Danno en zijn nieuwe Podium

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Danno en zijn nieuwe Podium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:38

Ik heb vandaag het zadel gepast (wat ik afgelopen dinsdag binne heb gekregen na mijn 'wilde aankoop via de marktplaats).
Eerst met een heel dun dekentje eronder tegen het vies worden. Toen zag het er goed uit.
Later zonder dekentje ook, overal ruimte genoeg maar precies goed. maw Danno mag zich niet ontwikkelen

Met rijden bleef het zadel netjes liggen, kon ik achter mijn hand eronder steken .
Alleen tijdens het halthouden vond ik hem krapjes aan de voorkant, ik moest mijn hand er aardig tussen wringen. Maar in stap was de ruimte weer terug. Ook in draf gaf het geen drukking aan de voorkant.

Afgezadelt en de onderkant bekeken, hier viel op dat ik voor en achter duidelijke drukpunten had omdat daar het wit wat smeriger was dan in het midden van het zadel.
Danno heeft nu een ietwat holle zwakke rug, die afgelopen zomer na 5 weken voor de kar te hebben gelopen wel weg was.
Maar toch vind ik dit een moeilijk punt, want als je op deze punten drukkingen krijgt komt die rug nooit omhoog.

Het halthouden en dit heeft mij dus aan het twijfelen gebracht. Verder zit het zadel prima, daar kan ik straks wel een aantal uurtjes op doorbrengen. Alleen moeten er dan wel een paar andere beugeltjes aan want deze rijden niet, te smalle voetsteun en ik kreeg last van mijn enkels.
Aan Danno was te merken dat hij wel ruimer en makkelijker liep dan voorheen met de kieffer en dat maakt weer een andere twijfel.
Ik ben dus nog niet 100% tevreden

Morgen opnieuw even passen met een wit lakentje eronder en dan even flink doorrijden. Meneer heeft zoveel haar dat het gewoon erg lastig is.
Ik heb natuurlijk foto's gemaakt en als er iemand is die ook eens wil komen kijken voor de pasvorm prima je bent welkom, 4 ogen zien immers meer als 2.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Enne ik wil nog even trots vertellen dat ik eindelijk na bijna 1 jaar weer op Danno zit. OK dan! OK dan!

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:39

kruisjes

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:46

hier ook....

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:48

Ik zie ze anders wel.

Ik heb ze ge-upload bij hpphoto normaal altijd bij fotohub maar die doet het niet meer.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:00

hier ook kruisjes

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:12

ik zie ze wel.. ik heb totaal geen verstand van deze zadels(zelfs nog nooit 1 in het echt gezien), dus of die goed is weet ik niet. ik vind het er zelf wel uitzien of hij op die 1ste foto aan de voorkant heel erg tegen zijn schoft drukt?? (of hoort dat?)