Einde verhaal?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imani_abby
Berichten: 15
Geregistreerd: 16-01-17

Re: Einde verhaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:52

sterkte!

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:57

Fabj3 schreef:
Realmagic

Er wordt op de website van deze arts niet specifiek over een Holistisch Arts gesproken. Het zou geen kwaad kunnen om deze arts (Eric laarakker van de hoek) te bellen en het uit te leggen. Misschien dat hij inderdaad wel kan helpen. Bedankt!



Veel succes, ze hebben mij en een hoop andere paarden van bekenden al goed geholpen daar waar reguliere artsen, het niet konden oplossen
Tis even een traject. maar goed als je paardje en jij er uiteindelijk mee geholpen zijn, dan is het het waard.

Link naar zijn site staat ook in mijn opmerking over knoflook

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 16:06

Ik heb een soortgelijke situatie, in de zin van twijfel of ik mn pony moet laten gaan, of niet.
Verder zou ik niet weten wat voor jouw paard het beste is, maar in elk geval veel sterkte! Ik zit in een soortgelijke situatie, dus je kunt me een pb sturen als je erover wil praten.
Succes!

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:16

Fabj3 schreef:
Jibbel schreef:
Dat rechtrichten was ook mijn eerste gedachte. Het rijden van voltes en 8jes etc. is leuk, maar als je paard scheef is en niet met de goede lengtebuiging die voltes en 8jes maakt, of nog steeds op een schouder valt, dan wordt het daar niet beter van.
Icm met kissing spines heb ik wel goede ervaringen met een instructeur. Mocht je interesse hebben, dan kun je altijd even een pb sturen, dan wil ik je haar gegevens wel geven.

Het is echt een ontzettend leuk paard. Hoop voor je dat je alsnog een lange tijd van haar kunt genieten.


Dankje Jibbel! Kwartje valt een beetje. Als ik het zo allemaal lees over het rechtrichten denk ik inderdaad dat we hier misschien op de verkeerde manier mee bezig waren. Ze wilt inderdaad nog te vaak over haar schouder wegvallen. Dit is zeker een punt om dieper in te duiken, en zal dit ook met mijn instructrice bespreken. Ik laat de DA binnenkort weer langskomen en ga de opties bespreken.


Jibbel ik ben het helemaal met je eens!
Rechtrichten doe je niet even en moet altijd onderdeel van je training zijn.. werk aan de hand, longeren met dubbele lijnen, en uiteindelijk ohz zijn allemaal onderdelen van RR! Ik zou je ook een instructeur willen aanraden die echt heel specifiek gericht is op rechtrichtarbeid! Niks ten slechte van je eigen instructeur maar een RR instructeur maakt echt een mega verschil! Mocht je iemand zoeken pb me dan even!