Morgen 21 augustus is het alweer een jaar geleden dat wij vroeg in de ochtend met de trailer vertrokken om de 2e keer bij een tinker merrie te gaan kijken..
We stapte uit, ze hoorde mijn stem en begon flink te hinniken! Daar stond ze dan, met strikje in de voorpluk te wachten

Nog 1 keer proef "rijden" en ik was verkocht!
Ze was toen licht zadelmak, net 2 weken in NL vanuit ierland.
Nu zijn we inmiddels een jaar verder en is ze goed zadelmak, rijden we zo af en toe lekker door de bak, wandelen naar het bos en doen we veel grondwerk en vrijheidsdressuur. Maar bovenal is ze al 1 jaar mijn beste maatje!

Kijk mee en geniet van ons jaar!
Verkoop foto:
1.

Direct na het ophalen lekker in de wei, incl strikje!
2.

Eerste avond thuis, direct vriendjes met haar buurvrouw!
3.

Helaas waren haar manen zo ongelijk.. happen eruit etc dat ik besloten had ze te trekken..
4.

Tussendoor kwam ook een vriendin regelmatig foto's maken!
5.

Maakte ik zelf veel foto's van haar!
6.

7.

Gingen we naar de tulpenvelden!

8.

Kocht ik een barock hoofdstel..
9.

Gingen we zonder zadel rijden..
10

Maar het was vooral een jaar van vallen en opstaan, samen het vertrouwen in elkaar vinden. Wat een heerlijk dier heb ik gekocht.. Zo eerlijk, zo puur, met humor waarmee ze iedereen om haar hoef wint.
Afgelopen week is Annie damhof langs geweest om Mouse eens mooi op de foto te zetten, de losgooi foto's en die van ons samen moet ik nog ontvangen maar deze deel ik graag alvast met jullie!
Inmiddels zijn haar manen en voorpluk weer goed gegroeid en hoop ik dat het nog veel meer mag worden!

De foto waarvan ik stil werd en dacht is DIT mijn paard??

11.

12.

13.

14.

En nog een waardevolle foto voor mij! Bedankt meisje voor dit geweldige jaar met jou, op naar nog veel en veel meer avonturen samen!

15.

Ik hoop dat jullie net zo van de foto's genieten als ik dat kan!