Ik ben Heaven, zo hebben mijn vorige mensen mij genoemd toen ik klein was. Mijn mama was een Belgisch Warmbloed en ik heb me laten vertellen dat ze best leuk loopt in de dressuur... Mijn papa is een Haflinger. Al lijk ik daar behalve mijn weelderige bos manen niet echt op...
Kijk zo zie je hoe ik er uit zag toen ik nog klein was en afgelopen zomer. Toen was ik al 2!

Ik ben opgegroeid in een mooi groot weiland met allemaal andere paarden en pony's. En gezellig dat ik dat vind! En vorig jaar zochten mijn mensen iemand die ze blij konden maken met mij, omdat ik toch niet echt een groot dressuur paard ga worden... En toen kwamen er mensen kijken hoorde ik, maar die kende ik al! Van het vervelende ruintje wat altijd zo blij doet enzo... Gucci? Nouja die kwamen nu dus ook voor mij. En ze vonden mij leuk ! Maar het bleek dat ik nog een boel te leren had dus mensenmeisje ging mij wel met wat hulp wereldwijs maken.
Wandelen over de dijk en dan lekker gras eten bijvoorbeeld.

Hier werd ik lui

Mij wassen....

En een ding op mijn rug leggen en dan om mijn buik heen dicht maken. Weet niet of het erbij hoort maar toen ik het maar saai vond werden hun helemaal blij...

Nouja zo kwam ik dus de zomer door. Kreeg lekker veel te eten en werd heeeeeel veel geknuffeld.
Met mijn stiefbroer bijvoorbeeld.

Al vind ik alleen toch fijner...

Of stiefbroer moet mij terug kriebelen... dan kan ik het nog wel met hem vinden.

Nou dat was mijn jaar tot nu toe. Best al veel toch? Ben benieuwd wat mijn mens dan bedoeld dat dit nog belangrijker gaat worden....
Ik laat het jullie weten als ik meer gehoord heb !
Groetjes,
Heaven
(oh kijk zo zie ik er nu uit met mijn dikke winterbontje en euhh dikke winterbuik vooruit...)