nou ben ik behoorlijk fanatiek aan het mennen gegaan met mijn A welsh merrie en was het idee om er een leuke spangenoot bij te vinden en ja vriendinnetje natuurlijk, aangezien wij allemaal grote paarden hebben vond ik het wel leuk om er een kleine bij te kopen.
Dus s'morgens vroeg naar Zuidlaren opzoek naar een redelijk moeilijk te vinden pony.
mijn pony Dilly (hier moet die bij passen)

nou op Zuidlaren aan het zoeken en nou ja weinig in mijn type plaatje ik zocht een 2/3 jarige merrie die nog niks kende en zelfde type en papier uiteraard.
vindbaar waren enkel veulentjes en ja 1 onwijs gave hengst maar die was 11 dus dat word hem niet,
maar hij trok zo erg me aandacht dat ik er zo vaak bij langs ben gelopen.
hij was van de zelfde eigenaar als waar mijn andere welsh als veulen vandaan kwam.
nou toch uit eindelijk geboden maar nog niet eens geworden dus ik zeg we gaan weg hoor ik zoek wel via internet.
maar we zijn bij de auto en toch nog een keer de markt over zegt mijn moeder je krijgt spijt als je hem niet mee neemt....
dus ik ging steeds harder lopen want straks was die nu weg en ik sta bij de handelaar en ik zag hem niet dus ik zeg heb je hem nog?
ja hij stond verstopt achter een andere hengst.
en toch uiteindelijk maar mee genomen.
dus bij deze meet "Werner"

Werner is nog veel te Dik maar zijn manen eraf gehaald en dekentje op en zo stond meneer s'avonds super stoer op stal

er was verteld dat die beleerd was voor de wagen dus ja ach dan proberen we dat de dag daarna toch gelijk

en dan nog het meest grappige mijn zus is behoorlijk klein en die wou telkens al op mijn andere welsh maar dat wou ik niet dus toen ik dinsdag met Werner aan kwam zei ze daar kan ik wel op nou ja dat mag natuurlijk wel

Ik ben zo onwijs blij met dit kleine mannetje en hoop volgend jaar lekker met hem te kunnen starten en misschien kan ik nog wat kindjes in de buurt blij maken met wat leuke ponylesjes op zijn rug

met paar weekjes gaan zijn ballen eraf en dan kan die lekker de hormonen kwijt en lekker relaxed worden

wat vinden jullie van mijn nieuwe topper??