Hallo!
1.- Klein paspoortje:
Naam: Nantano's Boy
Ras: Duitse Rijpony
Geboortedatum: 16 april 2001
Geslacht: Ruin
Roepnamen: Pukkel, Puk, Ei, Draak, Monstertje en Dodo
Afstamming: Nantano x Nante l
Ik verzorg pukkel nu bijna 4 maanden en ik moet zeggen dat we steeds beter gaan, nu omdat het weer niet meezit gooi ik hem vaak los maar we zijn druk aan de slag met vrijheidsdressuur. Hij kan al kusjes geven, flamen en de beginselen van jambette. Ook doe ik grondwerk met hem en dit gaat ook heel goed. Als we even bezig zijn hoef ik alleen mijn hand van mijn zij af te halen en hij gaat al langzamer. Als ik dan 'turn' zeg draait hij om als ik mijn schouders ook omdraai. Ik ben hier heel blij mee omdat we zijn begonnen met ik die niet adem durfde te halen en Pukkel die alleen maar aan het racen was in de longeer kraal.
Een klein weekje terug heb ik een touwhalster gekocht van Wiebkje @bokt voor mijn verzorgpony Pukkel!
Aangezien ik voor mijn verjaardag een leuke Canon Bridge camera heb gekregen zag ik de kans schoon om hem eens voor de lens te zetten!
Aangezien ik voor mijn verjaardag een leuke Canon Bridge camera heb gekregen zag ik de kans schoon om hem eens voor de lens te zetten!
Pukkel kan soms een beetje gek doen, maar hij kan ook heel mooi poseren!
Soms als ik m'n camera pak gaat hij heel ongeïnteresseerd en chagrijnig naar de camera kijken.
Dan heeft hij dus helemaal geen trek om zijn best te doen voor de camera. Maar vrijdag was hij erg vrolijk en wou hij wel poseren!
Soms als ik m'n camera pak gaat hij heel ongeïnteresseerd en chagrijnig naar de camera kijken.
Dan heeft hij dus helemaal geen trek om zijn best te doen voor de camera. Maar vrijdag was hij erg vrolijk en wou hij wel poseren!
Kijk en geniet! ( Ik heb ontzettend genoten namelijk!) 

Puk begint altijd met rollen, heel belangrijk natuurlijk
2.Gooit er een bokje achteraan
3.En gaat dan poseren 

4.
5.:P
6.
7.Pssst ik luister wel naar je hoor, ergens.
8.Er was een pony ontsnapt, en Pukkel zou Pukkel niet zijn als hij daar het zijnde van wil weten.
9.Meneer zijn 'wilde' manen
10.En als laatste mijn favoriet, hier laat hij precies zien wat voor lieve pony het is
11.Welke vinden jullie het leukst?
Een reactie vinden we erg leuk!