Wat vinden jullie van deze Haf ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theunissen
Berichten: 55
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:23

ik vind het een mooie haf maar ik ben niet zo weg van haflingers kweet ook nie hoe da komt

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:25

Dat vind ik ook wel weer wat overdreven Miran, dat je haar gelijk niet meer zou verkopen. Ze is misschien heel erg enthousiast, en dat zou ik dan wel weer heel belangrijk vinden mocht ik mijn pony verkopen.
Als ze ze zomaar ergens af zou plukken en niet eens wist wie het was zou ik het wel weer anders vinden. Ik hoef zo'n topic bv niet tegen te komen met mijn pony er in.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:30

Maar als ik een pony te koop zou hebben, en ik zou foto's zien van iemand die zegt die pony te willen kopen, en dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar nog niet is wezen kijken, zou ik wel een erg raar gevoel krijgen... En aan iemand bij wie ik een raar gevoel krijg, verkoop ik mijn pony niet. Moet iedereen verder voor zich weten.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:08

Is het niet zeker dat ze deze pony koopt dan? (ik weet het niet?) ik dacht dat dat allemaal al zeker was enzo, en dat zij gewoon lekker enthousiast foto's plaats van haar toekomstige pony. Maar goed, ik zit een beetje te suffen misschien Knipoog

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 20:24

Neej maar nu beginnen een paar te zeggen van dat of ik het wel gevraagd heb maar dat is dus niet zow dus dan heb ik geen zin dat dit meerdere malen word gezegd neej maar ik vind het niet erg dat sommige hem niet mooi vinden.. smaken verschillen !! maar ik had gewoon de foto's niet moeten plaatsen dus ga ik nu ook geen antwoorde meer geven anders komt ie elke keer weer voor aan te staan Haha!

Maar bedankt dat jullie allemaal eerlijk zijn wat jullie er van vinden.
En ik zou zelf het niet erg vinden als iemand de foto's ergens neer zet en wat er van vraagt !! Maar ik ma toch wel zeggen dat het mij meer om het innerlijk gaat maar ik vind haar ook mooi..

Annekeuh
Berichten: 79
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Mechelen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:54

Verward Is het normaal dat ik een donker bruin paard zie met zwarte manen???:?

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:00

die zie ik ook annekeuh

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:07

Annekeuh schreef:
:? Is het normaal dat ik een donker bruin paard zie met zwarte manen???:?


Zat ook al te kijken Verward
Maar op de 2e pagina staat wel een foto van een paardje dat meer op een haf lijkt
Zelf ben ik er niet helemaal weg van, zie ze liever iets lichter met echte witte manen

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 18:08

Neej da klopt nie !! :S er stond een andere foto maar daar kwmaen kruisjes !! Dus dit is een heel ander paard hoe dat komt weet ik ook jiet !!