het buikje van mijn bolletje wol

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

het buikje van mijn bolletje wol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 14:16

Voordat ik vorige week op vakantie ging heb ik even ons pap ens ons mama meegenomen om te vertellen wat ze allemaal moesten doen.
Ons pap had ook nog de camera meegenomen om de laatste 3 foto's op te makan en dit is het resultaat:

Mijn moeder: als de dood voor paarden *LOL* dus dat moest even op de foto.. En toevallig staat haar buikje er ook mooi op de vraag is alleen wel een veulen of houd ze ons allemaal voor de gek?
Afbeelding

Deze foto vind ik niet echt mooi, je ziet dat ze haar manen heeft geschuurd ( wat al weer aardig is bijgegroeid)
Afbeelding

Hier nog een fototje.. met veel moeite genomen want dat gras was natuurlijk veel leuker Tong uitsteken maar toch een leuke foto van mn bolletje wol Knipoog
Afbeelding


De dierenarts is gebelt om nog een keer op te voelen, hij heeft dit al een keer gedaan. Maar hij zei dat het voelde of ze drachtig was maar kon het niet zeker zeggen. Dat is 2 mndjes geleden dus... deze week komt hij als het goed is nog een keer... spannend!!

Leuk dat jullie even kwamen kijken


Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:22

wat een leukerd!! laat je het ons wel ff weten of ze drachig is!! Knipoog Lachen

Profiel update!!

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:30

aaag wat een sgatje Haha!

Selectief beschikbaar

love_nadira

Berichten: 1224
Geregistreerd: 07-12-03
Woonplaats: groesbeek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:38

wat een scheetje

• » Genieten van het leven!

Iemand ideeen voor mijn website?

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:54

Wat een leuk haffie! Ze ziet er echt heel lief uit!

Ik ben ook wel benieuwd of ze nu echt drachtig is *LOL* Dus laat het maar weten als het zover is!!!!

.

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 15:04

ja ik laat het zeker weten, ik hoop dat ik voor morgen al een afspraak met de DA kan maken. En ondertussen zijn we hier in discussie thuis of ze wel drachtig is of niet. Ik dacht van niet, mijn moeder van wel (ze weet niets van paarden) maar ze kan aan haar zien dat ze echt al het moeder gevoel heeft haha omdat ze zo aanhankelijk is en veel intresse heeft in het kalfje... nou ik weet het niet maar houd de spanning er wel in Lachen

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 15:54

seren schreef:
ja ik laat het zeker weten, ik hoop dat ik voor morgen al een afspraak met de DA kan maken. En ondertussen zijn we hier in discussie thuis of ze wel drachtig is of niet. Ik dacht van niet, mijn moeder van wel (ze weet niets van paarden) maar ze kan aan haar zien dat ze echt al het moeder gevoel heeft haha omdat ze zo aanhankelijk is en veel intresse heeft in het kalfje... nou ik weet het niet maar houd de spanning er wel in Lachen


Hahah denkt jou moeder van wel?
Ik nam me moeder eens mee naar stal, zei ik zo: ja dit paard is zeer waarschijnlijk drachtig. Zei me moeder: ow ja!!ik zie ut bewegen, leuk!!zei je het ook bewegen??(helemaal enthousiast Haha! )

Maar de merrie bleek achteraf schijnzwanger te zijn Bloos! Bloos Tong uitsteken Haha!
Hahaha echt fun *LOL* Haha!

Mooie merrie heb, echt een cutie

A Great Pleasure in Life is doing what People say You cannot

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:52

Wat een leukerd! mooi! laat het ons weten he!

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 17:08

Is ze ook door een haflinger gedekt?

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 17:46

ja ze is gedekt door een haflinger, maar ik weet niet welke. Het is namelijk bebeurt toen ze bij de handelaar was.

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:06

bebeurt= gebeurt, als Da morgen komt laat ik jullie meteen weten of ze drachtig is nu ga ik er even over dromen

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:48

ja ik ben ook wel erg benieuwd ondertussen. Het kan net zo goed wel als niet zijn. SPANNEND!!!!!!!!!!!!
Loes je laat het me wel meteen weten maandag he, als ie is geweest!!!!

Even tussen haakjes, als er een veulen in zit moet die uiterlijk in mei geboren worden. Dus over 4 maanden. Maarja, het echte dikke buikje hoeft pas te komen in de laatste twee maanden. Ik ben echt zoooo benieuwd!!

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Larislaatje, LisaVH96, XxMariellexX en 109 bezoekers