Boelie en Amigo op Safari

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CaVaLaPhoto

Boelie en Amigo op Safari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 19:46

Boelie zit volop in zijn training naar rijpaard, maar alleen maar longeren en rijden wordt natuurlijk saai. Vandaag werd het toch wat droger dan verwacht, dus had ik besloten dat mijn heren lekker los de wei in mochten rennen en spelen.
Vanwege mijn knie heb ik ze alleen even in het afgezette stuk dat de toekomstige rijbak moet worden gezet en beetje opgejaagd, want zo'n 2 weken geleden heb ik een verkeerde beweging gemaakt toen Boelie door schrik er tussenuit kneep en ik een paar meter meegesleurd werd. Doet nog steeds pijn als het even niet mee zit :(

Maar genoeg narigheid, daar open ik dit topic niet voor :D Omdat ik van te voren wist dat ik foto's ging maken, had ik even mijn halstersetjes er bij gepakt. Wat zou ik doen... Appeltjesgroene touwhalsters zijn leuk, maar misschien niet handig als ze gaan spelen. Regenboog, ja! Is Boelie uit z'n regenbooghalster gegroeid. Zucht... De I-Love-My-Horse halsters? Mwa.. die zijn allebei behoorlijk vies en de tekst zal niet meteen opvallen. En toen zag ik ze liggen. Het zebrahalster van Boelie en het glitter panterhalster van Amigo. Ja, we gaan voor Safari-stijl!

Op naar de wei toe begon Amigo heel vrolijk naast mij te dribbelen. Bij Amigo is cushing ontdekt vorige maand en de laatste weken kwamen steeds meer klachten naar boven (dinsdag komt de DA met medicijnen). Maar vandaag had hij duidelijk een goede dag en hij speelde zelfs al een beetje met Boelie mee. Nog niet zo veel als ze normaal zouden doen samen, maar wow. Wat had ik dat beeld eigenlijk gemist.

Genoeg verteld, op naar de foto's (die ik heel lui via fb geüpload heb) :D

BullForce | New Forest Pony | 3,5 jaar | Ruin | 1.51 m groot :P | Kantje's Bolivia (v. Linde's Rob) x Oosterbroek François
Amigo | Shetland Pony | 14 jaar | Ruin | 91 cm groot | Onbekende ouders

1. Boelie blij sprintjes trekken :)
Afbeelding

2. BullForce Airlines :D
Afbeelding

3. Collage van een blije Boelie die nog blijer werd dat Amigo besloot mee te rennen :Y)
Afbeelding

4. Amigo in galop!
Afbeelding

5. Samen sprintje trekken!
Afbeelding

6. Boelie wilt dat Amigo nog een keer komt spelen, maar netjes vragen kan ie niet :))
Afbeelding

7. Zweefmoment in Boelie's blije hertengalopje :')
Afbeelding

8. Boelie doet nog een poging Amigo uit te dagen voor een spel of een sprint, ruige pony <3
Afbeelding

9. Oké, never mind...
Afbeelding

10. Bokkerdebok
Afbeelding

11. Blij ei :D
Afbeelding

12. Saampjes grasjes eten :)
Afbeelding

13. Knappe Amigo
Afbeelding

14. Amigo na het rollen nog even vrolijk rondkijken <3
Afbeelding

15. Tot slot nog een kleine woordenwisseling met Amigo, die natuurlijk liever op de wei bleef. Maar uiteindelijk wilde hij toch mee terug naar de paddock bij de stallen in ruil voor knuffels en worteltjes :))
Afbeelding

Anoniem

Re: Boelie en Amigo op Safari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:09

Genieten, die vossenbeestjes van je! Heerlijk dat ze zo lekker paard kunnen zijn! <3

dreamheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:43

De blijheid straalt er vanaf! Leuke foto's!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:47

Wat is Boelie knap geworden en een echt paard!
Wat sneu voor Amigo dat ie cushing heeft.

Leuke foto's :)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:51

Bij de titel dacht ik al; die zijn van Cassandra!
Dat koppel blijft leuk <3 Jammer dat Amigo cushing heeft zeg! Maar met medicijnen goed onder de duim te houden gelukkig.

Ga je Boelie zelf rijden?

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 22:30

Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Het is wel even flink balen dat Amigo nu al cushing heeft, maar er bestaan gelukkig medicijnen.
Ik ben wel van plan om volgend jaar Boelie zelf echt door te rijden. Vind mijzelf momenteel nog te zwaar en Boelie krijgt na volgende week 'vakantie' met zo hier en daar een longeerbeurt tussendoor. Voor mij de gelegenheid om de nodige kilo's er af te sporten.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:21

Geweldige foto’s. Boelie’s halster staat wel stoer zo