dan toch eindelijk even voorstellen, Cestino Rosa MDM

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

dan toch eindelijk even voorstellen, Cestino Rosa MDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 14:46

ja, een heel verhaal.. zullen we dan maar bij het begin beginnen?
op 28 augustus kocht ik na 2 keer kijken een 4 jarige hannoveraan, maandag kijken, woensdag keuren, vrijdag kopen. 100% klinisch goedgekeurd door mijn DA en door hun DA 100% rontgonologisch goed gekeurt (op mijn verjaardag, nog in juli)
ik wilde een zwarte, met een brede bles, maar ik zag zn hoofd, en ik was om <3
geen monster beweger dressuurcrack, maar een 4 jarige klein uitgevallen springpaard, die net zo goed 2 had kunnen zijn met een fantastisch karakter.
de eerste maanden nog bij m'n instructrice, we zijn helemaal bij 0 begonnen omdat we met een 4 jarige het risico niet wilde nemen dat eventuele vervelende gewoontes uit zijn verleden boven kwamen zetten. ook al zou hij niet zadelmak zijn enzo was hij met alles zo makkelijk, gewoon vreemd.
november was zijn stalletje thuis af en heb ik hem naar huis gewandeld, 3 kwartier door de storm wind, maar meneer gaf geen kik.
ik kocht hem naamloos, het 3 jarige dochtertje van m'n instructrice heeft hem karel genoemd, en het bleef hangen :+

1e foto's thuis, nog steeds mager, we hebben 3 worm testen gedaan op dat moment. ook liep hij bij de fysio, hij zat zo vast dat zijn rug niet meer veerde (link even met misschien stiekum wel zadelmak zijn).
Afbeelding
Afbeelding

28 januarie.
ik ben op zoek gegaan naar zn fokster.
ik kwam er achter dat mijn paardje heel mooi Duits spring bloed voert, cloney(contender) x Espri x Ramiro met een moederlijn die in 1993 beste familie van Duitsland is geworden zijn overgroot moeder is namelijk ST. PR. ST waldrose
inmiddels kregen wij groen licht van de fysio om zadelmak te maken en het longeren intensiever te maken.
ook is de dierenarts langs geweest voor een bloed onderzoek en zijn tandjes, alles was oke gelukkig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

inmiddels voeren we al een tijdje lucerne, veulen brok en kuilgras bij, eindelijk, meneer komt een beetje bij.
ook is hij sinds een maand ongeveer onder het zadel, wat helemaal zonder problemen is verlopen, het was opstappen en wegrijden, en ook heeft hij zijn eerste buitenritje al gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

binnenkort laat ik rijfotos maken :D bedankt voor het kijken en lezen, en wie weet tot de volgende keer /3 <3
Afbeelding

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3


Rosemarin

Berichten: 884
Geregistreerd: 16-05-10
Woonplaats: Almelo

Re: dan toch eindelijk even voorstellen, Cestino Rosa MDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:49

Wat een mooi beestje, hij is goed opgeknapt sinds die van jou is. Ben benieuwd naar RITP :)

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 15:01

Rosemarin schreef:
Wat een mooi beestje, hij is goed opgeknapt sinds die van jou is. Ben benieuwd naar RITP :)

dankjewel! ik doe mijn best :)

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Re: dan toch eindelijk even voorstellen, Cestino Rosa MDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:38

Wat een knapperd! Snap wel dat je voor dat hoofdje gevallen bent <3 Hij is al flink opgeknapt zeg! Veel plezier samen :)

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 15:43

marjo1996 schreef:
Wat een knapperd! Snap wel dat je voor dat hoofdje gevallen bent <3 Hij is al flink opgeknapt zeg! Veel plezier samen :)

bedankt!

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3

melissssssx

Berichten: 113
Geregistreerd: 26-03-13

Re: dan toch eindelijk even voorstellen, Cestino Rosa MDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:23

Wat een leukerd! Hij kijkt blij uit z'n oogjes! :D

Volg ons verhaal op instagram: Winnitathehorse

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 19:45

melissssssx schreef:
Wat een leukerd! Hij kijkt blij uit z'n oogjes! :D

Gelukkig daar doe ik het voor <3 en ook het hinnekje als ik sochtends ga voeren natuurlijk

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3

senna21

Berichten: 11714
Geregistreerd: 17-03-09

Re: dan toch eindelijk even voorstellen, Cestino Rosa MDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 19:51

Prachtige uitstraling.
Super dat je het inrijden zo zorgvuldig oppakt.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 20:31

senna21 schreef:
Prachtige uitstraling.
Super dat je het inrijden zo zorgvuldig oppakt.

iedereen riep, schiet op schiet op en ik dacht jaja op zijn gemakje
geen spijt van, ik durf wel te zeggen dat die basis van 5 maanden zeker heeft bijgedragen aan dat hij zo braaf is nu

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers