Meet Afke! M'n nieuwe project! :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicolle89

Meet Afke! M'n nieuwe project! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 20:04

Na dit jaar al 2x afscheid te hebben moeten nemen van 2 heerlijke paardjes was de wanhoop nabij! Vind ik nog wel zo geweldig bijrijdpaard? Waar doe ik het eigenlijk voor? Waarom doe ik het nog tenzij ik een eigen paard kan rijden! Gelukkig kwam ik een oude vriendin tegen en zei: ik zou het echt geweldig vinden als je me met mijn 2 paardjes helpt! (Metall en Afke) metall is momenteel geblesseerd met de vraag of ze überhaupt ooit nog gereden kan worden dus Afke is m'n nieuwe project. Ik wil haar graag aan jullie voorstellen maar eerst wil ik even stilstaan bij Hualqui en Zia! De 2 andalusiers die Sl eerder m'n hart stalen!

Hualqui zal altijd m'n prachtige leermeester blijven! Hij mag nu gelukkig van z'n oude dag (20 jaar) geniet bij een oude lesklant van de oude eigenaressen waar ik hem altijd voor reed. Het ga je goed lieve vriend!
Afbeelding

Niet veel later kwam daar Zia (9jaar zo groen als gras)! Oh Zia wat was ik dol op je! Ik kon je leasen en in de toekomst zou ik je zelf kopen! Dacht ik... De eigenaren waren heel meegaand en ineens na 5 maanden besloten ze haar toch met spoed weg te doen. Daar stond ik dan. Met lege handen en een gebroken hart. Zia waar je ook bent, ondanks de korte tijd samen heb ik veel van je geleerd!
Afbeelding

Zoals ik al eerder zei wist ik niet zeker of ik nog wel wilde paardrijden voor een ander. Gelukkig heeft afke me overtuigt! afke, 6 jaartjes jong, volop in de bloei van haar leven en we hebben alle vrijheid van de wereld! Hopelijk gaan we over een jaartje samen wedstrijdjes rijden en ga ik veel plezier aan je beleven!!

Wat kan ze lekker dromen zeg!
Afbeelding

En zo lekker knuffelen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Onze eerste kes vorige week samen! En meteen een sneeuwstorm overleeft! :D

Afbeelding
Gelukkig wel geëindigd met een zonnetje! :brr: {:}

Afbeelding

Afbeelding
Wat een voldaan gevoel!!

Afbeelding

Afbeelding
En nu is de sneeuw weg dus kun je eindelijk weer lekker in t zand spelen! :D

Afbeelding
Metall en afke samen in het zonnetje!!

Ik hoop veel te bereiken met afke en vooral veel plezier te hebben met haar! Daarnaast hoop ik dat Metall wel snel opknapt en dan kan ik ook van haar gaan genieten!! Dankjewel Ditta voor je prachtige paardjes!! <3

R_emkee

Re: Meet Afke! M'n nieuwe project! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:42

Wat fijn dat je nu toch wel weer een paardje hebt waar je lekker mee aan de slag kan gaan!
En ik denk dat dat wel goed gaat komen!

Dat bruine tuig staat erg gaaf!
Veel succes verder nog!