Jimmy & co los voor de lens!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyrzavm

Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Jimmy & co los voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 08:36

:wave:

Aangezien ik al in geen jaren foto's meer heb geplaatst , vond ik het wel weer eens tijd!

Even voorstellen :


Afbeelding


Jimmy is een 16-jarige ruin ( ras is onbekend ) die ik nu 3 1/2 jaar in mijn bezit heb . Ik ken Jimmy al heel wat jaren en heb hem vroeger ook verzorgd . Zijn eigenaar heeft hem toen verkocht naar iemand in Lelystad en ik kon hem af en toe nog bewonderen op bokt . Wij zijn uiteindelijk verhuisd en de paarden konden bij huis en ik zocht toen voor mijn paard Toran een weidemaatje en ging op zoek . De eerste advertentie die ik opende en ook mijn laatste : dat was die van Jimmy . Toeval bestaat niet ! Sindsdien staat hij hier en hij gaat nooit meer weg . We zijn op dit moment weer begonnen met concoursen en zo zijn we alweer bijna M1 startgerechtigd & L springen !


Afbeelding


Co is een welsh-pony van ongeveer 1,5 jaar oud . Wij hebben Co een half jaar geleden op de paardenmarkt in Goor gekocht . Dit omdat ik mijn paard Toran na lang wikken en wegen naar zijn oude baas terug heb gedaan . Ik merkte dat hij geen lol meer in het rijden had en hij kon zijn oude leventje voor de kar weer oppakken en dat was voor iedereen een betere oplossing . Toen Co bij ons kwam zat hij onder de vlooien en had enorme wormen.
We hebben ons best gedaan en hij is enorm opgeknapt , het begint een echte pony te worden!


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: Jimmy & co los voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 00:47

Wat heeft die bruine een ontzettend leuk drafje! Hij danst echt!

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Jimmy & co los voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:31

Wat een leukerds heb je daar, Jimmy ziet er echt uit als een schat, en hij kan mooi lopen! Veel plezier

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jimmy & co los voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:12

Wat een knappe dieren! En wat een ontzettende luxe dat je je lieverds zo dicht bij huis hebt staan! Jimmy zijn draf is ook heel leuk om te zien, heb je toevallig een filmpje? Ben wel benieuwd hoe dat er 'bewegend' uitziet als het op de foto al zo mooi is :o

Tyrzavm

Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Re: Jimmy & co los voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 21:53

Wat een leuke reacties ,bedankt ! Ik zal straks even een filmpje zoeken van Jimmy :)