Sinds mei dit jaar heb ik een heel leuk verzorgpaardje namelijk Zorro!
Zorro is van xxdomiixx hier op bokt. Sinds een tijdje doet zij NH met hem.
Voor mij een totaal nieuw terrein, maar wel super interessant en leuk.
Nadat we de eerste weken vooral grondwerk hebben gedaan zoals de 7 games, heb ik er vorige week voor het eerst op gereden. Gisterochtend hebben we een wandeling gemaakt en van beide keren zijn er hele mooie foto's gemaakt waar ik echt heel erg blij mee ben

Ondanks dat ik soms het idee heb dat ik een beetje klungelig bezig ben zie ik al wat vooruitgang.
En bovenal geniet ik er met volle teugen van om zoveel te leren en weer met een paard bezig te kunnen zijn!
Het voelt alsof ik alles opnieuw moet aanleren, dus zoals je kunt zien ben ik veel gericht op Dominique. We hebben geoefend met de verschillende fases met het drijven, sturen, stoppen en inbuigen.

Sturen

Inbuigen

We hadden het vliegendeken omgehouden in verband met de vele dazen.
Verder heb ik alleen in stap gereden, maar ik vond het helemaal leuk.

Gisterochtend gingen we een wandeling maken. Daarbij zijn hele gave foto's gemaakt.
Als eerst de catching game. Zorro kijkt hier heel grappig en ik sta er ook niet op mijn mooist op, maar zo zie je dat we de catching game spelen

Let's go!

Even een rondje draaien in het bos..

De volgende twee foto's vind ik zelf echt heel erg tof, omdat we zo ingespannen bezig zijn.
Ook tijdens een simpele wandeling denk je de veel na over wat je wilt bereiken en hoe je dat gaat aanpakken.

Op de foto hierboven probeer ik Zorro achter mij langs te veranderen van 'kant'.
Eerst lukte het niet, toen kwamen we erachter dat ik de carrotstick de verkeerde kant opdraaide (niet naar hem toe maar van hem af).
Bedankt voor het kijken!