HooiHooi

Na een paar proefritjes kreeg ze te horen dat ze mocht blijven rijden ( ONEE!!). Alleen ik was nog een beetje te dik voor een gewoon zadel, dus paste op dit moment alleen een boomloos zadel. ( wilde ze ook nog dat ik af ging vallen, pfff)

Eind februari begin maart maar eens een keer foto's van mij zelf laten maken. Kennen jullie dat gevalletje Snapchat? Nou die bijrijdster van mij die gooit echt alles er op, zelfs als ik niet zo leuk kijk.

In maart was ik zoveel afgevallen dat ik een gewoon zadel op mijn rug paste, dat betekende foto's maken. Wat een vervelend ding joh dat bit, probeer hem steeds te ontwijken. Maar mijn baasje pest mij steeds en probeert steeds dat ik mijn hoofd wat meer omhoog houd en lekker op het bit ga sabbelen.

Begin mei nog wat paardrijlesjes gevolgd, want ja ze had der zinnen gezet op een wedstrijdterrein rijden, hoe ik op andere beesten en drukte zou reageren. Doe toch niet zo gek ik ben toch een voorbeeldig paard!

af en toe wat leuks tussendoor om te springen

afgewisseld met dressuur

nou eind mei was het zover, Op het grote terrein rijden van een concour. Wat was mijn bijrijdster en baasje trots! Ik heb me stiekem even van mijn beste kant laten zien.

Tussendoor wat kusjes en kunstjes gedaan

En eind juni, ben ik zomaar knap zegt mijn bijrijdster. Heel veel kilootjes afgevallen wiehoee!

Oke op dit moment mag ik niet meer foto's van mijzelf plaatsen, jammer maar helaas! maar dan zeggen we tot de volgende x maar weer !