Ik heb een nieuw paard op (een nieuwe) stal, wij hebben deze jonge ruin snel gekocht en zijn nu benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Hij was als 3 jarige aangereden, toen weer de wei op omdat hij nog tijd nodig had.
Hij is er pas net weer afgehaald voor de verkoop en heeft nul training gehad verder.
Hij kwam nu 1 dag voor paasen aan en in de omgang is hij nog iets lastig, wel braaf.
Hij staat nog in de ontwikkeling, moet binnenkort 5 worden en we gaan hem nu rustig oppakken.
Hij is ergens rond de 1.70 cm en op stal denken de mensen dat hij wel groot en fors wordt.. zullen we wel zien!
Op het eerst had ik deze merrie op het oog, maar gelukkig hebben we dan deze ruin gekocht!
(http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1834114)
Heb hem gelongeerd toen wij kwamen kijken, ben er even aan de longe gaan opzitten en dan nog 2 rondjes zonder longe gereden, toen was ik verkocht

Hij was ondanks alles gelijk fijn te rijden, was daar fijn en braaf in de omgang, dus hebben gelijk JA gezegt! Heb hem dan 2 dagen later op stal gehad

Heb hem gister even kort gereden, omdat ik een zadel kon proberen van iemand die haar paard verkocht heeft en toen liep hij wel echt goed alleen helaas geen film!! Ik weet alleen nog dat ik terwijl ik in arbeitsdraf van hand veranderen ging, ik heeel snel aan de andere kant van de bak aankwam

Nu op stal maakt hij het prima, ben met hem buiten een beetje gaan rondkijken, stappen en heb hem dan heel kort even aan de strik laten lopen en dat deed hij ook heel braaf!! Mag ik voorstellen, Danger..

Hier nog een tijd geleden:

Groetjes!! We zullen zien, als ik wat heb post ik wel wat op HAW