~> foto's van mijn lightning star <~ :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:22

superstarry"]
[quote="mandybeauty schreef:

Waarom zou je niet 2x mogen kijken? Verward
Over dat touwhalster: ik had er 2 knopen in gemaakt, ik heb nl 2 halsters: een 'echte' parelli (de zwarte) en een witte nepper met groene streepjes (staat op foto's in mijn profiel). Die zwarte zakt altijd af omdat die knoop niet strak blijft zitten, dat noemen ze dan kwaliteit. De witte blijft wel altijd goed zitten...
En dus had ik er maar een extra knoop bovenop gemaakt zodat de 1e iig bleef zitten. Is idd niet fijn als hij ineens los gaat!
En om het nog duidelijker (of juist ingewikkelder) te maken, ik rijd dus met touwhalster en heb het hoofdstel erom voor de verzekering. Knipoog
Over het rijgebied: ja als je alle honden en wandelaars omzeild hebt (het is daar DRUK!!) is het daar best mooi... Nadeel is dat je bijna nergens mag komen met je paard, niet dat iemand zich daar wat van aantrekt... Bloos! Ik wil wel eens bij jou komen kijken, en anders kun je altijd hier naartoe komen als je mijn manager wordt Tong uitsteken Haha!


Nou das ook lekker dan. Dan heb een parelli halster en dan is het nog flut. Had natuurlijk al lang in je profiel gekeken dus dat witte ding ken ik wel. En over de verzekering, dat vroeg ik mij eerst ook af, maar volgens frans maakt het niets uit. Maar goed, je zutl altijd zien dat ze dan moeilijk gaan doen op het moment dat er iets is gebeurt.
Spring lekker van de hak op de tak. Bij ons is het vaak ook heel druk hoor, vooral als het mooi weer is dan gaan al die mensen wandelen met hun honden en kinderen. Of je moet de duinen inrijden dan is de kans minder dat het druk is. je hebt daar namelijk heel veel ruimte Haha!
Haha ja ik wordt jou manager met de future guys en het paardenvoetbal imperium en die nieuwe nh stroming. Tong uitsteken
Ik zie de rest van bokt nu al lezen met de gedachte: sure het zal wel. Ja mensen wij hebben allerlei ideeen op het ogenblik dus wees niet verrast als je ons over een aantal jaar ziet samenwerken.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:57

Leuke foto's Hanneke, wist helemaal niet dat je hier ook zat Knipoog

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:59

Naz schreef:
Leuke foto's Hanneke, wist helemaal niet dat je hier ook zat Knipoog

Idd, wist ik ook niet Cool! Wie zit er van onze stal eigenlijk NIET op bokt?
Leuke foto's van Star hoor!

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 22:02

Ik ben ook nog 'nieuw' Haha! , we hebben nou net een tijdje adsl en sinds die tijd zit ik op bokt Knipoog