelfde als er bijv. wandelaars achter hem lopen (afstand maakt niet veel uit). In stap blijven die dan wel een tijd in zicht en dan kijkt hij steeds heel verstoord achterom. Als er dan ook kinderen bijlopen die gillen oid dan vindt ie dat helemaal niks. Aan de andere kant: ik ben ooit eens met hem middenin de avondvierdaagse route beland. Dat zijn VEEL gillende kinderen, die allemaal om hem heen kwamen staan omdat ze wilden aaien. Lijkt mij dat een beetje paard daar pas nerveus van zou worden. Sam niet die vond dat nou juist weer helemaal geweldig.
Rare beesten die tinkers

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 15:37

Ik heb ooit met Ric zwarte piet gespeeld hier in het centrum, en daar waren ook zwarte pieten op van die motors(4 wielen),...die scheurde hem zo voorbij op een klein stukie..en dan is hij idd de rust zelf..


Dubbel is verkocht vandaag...............
Ankepanke heeft hem gekocht..

Ankepanke ook via deze weg van harte gefelciteerd met deze geweldige mooie lieve Tinker...we wensen jullie heel veel tinker geluk...


Dus we hebben er weer een tinker stel bij!!!!!!!!!!!!!! Haha!

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:42

-oww wauwie zeg drie tinkers op er rij....
leuk hoor..

daantjeschot

Berichten: 232
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:15

hey mon Haha!
mooie foto's hoor.

gr daan en missy natuurlijk

Dubbeltje

Berichten: 82
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:15

tinkernikky schreef:
Ik heb ooit met Ric zwarte piet gespeeld hier in het centrum, en daar waren ook zwarte pieten op van die motors(4 wielen),...die scheurde hem zo voorbij op een klein stukie..en dan is hij idd de rust zelf..


Dubbel is verkocht vandaag...............
Ankepanke heeft hem gekocht..

Ankepanke ook via deze weg van harte gefelciteerd met deze geweldige mooie lieve Tinker...we wensen jullie heel veel tinker geluk...


Dus we hebben er weer een tinker stel bij!!!!!!!!!!!!!! Haha!


Dank je wel Monique!!!

Ik ben dolblij met Dubbeltje en ik weet zeker dat wij het heel leuk gaan krijgen samen!!! OK dan!
Nu nog een fijn zadeltje erbij en dan gaan we ervoor!!!
Dubbeltje heeft (zoals de dierenarts zelf zei) een hartje van goud en hij heeft mijn hartje al gestolen Lovers

Doedoei,
Anke

daantjeschot

Berichten: 232
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:32

hartelijk gefeliciteerd met dubbeltje

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:44

alweer van die leuke foto's monique, hoe doe je het toch? haha
ziet er wel gaaf uit hoor zo, met 3 van die stoere tinkers,
kapanda is toch ook lekker breed geworden he?
en anke maar gefeliciteerd met de koop dan he, volgens mij ga je dr een gouden paard aan krijgen,
je kan haast van de foto's zien dat het en schat is, haha

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 18:35

SuperRoos schreef:
alweer van die leuke foto's monique, hoe doe je het toch? haha
ziet er wel gaaf uit hoor zo, met 3 van die stoere tinkers,
kapanda is toch ook lekker breed geworden he?
en anke maar gefeliciteerd met de koop dan he, volgens mij ga je dr een gouden paard aan krijgen,
je kan haast van de foto's zien dat het en schat is, haha


nou Roos, ik sta niet zo super allemaal op die foto's met me rare bekke trekke...
Harry mijn vriend heeft de foto's gemaakt dus alle eer aan hem..
Hij neemt vaak veel risico bij het nemen van leuke actie foto's.

Maar kei bedankt voor het compliment..

en het klopt helemaal van Dubbel, is een scheetje

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 18:37

Ankepanke"]
[quote="tinkernikky schreef:
Ik heb ooit met Ric zwarte piet gespeeld hier in het centrum, en daar waren ook zwarte pieten op van die motors(4 wielen),...die scheurde hem zo voorbij op een klein stukie..en dan is hij idd de rust zelf..


Dubbel is verkocht vandaag...............
Ankepanke heeft hem gekocht..

Ankepanke ook via deze weg van harte gefelciteerd met deze geweldige mooie lieve Tinker...we wensen jullie heel veel tinker geluk...


Dus we hebben er weer een tinker stel bij!!!!!!!!!!!!!! Haha!


Dank je wel Monique!!!

Ik ben dolblij met Dubbeltje en ik weet zeker dat wij het heel leuk gaan krijgen samen!!! OK dan!
Nu nog een fijn zadeltje erbij en dan gaan we ervoor!!!
Dubbeltje heeft (zoals de dierenarts zelf zei) een hartje van goud en hij heeft mijn hartje al gestolen Lovers

Doedoei,
Anke
[/quote]


heeeeeeeeeeeeeey leuk fototje bij je naam wahhhhhhhhhahhaha

Dus het is een dief? zomaar jou hartje stelen....

Nou met Dubbel en een boomloos zadeltje zal het zeker wel lukken lekker saampies rijden...

Dubbeltje

Berichten: 82
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:43

tinkernikky"]
[quote="Ankepanke"][quote="tinkernikky schreef:
Ik heb ooit met Ric zwarte piet gespeeld hier in het centrum, en daar waren ook zwarte pieten op van die motors(4 wielen),...die scheurde hem zo voorbij op een klein stukie..en dan is hij idd de rust zelf..


Dubbel is verkocht vandaag...............
Ankepanke heeft hem gekocht..

Ankepanke ook via deze weg van harte gefelciteerd met deze geweldige mooie lieve Tinker...we wensen jullie heel veel tinker geluk...


Dus we hebben er weer een tinker stel bij!!!!!!!!!!!!!! Haha!


Dank je wel Monique!!!

Ik ben dolblij met Dubbeltje en ik weet zeker dat wij het heel leuk gaan krijgen samen!!! OK dan!
Nu nog een fijn zadeltje erbij en dan gaan we ervoor!!!
Dubbeltje heeft (zoals de dierenarts zelf zei) een hartje van goud en hij heeft mijn hartje al gestolen Lovers

Doedoei,
Anke
[/quote]


heeeeeeeeeeeeeey leuk fototje bij je naam wahhhhhhhhhahhaha

Dus het is een dief? zomaar jou hartje stelen....

Nou met Dubbel en een boomloos zadeltje zal het zeker wel lukken lekker saampies rijden...
[/quote]


%#$$!!*..... het lukt me niet om het fotootje als thumbnail bij mijn naam te krijgen Boos!
Nog ff oefenen..... gaat vast wel lukken...... ooit Verward

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:43

Moest wel lachen om het onderwerp van je topic.
Ik dacht: zal ze hachee hebben gegeten??

Maar wel super leuke foto's!!

Dubbeltje

Berichten: 82
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:44

Hai allemaal!

bedankt voor jullie lieve felicitaties met Dubbeltje!!! Ik kan haast niet wachten tot het zaterdag is en Dubbeltje naar zijn nieuwe stal verhuist...
Ik houd jullie op de hoogte

Doei,

Anke