10 jaar [naam] ~ The goal isn't to live forever...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:06

Maflinger_S schreef:
Positief en "vrolijk" blijven voor ons hoeft niet hoor. Doe maar gewoon. Veel van ons weten hoe het voelt en is.



Eens!

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:19

Nee!! Ik heb altijd al jullie topics en YouTube-filmpjes gelezen en gekeken.
Heel, heel veel sterkte en ze krijgt zeker weten een mooie laatste zomer bij jullie. Y;(

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:25

Ach jeetje... verschrikkelijk!
Heel veel sterkte gewenst!

amazone77

Berichten: 4883
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Brabant

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:28

Heel veel sterkte Tinneke en Maarte.
Geen woorden voor...... ;(

_Mirjam

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:56

Maflinger_S schreef:
Positief en "vrolijk" blijven voor ons hoeft niet hoor. Doe maar gewoon. Veel van ons weten hoe het voelt en is.

Helemaal mee eens, je mag bokt ook echt wel als uitlaatklep gebruiken wanneer het tegenzit zoals nu :(:)

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 15:19

Sterkte!

haan

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: in het hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 15:40

;( lees het met tranen in mijn ogen, jouw lieve Kim <3 ik hoop dat ze nog een hele fijne zomer mag krijgen en wil je heel veel sterkte toewensen

Shaoud

Berichten: 49
Geregistreerd: 03-05-17
Woonplaats: Noord-Holland

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 15:42

Prachtige woorden voor een prachtig paard. Heel veel sterkte.

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 15:47

_Mirjam schreef:
Maflinger_S schreef:
Positief en "vrolijk" blijven voor ons hoeft niet hoor. Doe maar gewoon. Veel van ons weten hoe het voelt en is.
Helemaal mee eens, je mag bokt ook echt wel als uitlaatklep gebruiken wanneer het tegenzit zoals nu :(:)
Inderdaad, al denk ik en hoop ik dat ze nu heel veel steun haalt uit haar partner, de aanwezigheid van Kim, de mensen uit haar omgeving en haar prachtige kudde paarden. Dat is heel waardevol en heel belangrijk :-)

Nogmaals een hele dikke knuffel! Geniet samen met je partner van jullie prachtige paard. Pluk de dag en geniet van het laatste stukje weg dat jullie samen hebben. Laat het een prachtig en onvergetelijk stukje zijn!

smileydees
Berichten: 1683
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: in het westen v/h land

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:11

Doe niet alsof, dat hoeft niet, we begrijpen je best.

kinel
Berichten: 2186
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: Duitsland

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:20

Oh tineke en Maarten wat een Kl...... zooi. Hier schrik ik van. Hopen dat ze nog een waardige zomer mag hebben. Wens jullie heel veel sterkte toe en geef haar een dikke knuffel. Ook voor jullie natuurlijk.

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:32

Wat vreselijk zeg. Veel sterkte. Ik weet niet wat erger is, weten dat je je paard kwijt gaat raken, of hem ineens kwijt zijn. Je zal altijd een stukje van haar met je meedragen.

Ik hoop zo, dat jullie nog een prachtige zomer gaan hebben. Geniet van elkaar maar weet dat er ook zeker verdriet is en mag zijn....

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:53

Dat MEEN je niet..... -O- |(
Ik zit hier even flink tranen weg te slikken.
Bijzondere merrie, die jou door bijzonder moeilijke tijden heeft gesleept.
Als leven lijden wordt kan je niets mooiers voor een dier doen dan het verder lijden besparen.... dat is echte liefde en onzelfzuchtig. Maar wat moet dat zeer doen.
Mijn hart gaat wel even naar jullie uit hoor! Geniet van een laatste mooie zomer samen!

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:59

Jeeje wat jammer, voor mij kwam die onverwachts..
Hele fijne laatste zomer met haar gewenst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:09

Riel schreef:
al denk ik en hoop ik dat ze nu heel veel steun haalt uit haar partner, de aanwezigheid van Kim, de mensen uit haar omgeving en haar prachtige kudde paarden. Dat is heel waardevol en heel belangrijk :-)
Absoluut. :j

Hoe waardevol Bokt ook voor mij is (geweest) en hoeveel lieve mensen er ook op zitten die ons door dik en dun gesteund hebben; dit is iets dat wij zelf een plek moeten geven en zelf mee moeten dealen.
Sowieso ben ik de laatste maanden(?) een stuk minder actief geworden op Bokt, lekker een beetje in ons HK-topic en af en toe een ITP-topic, maar het hoeft allemaal niet meer zo. :o
Ik wil me focussen op wat we hier hebben, om ons heen, buiten internet en de pc om.
Genieten van al het moois naast het verdrietige. :o

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 13:01

Als bokt een 'vind ik leuk' knop had had ik die zeker ingedrukt bij je laatste post.
Zo is het precies, wat jullie daar hebben is het belangrijkste en geniet nog van de momenten die je met haar hebt!
En natuurlijk heel veel sterkte de komende periode!

Johanna01

Berichten: 651
Geregistreerd: 15-11-07
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 13:33

Jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws Tineke en Maarten. Ik heb jullie topic's vaak gevolgd, maar nooit echt gereageerd..
Ook op youtube ben ik jullie regelmatig tegen gekomen. Dit moment had nog lang niet mogen komen.
Geniet nog van de tijd die jullie samen hebben, en van het prachtige veulen dat Kim jullie heeft mogen geven. Heel veel sterkte.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:55

Sterkte Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;(
Een roosje voor ieder jaar

Anoniem

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 07:56

Heel erg bedankt. :o

LufPony
Berichten: 580
Geregistreerd: 07-03-07
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:01

Jeetje ik ben een stille meelezen en geniet altijd van jullie mooie en vrolijke foto's.
Wat een mooi leven heeft Kim bij jullie gehad en wat een mooie zoon en herinneringen hebben jullie van haar :(:) veel sterkte toegewenst!

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:22

Sommige dieren zijn gewoon een stukje van je ziel en dat heb jij met Kim......Ik kan niet anders dan je heel veel kracht en sterkte wensen, dit gaat je niet in de koude kleren zitten :( Ik heb ongeveer 8 jaar geleden mijn Boxer in moeten laten slapen en daarvoor ook nog wel honden of paarden en ik hield van ze allemaal maar de Boxer was mijn Kim, mijn alles, gewoon net dierbaarder dan alle dieren die er nu nog zijn en/of gaan komen. Ik kan het niet uitleggen dan dat het is alsof je zelf een stukje dood gaat...sterkte.

Cindyrella

Berichten: 862
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: 't Mooie Zuud-Beveland

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:29

Ik bok niet vaak, reageer nog minder, maar lees altijd met een glimlach en een warm gevoel jou topics over je kudde!

Kim is jou once in a life time paard, die hier was met een taak, en ze heeft haar missie volbracht nu..... Jij hebt de vreugde en liefde in het leven terug gevonden, een prachtige plek samen met Maarten en de rest van je kudde, Kim heeft haar taak volbracht en is klaar om te gaan....

(In het CPL topic las ik over haar hinniken en de veranderde blik in haar ogen....)

Ik wens jullie nog een wonderbaarlijke tijd met Kim! Geniet, heb lief, neem afscheid en wees dankbaar dat je Kim hebt mogen kennen...)

Anoniem

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:39

Bedankt! :o

We genieten enorm van ze.

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:07

KBK, kan Kim het volhouden? Met deze enorme temperaturen

Anoniem

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:13

We merken wel dat ze achteruit gaat, met name in haar achterbenen, maar ze komt op zich nog gewoon mee met de rest op haar eigen tempo. :j

Dit is van 2 dagen geleden.
Afbeelding

Afbeelding

En deze vanmiddag.
Afbeelding