Ruim 3 maand geleden de keus gemaakt om mijn toen 2 jarige welsh B pony te verkopen.. in haalde toch meer plezier uit het rijden en daar zou ze gewoonweg te klein voor blijven voor mij. Dit afscheid viel me heel zwaar.. Het ophalen liep wat uit, ik had al wel stoute schoenen aan getrokken want ik had 2 leuke tinkers gezien waar ik graag ging kijken, expres weekje ertussen gelaten.. maar het vertrek werd een week opgeschoven waardoor er maar 1 dag tussen zat.
Daar aangekomen zag ik een kleine tinkermerrie, redelijk schuw en vooral heel groen. Ze was net 2 weken uit Ierland gekomen.. Wel zadelmak maar moest nog doorgereden worden.
Proef gereden, wat een vertrouwen en wat een karakter! Ook de andere tinker nog gereden maar op de terug weg in de auto alleen maar over deze merrie kunnen praten. De keus was dan ook snel gemaakt en na nog een proefrit hebben we haar meegenomen

Na een harde val van haar.. (Overigens niet haar schuld, waarschijnlijk slecht passend zadel) heb ik besloten haar verder te laten rijden door iemand anders. Inmiddels pakken we het samen weer op en gaat het heel goed!
Ik ben zo trots op haar, het gevoel wat ik met haar heb.. heb ik nog niet eerder gehad.

Mouse is nu ruim 2 maanden bij mij

Ze is nog erg puppy, dus we doen het lekker rustig aan.
Straks gaan we lekker het bos in, wat 800 meter van onze stal ligt

Voor de mensen die haar nog niet kennen zal ik haar even voorstellen.
Mouse (als in muis in het engels

Tinker
Merrie
3.5 jaar
+/- 1.43
Afgelopen donderdag met Ann_pam hier van bokt afgesproken om wat foto's te maken, waar ik nog steeds heel dankbaar voor ben! Ze heeft ons zo mooi vast kunnen leggen, precies zoals we zijn

Mouse is gedeeltelijk geschoren ivm met de warmte.
1. Verkoop foto:

En nu :
2. Ook meteen maar even 1 van mijn favoriete

3.

4.

5. Kiekeboe!

6.

7.

8.

9.

10. Dan deze, zoals ze is, zo lief en zo puur

En dan nog wat mooie samen! Gewoon zoals we zijn

11. Favoriet

12.

13.

14.

15.

Hopelijk hebben jullie net zo genoten van de foto's als ik!

Annette, nogmaals heel erg bedankt!