Vanwege mijn knie heb ik ze alleen even in het afgezette stuk dat de toekomstige rijbak moet worden gezet en beetje opgejaagd, want zo'n 2 weken geleden heb ik een verkeerde beweging gemaakt toen Boelie door schrik er tussenuit kneep en ik een paar meter meegesleurd werd. Doet nog steeds pijn als het even niet mee zit

Maar genoeg narigheid, daar open ik dit topic niet voor

Op naar de wei toe begon Amigo heel vrolijk naast mij te dribbelen. Bij Amigo is cushing ontdekt vorige maand en de laatste weken kwamen steeds meer klachten naar boven (dinsdag komt de DA met medicijnen). Maar vandaag had hij duidelijk een goede dag en hij speelde zelfs al een beetje met Boelie mee. Nog niet zo veel als ze normaal zouden doen samen, maar wow. Wat had ik dat beeld eigenlijk gemist.
Genoeg verteld, op naar de foto's (die ik heel lui via fb geüpload heb)

BullForce | New Forest Pony | 3,5 jaar | Ruin | 1.51 m groot

Amigo | Shetland Pony | 14 jaar | Ruin | 91 cm groot | Onbekende ouders
1. Boelie blij sprintjes trekken

2. BullForce Airlines

3. Collage van een blije Boelie die nog blijer werd dat Amigo besloot mee te rennen

4. Amigo in galop!

5. Samen sprintje trekken!

6. Boelie wilt dat Amigo nog een keer komt spelen, maar netjes vragen kan ie niet

7. Zweefmoment in Boelie's blije hertengalopje

8. Boelie doet nog een poging Amigo uit te dagen voor een spel of een sprint, ruige pony

9. Oké, never mind...

10. Bokkerdebok

11. Blij ei

12. Saampjes grasjes eten

13. Knappe Amigo

14. Amigo na het rollen nog even vrolijk rondkijken

15. Tot slot nog een kleine woordenwisseling met Amigo, die natuurlijk liever op de wei bleef. Maar uiteindelijk wilde hij toch mee terug naar de paddock bij de stallen in ruil voor knuffels en worteltjes